Stránka 2 z 3
Re: Pomáhat a chránit
Napsal: 24 čer 2009, 18:09
od XMira
Hardcam píše:XMira: s mobilem u ucha? Netvrd mi, ze jsi nikdy v ruce za jizdy nedrzel kolu od mekace nebo nejakou dobrotu? Az na ten mobil s Tebou souhlasim, ale tohle je kravina. Ja treba 80% cesty v ruce drzim dalkovy ovladani od radia, abych nemusel natahovat ruku, za to bys mi taky dal pokutu?
Je to asi jako s HID sadama a podobne. Bohuzel je mezi nami mnoho takovych, kteri nedokazi svym vlastnim rozumem prijit na to, kde konci jejich pohodli, a kde zacina ohrozovani ostatnich. Proto existuji narizeni. Bohuzel tato narizeni postihnou urcite procento zodpovednych. Samozrejme, ze pokud si hamburger rozbalis az za mestem, nebo budes telefonovat na poloprazdne silnici, tak moc velke riziko nepodstupujes, ale casto vidim experta, ktery v krizovatce drzi pravou rukou mobil, levou se pokousi zaradit a stridave se pri tom chyta volantu. Kolem behaji deti, jezdi cyklisti, stoji auta. A nesedi jenom v sunky za par korun, kde by HF zvedla cenu o 50%.
Smyslem toho, co jsem tu psal bylo to, ze by se prave policajti meli zamerit na takovy typ lidi a tolerovat 97 na rovince mezi polema, nebo dalkac od radia na podobnem miste.
PS: ver nebo ne, ale McD nenavstevuju.
Re: Pomáhat a chránit
Napsal: 24 čer 2009, 18:31
od Rexcor
No ono se napiješ když máš volnou cestu a nemusíš kličkovat, protože takovou potřebu dokážeš oddálit, ale když někdo telefonuje a drží mobil tak si ho jen tak od ucha nechce dát. Ve městě je to opravdu problém. Já koukám jak to kličkuje nebo proč na mě najíždí a nemůže zatáčku vytočit a je to nejčastěji tím, že má u ucha mobil. A pak se ještě on vzteká. S ovlaadačem v ruce Ti nedělá problém odložit ho, nebo ruku i s ovladačem pevně přitisknout na volant nebo šajtpáku.
Re: Pomáhat a chránit
Napsal: 25 čer 2009, 08:33
od Rave
mirpie píše:tam jsem chodil na jeden předmět (traktory) z VUT. Perfektní zkušebna. Viděl jsem test novýho John Deera, asi 450koní výkon, traktor velkej jak hovado, že se jim málem nevešel pod ty mega vrata, co tam maj. Hukot jak prase...A zrovna tam, ten co to obsluhuje, povidal, kolik tam už měl majitelů různých sportovních aut po chipu se svěšenou bradou, kde výkon byl ještě nižší než v serii, byť pocitově jim to přišlo lepší......
jj je to pravda.spousta lidi si zaplatí za "čip" a je to pouze placebo efekt.Ja kdyz byl na brzde dosla pulka skoly protoze to byl rev jak kurva a mam to za flašku, protoze to bral jako soucast vyuky.Ja byl pochvalen za vykon na svem voze.Ale nasmal jsem se kdyz to auto kurtovali
Re: Pomáhat a chránit
Napsal: 25 čer 2009, 11:55
od black_sheep
Rave píše:mirpie píše:tam jsem chodil na jeden předmět (traktory) z VUT. Perfektní zkušebna. Viděl jsem test novýho John Deera, asi 450koní výkon, traktor velkej jak hovado, že se jim málem nevešel pod ty mega vrata, co tam maj. Hukot jak prase...A zrovna tam, ten co to obsluhuje, povidal, kolik tam už měl majitelů různých sportovních aut po chipu se svěšenou bradou, kde výkon byl ještě nižší než v serii, byť pocitově jim to přišlo lepší......
jj je to pravda.spousta lidi si zaplatí za "čip" a je to pouze placebo efekt.Ja kdyz byl na brzde dosla pulka skoly protoze to byl rev jak kurva a mam to za flašku, protoze to bral jako soucast vyuky.Ja byl pochvalen za vykon na svem voze.Ale nasmal jsem se kdyz to auto kurtovali
tenhle nazor na chiptuning mam hned od zacatku kdy se to tady zacalo sirit ale tenkrat se mi vsichni smali
Re: Pomáhat a chránit
Napsal: 25 čer 2009, 11:57
od Rave
jinak ja jsem sel ze 169 ps na skoro 300
ale menilo se toho hafo a doted do nejede tak jak bych chtel ale to vyresi power fc od apexi
Re: Pomáhat a chránit
Napsal: 25 čer 2009, 12:09
od mirpie
no na nástěnce o dvě patra výš měli fotky a grafy z různých sport. aut, co tam měli. Překvapivý bylo u seriovek, že většinou naměřili o chlup víc, než co udává výrobce. Bylo tam i jedno seriový Subárko STi a tomu naměřili papírově psaných 270PS....No pak těch pár aut po chipu a tam to byl bohužel posun dolu, nebo to zůstalo stejný...spousta nemile překvapených "tuningářů"
Re: Pomáhat a chránit
Napsal: 25 čer 2009, 12:36
od Rave
mirpie píše:no na nástěnce o dvě patra výš měli fotky a grafy z různých sport. aut, co tam měli. Překvapivý bylo u seriovek, že většinou naměřili o chlup víc, než co udává výrobce. Bylo tam i jedno seriový Subárko STi a tomu naměřili papírově psaných 270PS....No pak těch pár aut po chipu a tam to byl bohužel posun dolu, nebo to zůstalo stejný...spousta nemile překvapených "tuningářů"
Nekde najdu ani svuj graf doma.Co jsem tehdat resil s panem Sevcikem jak prave jak jit nahoru z vykonem tak odpoved byla jasna, vymena soucasnych dilu za nove jine a pak ma neco smysl.Ja sam cip tuningu jako takovemu ze pomoci kablu a NTB behem 3 minut nahraju nove mapy a mate na N/A 1,6 stce o 30 ps neverim.Verim vsak vyzkousenym cipum od svetovych upravcu kde dokladaj graf .
