Stránka 2 z 5
Re: coupe 1. gen: stale casteji skubne (prudce vynecha motor)
Napsal: 30 črc 2009, 03:03
od Borek
Já bych se přimlouval za to,hodit ty 4 bodový Boschky do popelnice
Máš tam sice trochu jiný motor,ale co se pamatuji třeba na Rastyho-rozsvěcely mu check engine-špatné spalování.Vrať se k NGK nebo Championkám.
Re: coupe 1. gen: stale casteji skubne (prudce vynecha motor)
Napsal: 30 črc 2009, 08:29
od black_sheep
mozna pokazenej kus, Borku.. motor mame temer identicky, takze tam bych rozdil nehledal.. na coupe jsem na nich najel 20.000 zatim a na scoupe asi 40.000 a naprosto perfekni.. tim ze mame lantru a coupe tak muzu takovy zavady snadno vyloucit - a to ti ze prohodim svicky, a kabely. to jsem udelal a zadne zmena - coupe skube, lantra nee
jo a prca byla ze lantra najednou jela jak bejk a coupe zlenivelo, kdyz jsem prehodil svicky nazpatek tak se to zase vratilo.. uz jsem jim taky neveril, tem Boschum, ale po tehle zkusenosti - parada svicka
zazil jsem pokazeny kusy i u NGK (nic pro nim - osobne mi ta znacka je sympatictejsi nez bosch kteryho vyrabi ve skutecnosti cinan)
Re: coupe 1. gen: stale casteji skubne (prudce vynecha motor)
Napsal: 30 črc 2009, 08:31
od black_sheep
ale zpet k tematu: nemuze to delat palivovy filtr??
me se vcera povedlo utrhnout PCV ventil (nekdo ho pretahl pri poslednim utahovani) takze ted litam a shanim tesneni pod viko ventilu, ventilovy viko a PCV a nebo nekoho kdo by to viko odvrtal ale v Boru asi bez sance.. no jezdim ted bez nej a auto normalne jezdi, akorat to tou dirkou tlaci trosku ven, nicmene bez oleje. on to odsava ten podtlak v sani pryc.. doufam ze si tim nejak nezasiram motor - tak najedu max. 20-30km (shanim dily).
k tomu PCV - ono je to asi na hyundaie nekdy od 1990 do roku 2000 urcite stejny, co??
Re: coupe 1. gen: stale casteji skubne (prudce vynecha motor)
Napsal: 30 črc 2009, 08:51
od marenkka
podle me to palivovou soustavou nebude, to by delalo pri vysokych otackach a ne pri nizkych, ale jak sem psal zkus vycistit cidlo vacky a kliky
Re: coupe 1. gen: stale casteji skubne (prudce vynecha motor)
Napsal: 30 črc 2009, 08:59
od laxo18
skus skontrolovat snimac polohy kluk hriadela vyber a ocisti , a urcite pozry zapalovacie cievky premerat ci davaju dobre hodnoty, aj ten filter by mohol robit , a precistenie skrtiacej klapky tiez nezaskodi , tieto kontroly su myslim najlacnejsie
Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)
Napsal: 31 črc 2009, 15:03
od black_sheep
takze v garazi uz mame WiFi a tata odjel tak je mi na chvili k dispozici. vyuziju toho a jdu promerovat.
prvni co jsem promeril bylo TPS (throtle position sensor = snimac klapky). ten mel mit rozpeti odporu mezo 0.7 az 3 kOhm a ja nameril 1.1 az 5.0 kOhm, takze trosku vyssi. vadi to? zkousel jsem teda merit odpor a soucane u toho "pridavat plyn" a TPS plynule beze skoku funguje, takze potenciometr klapky je OK. asi se teda pujdu zamerit na snimace otacek, snimac horni uvrate a civky. co vy na to?
Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)
Napsal: 31 črc 2009, 15:11
od Mr. HYUNDAI
Nejsem sice automechanik, ale mám v živé paměti Lantru s tímhle motorem. Občas škubala, ale jen do chvíle než se přiblížila k našemu servisu. Úplně stejný efekt, jako když jdeš k zubaři a zub přestane bolet
. Ale proto to nepíšu. Byla v háji jedna z cívek, měla drobet narušené vinutí a tak občas prostě nedala. Zkus se mrknout jestli jsou cívky na 1,6 a 2,0 stejné a zkus je prohodit.
Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)
Napsal: 31 črc 2009, 15:23
od black_sheep
takze primarni i sekundarni civky jsou OK. alespon teda sekundarni ta se vesla krasne do rozsahu no a primarni, tak ta je trosku zvysena.
Prvni velka odchylka: tam jsou odpory 1.5 a 1.1 Ohm a predepsano je: 0.45 - 0.55. Nemuze to bejt nejaky problem?? diky.
Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)
Napsal: 31 črc 2009, 15:23
od black_sheep
meli by bejt a dost o tom uvazuju ze udelam vymenu s lantrojem no
Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)
Napsal: 31 črc 2009, 15:27
od black_sheep
ale diky za tip. osobne je taky podezrivam uz par dnu
sfine ale odpory maj dobry.. nojo, jenze.. zrovna ted, to bych je musel "nacapat" pri cinu
pak jeste jsem si rikal jestli to neni ten nevymenenej palivovej filtr.. no.. ale to asi nee
to spis bude zapalovani, a nebo smes..
Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)
Napsal: 31 črc 2009, 15:28
od black_sheep
...a nebo predstih.. mozna? ale to nezmerim
Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)
Napsal: 31 črc 2009, 15:32
od black_sheep
ty jo snimac vacky - CPSko se neda zmerit??
to je v cudu..
Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)
Napsal: 31 črc 2009, 15:38
od zdenek76
hoď to ze skály a je po problému
Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)
Napsal: 31 črc 2009, 15:39
od black_sheep
ti dik teda.
Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)
Napsal: 31 črc 2009, 15:46
od zdenek76
ne, tak hele, můžete to dle mě být sání - výfuk - zapalování. Sání a výfuk bych tedy vyloučil, podle těch příznaků co dopisuješ. Takže bych hledal v zapalování podobně jak to děláš od těch základních věcí furt dál