Stránka 2 z 5

Re: coupe 1. gen: stale casteji skubne (prudce vynecha motor)

Napsal: 30 črc 2009, 03:03
od Borek
Já bych se přimlouval za to,hodit ty 4 bodový Boschky do popelnice :!: Máš tam sice trochu jiný motor,ale co se pamatuji třeba na Rastyho-rozsvěcely mu check engine-špatné spalování.Vrať se k NGK nebo Championkám. :wink:

Re: coupe 1. gen: stale casteji skubne (prudce vynecha motor)

Napsal: 30 črc 2009, 08:29
od black_sheep
mozna pokazenej kus, Borku.. motor mame temer identicky, takze tam bych rozdil nehledal.. na coupe jsem na nich najel 20.000 zatim a na scoupe asi 40.000 a naprosto perfekni.. tim ze mame lantru a coupe tak muzu takovy zavady snadno vyloucit - a to ti ze prohodim svicky, a kabely. to jsem udelal a zadne zmena - coupe skube, lantra nee :lol: jo a prca byla ze lantra najednou jela jak bejk a coupe zlenivelo, kdyz jsem prehodil svicky nazpatek tak se to zase vratilo.. uz jsem jim taky neveril, tem Boschum, ale po tehle zkusenosti - parada svicka :!:

zazil jsem pokazeny kusy i u NGK (nic pro nim - osobne mi ta znacka je sympatictejsi nez bosch kteryho vyrabi ve skutecnosti cinan) 8) :lol:

Re: coupe 1. gen: stale casteji skubne (prudce vynecha motor)

Napsal: 30 črc 2009, 08:31
od black_sheep
ale zpet k tematu: nemuze to delat palivovy filtr??

me se vcera povedlo utrhnout PCV ventil (nekdo ho pretahl pri poslednim utahovani) takze ted litam a shanim tesneni pod viko ventilu, ventilovy viko a PCV a nebo nekoho kdo by to viko odvrtal ale v Boru asi bez sance.. no jezdim ted bez nej a auto normalne jezdi, akorat to tou dirkou tlaci trosku ven, nicmene bez oleje. on to odsava ten podtlak v sani pryc.. doufam ze si tim nejak nezasiram motor - tak najedu max. 20-30km (shanim dily).

k tomu PCV - ono je to asi na hyundaie nekdy od 1990 do roku 2000 urcite stejny, co??

Re: coupe 1. gen: stale casteji skubne (prudce vynecha motor)

Napsal: 30 črc 2009, 08:51
od marenkka
podle me to palivovou soustavou nebude, to by delalo pri vysokych otackach a ne pri nizkych, ale jak sem psal zkus vycistit cidlo vacky a kliky

Re: coupe 1. gen: stale casteji skubne (prudce vynecha motor)

Napsal: 30 črc 2009, 08:59
od laxo18
skus skontrolovat snimac polohy kluk hriadela vyber a ocisti , a urcite pozry zapalovacie cievky premerat ci davaju dobre hodnoty, aj ten filter by mohol robit , a precistenie skrtiacej klapky tiez nezaskodi , tieto kontroly su myslim najlacnejsie

Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)

Napsal: 31 črc 2009, 15:03
od black_sheep
takze v garazi uz mame WiFi a tata odjel tak je mi na chvili k dispozici. vyuziju toho a jdu promerovat.

prvni co jsem promeril bylo TPS (throtle position sensor = snimac klapky). ten mel mit rozpeti odporu mezo 0.7 az 3 kOhm a ja nameril 1.1 az 5.0 kOhm, takze trosku vyssi. vadi to? zkousel jsem teda merit odpor a soucane u toho "pridavat plyn" a TPS plynule beze skoku funguje, takze potenciometr klapky je OK. asi se teda pujdu zamerit na snimace otacek, snimac horni uvrate a civky. co vy na to?

Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)

Napsal: 31 črc 2009, 15:11
od Mr. HYUNDAI
Nejsem sice automechanik, ale mám v živé paměti Lantru s tímhle motorem. Občas škubala, ale jen do chvíle než se přiblížila k našemu servisu. Úplně stejný efekt, jako když jdeš k zubaři a zub přestane bolet :D. Ale proto to nepíšu. Byla v háji jedna z cívek, měla drobet narušené vinutí a tak občas prostě nedala. Zkus se mrknout jestli jsou cívky na 1,6 a 2,0 stejné a zkus je prohodit.

Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)

Napsal: 31 črc 2009, 15:23
od black_sheep
takze primarni i sekundarni civky jsou OK. alespon teda sekundarni ta se vesla krasne do rozsahu no a primarni, tak ta je trosku zvysena.

Prvni velka odchylka: tam jsou odpory 1.5 a 1.1 Ohm a predepsano je: 0.45 - 0.55. Nemuze to bejt nejaky problem?? diky.

Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)

Napsal: 31 črc 2009, 15:23
od black_sheep
meli by bejt a dost o tom uvazuju ze udelam vymenu s lantrojem no :)

Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)

Napsal: 31 črc 2009, 15:27
od black_sheep
ale diky za tip. osobne je taky podezrivam uz par dnu :-) sfine ale odpory maj dobry.. nojo, jenze.. zrovna ted, to bych je musel "nacapat" pri cinu :twisted: pak jeste jsem si rikal jestli to neni ten nevymenenej palivovej filtr.. no.. ale to asi nee :-k to spis bude zapalovani, a nebo smes..

Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)

Napsal: 31 črc 2009, 15:28
od black_sheep
...a nebo predstih.. mozna? ale to nezmerim :(

Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)

Napsal: 31 črc 2009, 15:32
od black_sheep
ty jo snimac vacky - CPSko se neda zmerit?? :( to je v cudu..

Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)

Napsal: 31 črc 2009, 15:38
od zdenek76
hoď to ze skály a je po problému :wink:

Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)

Napsal: 31 črc 2009, 15:39
od black_sheep
ti dik teda.

Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)

Napsal: 31 črc 2009, 15:46
od zdenek76
ne, tak hele, můžete to dle mě být sání - výfuk - zapalování. Sání a výfuk bych tedy vyloučil, podle těch příznaků co dopisuješ. Takže bych hledal v zapalování podobně jak to děláš od těch základních věcí furt dál