Vážný problém s AUTOMATEM PLS HELLP!!!
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
- zahyx
- Moderátor
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 12 črc 2005, 12:51
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vážný problém s AUTOMATEM PLS HELLP!!!
ale jak tam jeste pise muzou to bejt i kolecka ozubeny v prevodovce v haji
Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
- Reklama
- gremlin101
- *
- Příspěvky: 11
- Registrován: 01 črc 2009, 17:21
Re: Vážný problém s AUTOMATEM PLS HELLP!!!
Tak jsem nechal vyměnit olej a nepomohlo to...,takže jsem to odvezl do servisu a tam mi dají novou převodovku,z nějaký bouračky prej jediná v čr , víde na 28 000kč s 2letou zárukou,oprava by se nevyplatila,mechanik říkal že by to vyšlo tak na 35 000kč - 90 000kč max podle poškození..
Hyundai - Drive your way
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 21 srp 2009, 12:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vážný problém s AUTOMATEM PLS HELLP!!!
jsem si na 99% jist ze t bylo temi ozubenými kolecky!!t ja mel stejny problem u sonaty 2.0 automata r.v.96..........zaradil jsem zpatecku a auto stalo(tudiž jsem asi 14dni jezdil jen dopredu) zaradiljsem N-neutral,auto jelo,a kdyz jsem dal D tag t bylo pomalu horsi nez N......zavada se vyresila zcela nahodou!!!bylo to stesti v nestesti,parkoval jsem u znameho a asi v 20km v hodine jsem preradil na P!!!bylo slyset ze to preskocilo o par zubu,ale auto bylo zpraveny a zadara
Re: Vážný problém s AUTOMATEM PLS HELLP!!!
zdravím všechny,
mám momentálně k dispozici hyundai sonata 2.5 V6 rv. 1999, můj problém s automatickou převodovkou spočívá v tom, že při akceleraci auto nereaguje tak jak by mělo, na 1 stupeň táhne výborně(stejně tak i zpátečka je bez problému), na 2 už je to horší, při 3tím již jakoby prokluzovala spojka. Po přidání plynu si sice podřadí zpět na 2, ale to již pouze stoupnou otáčky a akcelerace téměř žádná.(přijde mi že rychlost tam je, ale opět se cosi protáčí) Jinak pokud zrychluji velmi pozvolna, pak je znát že všechny 4 rychlosti řadí dobře.
nevíte čím by to mohlo být? a popřípadě jaká je asi tak cena opravy?
mám momentálně k dispozici hyundai sonata 2.5 V6 rv. 1999, můj problém s automatickou převodovkou spočívá v tom, že při akceleraci auto nereaguje tak jak by mělo, na 1 stupeň táhne výborně(stejně tak i zpátečka je bez problému), na 2 už je to horší, při 3tím již jakoby prokluzovala spojka. Po přidání plynu si sice podřadí zpět na 2, ale to již pouze stoupnou otáčky a akcelerace téměř žádná.(přijde mi že rychlost tam je, ale opět se cosi protáčí) Jinak pokud zrychluji velmi pozvolna, pak je znát že všechny 4 rychlosti řadí dobře.
nevíte čím by to mohlo být? a popřípadě jaká je asi tak cena opravy?
hyundai sonata 2.5 V6, automat, rv. 1999
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vážný problém s AUTOMATEM PLS HELLP!!!
Kolik tam máš nalítáno? Sjetým lamelám bych se ani nedivil, auto je to těžký a kor jestli si najezdil hodně ve městě... automat má více košů se spojkovýma lamelama, rozjezdový asi bude vpořádku pokud rozjezdy nedělají problém a když přeřadí na jiný koš, třeba pro dvojku/trojku tak ten může mít sjetý lamely. Zkus místo D zařadit jedničku a rozjet se? Vpohodě, nebo prokluzuje?
Můj názor je ten, že repas se ti asi nevyplatí. Cena opravy nebude daleko od ceny auta, klidně 15-20tis, je to celkem drahá sranda podle mě. Takže bych se mrknul na vrakáče, ikdyž ojetý automaty budou kdoví v jakém stavu, ale může se ti poštěstit. Pokud se sonaty nechceš vzdát a opravdu to budou lamely, pouvažoval bych nad manuálem, to by mělo jít předělat celkem vpohodě /obráceně ale těžko, jak mi bylo vysvětleno/, táta měl takhle předělaný dva fordy scorpio. Jinak bych ti mohl dát kontakt na chlapíka co má na dvoře facelift z roku 2003, je to V6 2.7, najeto údajně 80tis a kromě motoru, kterej už není je na prodej všechno, včetně automatu. Ale jestli je stejný fakt netuším, to by ti musel říct někdo jiný...
a pokud máš málo oleje, určitě to pomohlo k rychlejšímu spálení lamel... dolitím to obložení samozřejmě nevrátíš
Můj názor je ten, že repas se ti asi nevyplatí. Cena opravy nebude daleko od ceny auta, klidně 15-20tis, je to celkem drahá sranda podle mě. Takže bych se mrknul na vrakáče, ikdyž ojetý automaty budou kdoví v jakém stavu, ale může se ti poštěstit. Pokud se sonaty nechceš vzdát a opravdu to budou lamely, pouvažoval bych nad manuálem, to by mělo jít předělat celkem vpohodě /obráceně ale těžko, jak mi bylo vysvětleno/, táta měl takhle předělaný dva fordy scorpio. Jinak bych ti mohl dát kontakt na chlapíka co má na dvoře facelift z roku 2003, je to V6 2.7, najeto údajně 80tis a kromě motoru, kterej už není je na prodej všechno, včetně automatu. Ale jestli je stejný fakt netuším, to by ti musel říct někdo jiný...
a pokud máš málo oleje, určitě to pomohlo k rychlejšímu spálení lamel... dolitím to obložení samozřejmě nevrátíš
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Re: Vážný problém s AUTOMATEM PLS HELLP!!!
