Stránka 2 z 3

Re: ztráta oleje

Napsal: 03 srp 2009, 21:42
od tatulda
Rybář píše:To je opravdu divný a nemeřil si to třeba někde na kopci :lol: . Lantry, které mají najeto více prostě olej berou. U mě je to teď zhruba 1l na 3000km. Prostě to kontroluj a dolévej průbežně. Oprava motoru u takhle starého auta asi nemá smysl. Někdo na fóru to tady dělal, ale jak se jmenuje, sakra :mrgreen: , nemůžu si vzpomenout.... Je to bývalý majitel Pepanovy Lantry, tak se ho zeptej kdyžtak
To co máš na mysli je bráchův J2 kombi.Dělal jsem mu to já,ale tam byla cena troch vyšší,protože semi nepodařilo sehnat levnější kroužky.Během asi týdne jdu dělat svoji bývalou J2,ale tam už jsme sehnali kroužky za necelou dvojku.Připočítej si k tomu gufera-cca 650kč,k tomu těsnění pod hlavu a nějaké další ,takže celkem asi 5000kč.(jo a dělali se tam i rozvody na tom kombajnovi,takže tam byla cena kolem osmičky)

Re: ztráta oleje

Napsal: 03 srp 2009, 21:56
od black_sheep
kdyby stal ten matros min tak si to snad udelam sam.. hlavu jsem uz pretesnoval a to slo.. no a spodek, snad bych to taky zmakl.. :-k

Re: ztráta oleje

Napsal: 03 srp 2009, 22:08
od laxo18
to ako staci vymenit kruzky ? nerobi sa ziadny vybrus alebo daco podobne ?

Re: ztráta oleje

Napsal: 03 srp 2009, 22:15
od black_sheep
nn das jiny krouzky.. oni jsou nak cislovany, nevim.. tohle jsem nikdy nedelal a nez bych se do toho pustil tak bych se musel jeste vzdelavat dal :mrgreen:

Re: ztráta oleje

Napsal: 03 srp 2009, 22:16
od black_sheep
..kdyby se ale nekomu chtelo to popsat jak na to.. tak technicka sekce ceka... takovy super informace tady chybi.. :lol:

Re: ztráta oleje

Napsal: 03 srp 2009, 22:22
od laxo18
tak lebo ja som si nasiel kde predavaju nejake tie origos vecy stacilo by mi tieto 3 vecy ?

http://kspec.com/list.php?ac_id=81&ai_id=2189

http://kspec.com/list.php?ac_id=81&ai_id=1902

http://kspec.com/list.php?ac_id=81&ai_id=1888

ta posledna vec neviem ako sa presne vola

Re: ztráta oleje

Napsal: 03 srp 2009, 23:24
od black_sheep
teoreticky ano.. prakticky by bylo dobry pretesnit uplne vsecko :lol: pripadne udelat kliku... zalezi jestli jen pretesnujes a nebo fakt komplet GO, vsecko novy...

Re: ztráta oleje

Napsal: 04 srp 2009, 07:07
od Aleš
tatulda píše:
Rybář píše:To je opravdu divný a nemeřil si to třeba někde na kopci :lol: . Lantry, které mají najeto více prostě olej berou. U mě je to teď zhruba 1l na 3000km. Prostě to kontroluj a dolévej průbežně. Oprava motoru u takhle starého auta asi nemá smysl. Někdo na fóru to tady dělal, ale jak se jmenuje, sakra :mrgreen: , nemůžu si vzpomenout.... Je to bývalý majitel Pepanovy Lantry, tak se ho zeptej kdyžtak
To co máš na mysli je bráchův J2 kombi.Dělal jsem mu to já,ale tam byla cena troch vyšší,protože semi nepodařilo sehnat levnější kroužky.Během asi týdne jdu dělat svoji bývalou J2,ale tam už jsme sehnali kroužky za necelou dvojku.Připočítej si k tomu gufera-cca 650kč,k tomu těsnění pod hlavu a nějaké další ,takže celkem asi 5000kč.(jo a dělali se tam i rozvody na tom kombajnovi,takže tam byla cena kolem osmičky)
Docela jsem se bál větší ceny. Stejně budu muset nějakou tu korunu našetřit a pak to nechám udělat, aby mi to dobře sloužilo.
Díky všem za rady

Re: ztráta oleje

Napsal: 04 srp 2009, 13:51
od kokroff
No ja jsem to tu uz popisoval i s fotkami. Krouzky stacili original, zadne vybrusove se tam nedavaly. Kazdopadne me staly moooc penez, pac jsem kupoval original,
na 1.6 se nedaly sehnat nahrady, normalne se pod 2k daji koupit, je je bral za 3.7k :evil: ale co se da delat, nebyly nikde volal jsem po cele republice.
dokonce mi poslali na 1.8 :? Takze tak, no tesneni pod hlavu, daji se menit gufera na ventilech, tesneni ventiloveho vika, (nova chladici smes), (olej+filtr)
a takove ty veci okolo... Zalezi kolik ma clovek casu.

Re: ztráta oleje

Napsal: 02 led 2010, 17:42
od Aleš
Tak trošku oživim tohle téma. Konečně začínám pomalu nakupovat věci na překroužkování. Zatim je v plánu vyměnit kroužky i gufera ventilů, ale už jsem párkrát slyšel, že když to udělám, tak bych měl radši udělat i spodek. Jako lajk se tedy ptám, co to pro mě znamená?

Re: ztráta oleje

Napsal: 03 led 2010, 16:14
od Aleš
Je to asi blbá otázka, ale já to fakt nevim :oops:

Re: ztráta oleje

Napsal: 03 led 2010, 16:48
od black_sheep
tim spodkem se mysli prave ty krouzky. jako ze kdyz delas gufera, mel bys i krouzky. zazil jsem dve scoupa kde se to tak neudelalo a beha to do tedka paradne.

Re: ztráta oleje

Napsal: 03 led 2010, 17:11
od Aleš
Jo takhle :lol: , tak to se mi ulevilo.
Díky :wink:

Re: ztráta oleje

Napsal: 03 led 2010, 19:43
od Jam
Spodkem motoru se nemyslí kroužky, ale šály na ojnicích a na klice. Pokud jsou načatý, tak nový kroužky jenom uspíší zkázu. No to poznáš, až budeš vydělávat písty.

Re: ztráta oleje

Napsal: 03 led 2010, 21:13
od black_sheep
tak to asi zalezi na uhlu pohledu. ja resil jen gufera a bylo mi to receny takto. nicmene to pomohlo a vydrzelo okay.