Stránka 2 z 3
Re: Problém se startováním
Napsal: 24 bře 2006, 00:10
od Milann
namor23 píše:Ahoj všichni,
potřeboval bych prosím poradit.
Mám Lantru 1.6 rv 1992 mám jí asi 5 měsíců a asi tak před měsícem začalo blbnout startování. Když je to studený, tak to startuje jako fík. Ale jak se to ohřeje tak je konec. Motor točí ale nechytne. Auto jsem dal do značkového servisu Hyundai na diagnostiku, ale vše bylo v pořádku. Většinou pomůže když vyndám klíček ze zapalování a počkám tak 5-10 ale i 30 min. pak to většinou chytne, i když někdy s problémama. Imobilizér nemám. Už jsem zoufalej. Poraďte někdo. Díky
čau,možná je to blbost,ale mě se to taky párkrát stalo,tak sem se na to ptal mechanika a on mi poradil pořádně při startování sešlápnout spojku,protože je tam prý nějaké čidlo na start,tak sem to zkusil a od té doby nastartuju pokaždé v pohodě,jen je problém v tom že mám 1,6,rv 1998,tak nevím jestli to bude fungovat i u tebe,jak říkám,třeba je to blbost,ale mě to odstranilo problém se startováním,stalo se mi to vždy ta po 10startech a teď v poho,tak hodně štěstí...
Napsal: 24 bře 2006, 00:40
od namor23
Prošlápnout párkrát spojku jsem taky zkoušel ale bez efektu. Zkouším pořád
měnit ten startovací rituál ale už fakt nevím. Přesto díky moc za radu.
Napsal: 24 bře 2006, 08:28
od ryba
relata jsou v cerny skrince vlevo nad baterkou, ve vicku je legenda
Napsal: 24 bře 2006, 12:50
od namor23
Díky. Černou skřínku jsem našel. Vše vypadá OK. Nemusí se to proměřit? Na pohled to vypadá v pohodě.
Napsal: 24 bře 2006, 13:37
od ryba
v ty skrince jsou takovy krabicky, to jsou relatka. Zkus dycky jedno vytahnout, jestli nejsou zkorodovany kontakty. Zamer se hlavne na ty co maji neco spolecnyho se zapalovanim:)
Napsal: 24 bře 2006, 22:19
od Vita
namor23 píše:Prošlápnout párkrát spojku jsem taky zkoušel ale bez efektu. Zkouším pořád
měnit ten startovací rituál ale už fakt nevím. Přesto díky moc za radu.
Ahoj ...
Jeste jedna zajimavost k te spojce ... .
To ze ji proslapnes, tak jeste neznamena, ze jsi vyhral, kdyz se mrnes pod palubku k pedalu, tak tam najdes uplne obycejny spinac, ktery muze byt zablokovany, a proto nemuzes nastartovat ... Chce to ho bud vycistit a promazat, aby chodil a nebo vymenit ...
Kamos s tim mel taky problem, jednou nastartoval a trikrat ne a tak ..
A bylo to tohle ...
Drzim palce, at to najdes ..
Napsal: 25 bře 2006, 23:08
od namor23
Díky všem za rady. Postupně všechno zkusím a pak dám vědět jak jsem dopad. Díky moc
Napsal: 29 bře 2006, 22:44
od Dastin
taky jsem měl dost podobný problém(Lantra 1993) a vyzkoušel jsem vše možné a nic nepomohlo tak jsem to zavezl do hyundai servis a tam říkali, že jsou vháji dva vstřiky a krokový motorek(oprava za 15 000kč s prací) nezdálo se mě to, tak jsem si to odvezl a až se mě to znovu stalo tak jsem odpojil přívodní hadici ke vstřikovací liště a zkusil nastartovat a žádný benzin netekl. Tak že bylo v háji palivové čerpadlo, jednou šlo a jednou ne.Koupil jsem na vrakáči za 1500kč druhé a vše bylo OK. Naštvalo mě akorád, ža v servisu na to nedošli,vyměnili by vše možné a nakonec by na to třeba přišli a to by mě ještě nechali zaplatit jiné díly, které s tím neměly nic společného.Stalo se mě, že došel benzin,protože nefungovala kontrolka na benzin, jen ručička podle které se to hůř pozná kolik tam ještě je a že se trochu spálily lopatky a v tom byl problém(možná s tím spálením je to hloupost,ale tak mě to říkali). Jinak nevím, ale mě ti pomohlo.Může tam toho být i víc, dojde se na to zkoušením.Tak hodně zdaru.
