Stránka 2 z 2

Re: Oprava motoru

Napsal: 12 lis 2009, 06:51
od zdenek76
ty špony se objevují i u nových Sante Fe 2.2 CRDi, i tady na foru byl minimálně jeden člověk s tímto problémem

Re: Oprava motoru

Napsal: 12 lis 2009, 15:37
od dcpaja
ještě dotaz, protože to čerpadlo vyměnili už v Holandsku, můžou být ty špony z něj, nebo ten žabožrout od kterého mám auto tam lil sajrat a ne naftu?
Jinak auto sem zastavil hned jak vyběhl z výfuku kouř. Ale v tu chvíli samozřejmě již bylo turbo v otáčkách (šlo to současně), takže to vypadalo jako že motor běží ještě cca 3-5 vteřin po vypnutí zapalování....

Re: Oprava motoru

Napsal: 12 lis 2009, 16:18
od zdenek76
pokud jsou tam špony, tak se musí vyměnit komplet palivová soustava, takže jestli v Holandsku vyměnili jen čerpadlo, tak to zprovoznili jen dočasně a špony co tam zůstaly musely zákonitě časem nadělat paseku

Re: Oprava motoru

Napsal: 18 lis 2009, 19:17
od cvrcinek
Ta závada se neobjevuje jen na 2,2 ale i terracan je tímhle pověstnej, tam se to mění hóóóódně často. Co se týká výrazu včas zastavit motor,chtěl bych vidět jak v 4000 otáčkách s klíčem v ruce řadím 5-ku a sešlapuju brzdu, to mi spojka fááákt poděkuje.

Re: Oprava motoru

Napsal: 18 lis 2009, 20:39
od vitak
No klíče v ruce při tom držet nemusíš, ale pokud máš lepší nápad jak rychle zastavit motor bez toho, abys někomu naboural kufr, dej vědět. Čtyřka by tam ale šla líp a se spojkou trochu s citem - myslím, že by se s ní za tu chvilku nic tragického nestalo.

Re: Oprava motoru

Napsal: 22 lis 2009, 18:56
od vitak
Tak jsem si dnes pročítal oddíl "Plánovaná ůtržba" v Návodu k obsluze a je tam jeden zajímavý požadavek na kontrolu motorového oleje u vznětového motoru - cituji: "každých 500 km nebo před započetím dlouhé jízdy." Že by prevence k výše diskutované závadě výskytu nafty v motorovém oleji?