No jezdím s tím teprve třetí den, moje auto je momentálně u doktora, tak jsem si vzal sonatu. Včera jsem kontroloval olej v převodovce a je ho tam dost, Po té jsem zkoušel na neutrál protočit motor, a zdá se že bude problém v něm. Nechtělo se mu přez 4tis otáček, a to co se mi zdálo, že to prokluzuje, tak ten zvuk vydává motor.. Auto stálo asi půl roku v garáži, tak tam asi něco ztuhlo ve vstřikování nebo odešlo zapalování.. co ještě jiného by to mohlo být? je mi divný že se ten problém projevuje až po zvýšení otáček. Kdyby to nešlo na všechny válce tak to přece bude hlučný i při nízkých otáčkach ne? Opravovat nemá smysl pokud by to přesáhlo 5 - 10 tis, auto je to pěkný ale už to nemá žádnou hodnotu tak jsem myslel že si to nechám pro přítelkyni. (je to automat a je tam hromada železa před řidičem - takže relativně bezpečný...)
hyundai sonata 2.5 V6, automat, rv. 1999
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vážný problém s AUTOMATEM PLS HELLP!!!
No jestli je automat vpořádku tak si skoro můžeš pískat pokud dlouho stálo bez pohybu, tak bych asi tipnul svíčky nebo zapalovací kabely. Ale když tátovi odešly kabely a auto jelo na 4válce, při nízkých otáčkách nebylo nic poznat a při mírné akceleraci taky ne, akorát občas si střelilo do výfuku, ale v okamžiku ostřejšího sešlápnutí se "nefunkční" válce značně projevovaly silným škubáním v krátkých intervalech, holt 4 válce zaberou a 2 se na tebe vyserou takže zkontroluj svíčky a změřit odpor kabelů. Ale v našem případě motor do otáček šel, sice škubaně ale na trojku vím že jsem ho dostal do 6tis, výš už to nešlo. Vstřikovače bys snad zjistil na diagnostice...
odkud seš?
AD: vstřikovače mám náhradní
odkud seš?
AD: vstřikovače mám náhradní
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Re: Vážný problém s AUTOMATEM PLS HELLP!!!
ok, díky za typ, o víkendu se na to kouknu a uvidím co s tím. Ještě mě napadlo, že by mohl být problém buď sání nebo nějak ucpaný výfuk (přijde mi že se to jakoby dusí), i když že by si myši udělali hnízdo zrovna ve výfuku se mi nechce věřit. Když na něco přijdu dám vědět, když ne, tak budu dál škemrat o rady
hyundai sonata 2.5 V6, automat, rv. 1999
Re: Vážný problém s AUTOMATEM PLS HELLP!!!
to může být cokoliv - mě se osobně jednou poškodil 1kablík z 8mi co vedou od páky řazení a nevěřil by jsi,co mi převodovka začala dělat...nešla vůbec sekvence.....takže můžeš mít někde třeba prodřenou izolaci a už to je.Ale osobně si myslím,že olej to také nebude....ale nej máš servis hyundai a diagnostiku......
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vážný problém s AUTOMATEM PLS HELLP!!!
hyundai servis leda tak na diagnostiku, pokud ji nemá tvůj mechanik... pokud to necháš opravit u nich, tak se pěkně prohneš, budou měnit vše co půjde. Radši nějakýho odborníka co dělá na sebe
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Re: Vážný problém s AUTOMATEM PLS HELLP!!!
tak jsem se k autu dostal znovu až před svátky, prošl jsem svíčky, kabely... nic, Můj mechanik pak ještě zkoušel čistit váhu vzduchu... nic. Nakonec odpojil výfuk a světe div se motor šel v poho - takže výsledek po půl ročním stání v garáži se díky vysrážené vodě a dalšímu bordelu úplně ucpal katalizátor - takže teď jsem bez něj Nicméně předpokládám že to autu neublíží a já jsem v klidu, protože žena má čím jezdit
nexus - díky za účast
nexus - díky za účast
hyundai sonata 2.5 V6, automat, rv. 1999
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vážný problém s AUTOMATEM PLS HELLP!!!
zajímavá závada gratuluji k levnému vyřešení, automat by taková sranda nebyl takže vyřezal katalizátor a navařil tam kus nějaký trubky ne? Tím že ho nemáš se netrap, nevěřím tomu že žena s tím najezdí tolik milionů kilometrů, aby produkce ozonu způsobila větší globální oteplování a co se týče účinnosti 13let starého katalizátoru, spásná taky určtě nebude
tak ať dobře slouží bez protestování
tak ať dobře slouží bez protestování
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Re: Vážný problém s AUTOMATEM PLS HELLP!!!
Už to asi tak bude... Spokojenost? U mě ano - až na vyšší spotřebuHardcam píše:maxiss: to asi mame stejny motory, kdyz mame stejny auto...ja na automatu resil jen zavadu vypadlyho kabelu sekvencky.