Re: Pomáhat a chránit
Napsal: 18 dub 2017, 17:11
od petzl62
Re: Pomáhat a chránit
Napsal: 18 dub 2017, 21:15
od Richard555
Jo pánové, já pamatuju ještě rychlost neomezenou, tedy omezenou jen ve vesnici na 60 a to jen od 5 do 23h.... Ano provoz nebyl tak silný, auta nestabilní bez jakýchkoli bezpečnostních prvků (ani pásy nebyly), pneu diagonální s duší, kvalita silnic strašná, čáry na silnicích žádné, a v zimě se sypalo lopatou z valníku škvárou a nebyly žádný zimní gumy, byly jedny gumy a to jen občas a většinou přes známýho.....
a představte si, jezdili jsme, celý rok, na hory i po vlastech českých a někdy i dost rychle
na chalupu to mám 130km a noci jsem to dal ne po dálnici, hezky po okreskách za 1h 15minut
Omezení rychlosti na 60, 90 a 110 na dálnici přišlo až v roce 1979 a opravdu nebylo z důvodu bezpečnosti, či omezení mrtvých na silnici, ale z důvodu ropné krize, takže šlo jen a jen o prachy, lidí je na světě jako sraček jak prohlásil jistý velitel v Černých baronech...
No a o prachy jde i teď , ať už při vlastním aktu měření, nebo při instalaci dopravních značek u každé krtiny. Zřejmě i plná čára je dražší než přerušovaná a tak se používá v daleko větší míře. Máme i spoustu dopravních expertů a autoklub, který na své členy - řidiče sere a společně s naší osvícenou vládou a samosprávou jen bojuje za další a další experty a omezení ....
Je to smutný příběh......chce se mi zvracet
Re: Pomáhat a chránit
Napsal: 18 dub 2017, 21:19
od Mr. HYUNDAI
Mně se chce spíš střílet...
Re: Pomáhat a chránit
Napsal: 18 dub 2017, 21:30
od petzl62
A víte co je na tom nejlepší chlapi? Že ty místa,kde se má měřit napráskali sami řidiči a obyvatelé...mazec.
Jak lze jednoduše vyzrát na vlastní neschopnost? Uděláš prostě důležitého z jiných.A oni to sežerou.
To je jak s koblihou,klobásou a letos už to vidím i na gulášek a pivo...
Dej smečce nažrat a nebude s tebou bojovat... On ten Nero nebyl úplně blbej na rozdíl od ... Ani napsat mi to nejde
Re: Pomáhat a chránit
Napsal: 18 dub 2017, 21:45
od Axel.Foley
Takže zítra nejlépe nikam nejezdit
už dnes jsem toho měl plný brýle... souvislá kolona z Hradce po Hřebeč
Re: Pomáhat a chránit
Napsal: 18 dub 2017, 21:57
od petzl62
No u mě bohužel nehrozí,tomu jsem se dneska vyhnul-do Hradce jsem poslal kolegu
A na Vsetín a Val.Mez raději taky nejezdit.Kolona kamionů dnes 20km
Re: Pomáhat a chránit
Napsal: 17 dub 2021, 10:26
od Axel.Foley
Letos nás tzv. Speed Maraton čeká zase, a to 21. 4.
Re: Pomáhat a chránit
Napsal: 17 dub 2021, 12:13
od willy50
petzl62 píše: ↑18 dub 2017, 21:30
A víte co je na tom nejlepší chlapi? Že ty místa,kde se má měřit napráskali sami řidiči a obyvatelé...mazec.
Jak lze jednoduše vyzrát na vlastní neschopnost? Uděláš prostě důležitého z jiných.A oni to sežerou.
To je jak s koblihou,klobásou a letos už to vidím i na gulášek a pivo...
Dej smečce nažrat a nebude s tebou bojovat... On ten Nero nebyl úplně blbej na rozdíl od ... Ani napsat mi to nejde
Je to tak. Jsme národ bonzáků. A co je horší, posranych bonzáků.
Bohužel, nadpoloviční většina je pro omezováni, zpřísňování, vyšší pokuty atd.
Žádná osobní zodpovědnost, delegovali jsme své životy do cizich rukou kvůli vlastní pohod!nosti, strachu a předposranosti!
A funguje to prakticky ve všech oblastech života, v současné době je to asi nejmarkantnější u čínské chripky. Místo osobní zodpovědnosti se necháme vláčet bahnem "opatření", které jsou úplně k ničemu.
Sami jsme vstoupili do zlaté klece, ven se už nedostaneme.