_______________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kw 1997 LPG
Napsal: 30 bře 2006, 09:23
od ryba
o duvod vic si to auto radsi opravit sam, nebo projit rekvalifikaci:)
problem se startovanim
Napsal: 30 bře 2006, 10:52
od Suku
zdravím ,mám ten samý problém už asi rok( Elantra 1,8GLS),nejdříve to chce zkontrolovat krokový motůrek,je jen asi na 2 šrouby odšroubovat a ujistit se jestli při startování vyjíždí,potom to muže být tepelným čidlem (Toto čidlo je většinou u Hyundaiů umístěno na termostatu). Já jsem kvůli téhle závadě vyměnil – benzínové čerpadlo,svíčky,kabely,regulátor tlaku benzínu,čistil jsem celou nádrž a různé filtry a nic.Až teď asi před dvěma dny jsem vyměnil už zmiňované tepelné čidlo a po téhle výměně jsem zatím nastartoval vždy, tak doufám že už mám od této nepříjemné závady pokoj.
Napsal: 03 dub 2006, 15:32
od Zdenalek
Mě to dělá to samý (Accent r.v. 99). Známej mi taky řekl, ať vyměním čidlo teploty, který muže být vadný, tím pádem dávat špatný signály do řídící jednotky a proto to nestartuje a musí se čekat, až to trochu zchládne. Chystám se na to, ale furt mi to nějak nevychází. Nechceš to vyzkoušet jako první a pak mi dát vědět, jestli to pomohlo...
Napsal: 06 dub 2006, 10:16
od namor23
Zdenalek píše:Mě to dělá to samý (Accent r.v. 99). Známej mi taky řekl, ať vyměním čidlo teploty, který muže být vadný, tím pádem dávat špatný signály do řídící jednotky a proto to nestartuje a musí se čekat, až to trochu zchládne. Chystám se na to, ale furt mi to nějak nevychází. Nechceš to vyzkoušet jako první a pak mi dát vědět, jestli to pomohlo...
Zdary všichni,
tak teplotní čidlo, toď otázka. Jedna z těch hafo možností, ale
taky přišlo na řadu ale nic. V Hyundai servisu mi ho dokonce odpojily a jezdil jsem s tím 2 dny. Bez efektu. I když bylo čidlo odpojený, teplota držela, žádný přehřávání nebo tak něco. Na starty to nemělo vůbec vliv. Což mě docela štvalo mohlo bejt po problému. Ale můžeš to zkusit s tím teplotním čidlem, možná že u tebe bude chyba v tom čidle. Držim palce ať závadu najdeš. Pro informaci: Já ještě pořád závadu nenašel.
Takže zatim čus, dám zas vědět.
Napsal: 06 dub 2006, 13:27
od Suku
Pro Zdenalek :
Být tebou tak to tepelný čidlo vyzkouším,je to otázka 5min. výměny a na vrakáčíi jsem to čidlo sehnal za 100Kč.
startování
Napsal: 10 dub 2006, 20:35
od Miroslav Trojan
Ahoj pánové.
Tenhle problém jsem měl přesně taky.
Vyměnil jsem svíčky,kabely a pořád nic.Nakonec jsem očistlil kontakty na baterii.A úplně nakonec jsem jí vyměnil a je po problému.Přitom se zdála v pohodě podle měření.Ale po její výměně už dost dlouho jezdím bez problémů.
Startování turbodieselu Elantra
Napsal: 11 dub 2006, 09:37
od Donald
Vážení, s novou elantrou CRDi řeším menší problém. V mrazech se jí nechce moc startovat, ač aku je naprosto v pořádku. Motor hned naskočí, ale jde nepravidelně, jakoby na tří válce a neudrží volnoběh. Po druhém třetím pokusu, příp. po mírném sešlápnutí plynu, se rozběhne. Jakmile se jen trochu zahřeje - pár sekund běhu naprázdno -, už žádný problém s dalším startováním není. Domníval jsem se, že je nefunční 1 žhavicí svíčka, ale Martin Vaculík na
www.tipcars.com mne vyvedl z omylu. Viz
V mrazech vůz hůře startuje, respektive neudrží na 1., 2. pokus volnoběh. Předpokládám nefunkčnost žhavicí svíčky.
reagovat
RE: RE: elantra Martin Vaculík , po 10.04.2006 10:00:58
--------------------------------------------------------------------------------
Ne, tato závada je způsobena vadným tlakovým regulátorem na railu, závada tipická pro CR Bosch 1. gen. s čerpadlem CP1. Zajeďte do kteréhokoiv Bosch Diesel servisu, tento konkrétní případ vyřeší levněji než značkový servis Hyundai a případná záruka na voziclo zůstane nedotčena. Připravte si 5000 Kč.
Pokud se Vám stalo něco podobného, poraďte, prosím. Jak zjistit laicky, zda všechny svíčky žhaví? Když navštívím značkový servis, budou to další tisíce z kapsy, která je po koupi auta téměř prázdná. Děkuji za každou dobrou radu.