Santa Fe 2.0 CRDi a 2.0 CRDi VGT

Moderátoři: miooo, Moderátoři

zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Re: Santa Fe 2.0 CRDi a 2.0 CRDi VGT

Příspěvek od zdenek76 »

u dovozových aut to TP opravdu nemusí odpovídat, stačí aby udělali chybu na úřadě při vyplňování čistopisu a je to, koukne 2.0 CRDi a práskne tam hned tu první možnost (chápej ten slabší), nejlépe zjistit dle VIN nebo měřením (on tam taky už může být přehozený motor), ono měření není od věci ani u VGT, člověk aspoň zjistí, jestli mu to naklápění lopatek ještě vůbec funguje
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Reklama
 

Slavek8
**
Příspěvky: 121
Registrován: 28 kvě 2009, 19:28
Bydliště: Krupka

Re: Santa Fe 2.0 CRDi a 2.0 CRDi VGT

Příspěvek od Slavek8 »

prvni znak je to cerveny ičko(ale da se tam pribarvit :lol: ) VGT ho maj červeny, 83kW ho nemaj cerveny, otvory na interkoler delali jak do VGT tak i do 83kW od 2004 otvory zmizeli, jediny nejjistejsi zpusob jak zjistit je to VGT nebo ne je podle typu motoru. A jeste jedna zajimavost, u nas v tabulkach podle hyundai 83CRDi nejsou 83kW ale 82.5kW takze jaky stat takove i zakony :mrgreen: :mrgreen:
SantaFe 2003 2.0 CRDi 4WD
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Santa Fe 2.0 CRDi a 2.0 CRDi VGT

Příspěvek od Hardcam »

A jeste ke vsemu se plati Bursikovne, coz me dost prekvapilo:/ o to hur se to bude prodavat.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Re: Santa Fe 2.0 CRDi a 2.0 CRDi VGT

Příspěvek od zdenek76 »

Hardcam píše:A jeste ke vsemu se plati Bursikovne, coz me dost prekvapilo:/ o to hur se to bude prodavat.
to jako za starýho Santíka CRDi platíš při přepisu ten eko poplatek?
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Santa Fe 2.0 CRDi a 2.0 CRDi VGT

Příspěvek od Hardcam »

Zkontroloval jsem normu, kterou mam v TP s tabulkou na netu a ma to Euro 2. Takze 3000 Kc. Mam motor D4EA, coz je klasika 83kW davanay do SF,Tucson,Trajet,Elantra.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
PhanTom
**
Příspěvky: 296
Registrován: 17 pro 2007, 09:50
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Santa Fe 2.0 CRDi a 2.0 CRDi VGT

Příspěvek od PhanTom »

Tak ti nevim, ja podle TP mám D4EA, ale nic jsem neplatil a to jsem si to cele přihlašoval sám, a v papírech je EURO 3. Je to nějaké divné ...
Getz 1.3i Dynamic r.v.2004, 04/09 výměna za
SantaFe 2.0 CRDi, r.v.2004 - silver - omlazení za
NEWSantaFe 2.2 CRDi, r.v.2015 - gray shadow
Znám dvě nekonečna - lidskou hloupost a Vesmír. Ale u toho Vesmíru si nejsem jist - A.Einstein
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Santa Fe 2.0 CRDi a 2.0 CRDi VGT

Příspěvek od Hardcam »

Ukazu Ti to, az se stavis. I Getz ma dle TPnormu vyssi, tedy bez ekodane, ale ja mam 83-03 B

http://www.pojistenec.cz/emisni_limity.htm

holt jsou na urade asi naky blbci a normu si vycucaly, jelikoz mam i kopii nemeckyho TP (udelal jsem si ji pri koupi) a nic jsem tam nevycetl...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Slavek8
**
Příspěvky: 121
Registrován: 28 kvě 2009, 19:28
Bydliště: Krupka

Re: Santa Fe 2.0 CRDi a 2.0 CRDi VGT

Příspěvek od Slavek8 »

Obecne zalezi na okrese a na jejich vyhlasce, sice zakon rika jasne ale stejne si delaj co chteji, berou to podle svych tabulek dokonce berou do uvahy i rok vyroby, i kdyby podle normy to bylo E3 a bylo by to starsi 6 let tak plati se 3000(ne na vsech uradech), stalo se, ze sme porovnavali tabulky z jinyho okresu a tam kde my jsme meli poplatek 3000 oni nemeli zadny, a naopak. Je v tom chaos, je treba standartni normy pro vsechny, ale to bude az pristi rok. Jinak pokud z dovozu je norma E3 a vam ji nechtej uznat a chtej poplatek tak je moznost si to nechat u autorizovanyho prodejce premerit, pak vydaj certefikat ze opravdu to splnuje emisni limit a platit nebudete, ale stoji to taky nejaky penize tak aby to v dusledku nevyslo nastejno. ](*,)
SantaFe 2003 2.0 CRDi 4WD
santa fe
Příspěvky: 4
Registrován: 17 zář 2009, 20:32

Re: Santa Fe 2.0 CRDi a 2.0 CRDi VGT

Příspěvek od santa fe »

Hardcam píše:Spolehliva moznost je technicak....videl jsem nekolik motoru CRDi s cervenym oznacenim na krytu motoru, to taky musi neco znamenat.
sevas. nehnevaj sa ze stupujem do debaty ale potrebujem radu! nevies kde by som zohnal membrannu gumicku po olejovy filter?
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Santa Fe 2.0 CRDi a 2.0 CRDi VGT

Příspěvek od Hardcam »

Nejjednodusi bude koupit cely filtr a neriskovat s nejaku nahradni gumickou. Filtry (vcetne gumicky) dodavam uz od nejakych cca 300Kc, to nestoji za risk.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Re: Santa Fe 2.0 CRDi a 2.0 CRDi VGT

Příspěvek od zdenek76 »

přesně tak, kup nový filtr za třista a máš klid, rovnou vyměň olej a máš na nějakou dobu pokoj
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Odpovědět

Zpět na „Santa Fe - Ostatní“