Stránka 2 z 3
Re: ma niekto problemy s turbom 1.5crdi
Napsal: 27 srp 2009, 14:31
od dantasik
To david: Ja mel EGR zaneseny, ne spatny, v servise vsecko na zaruku, auto na ico nemam ale vzdycky kdyz me delali neco na aute tak odvezli kam jsem si rekl (na jidlo, do vedlejsiho mesta k autu). Je to o pristupu a dneska je to celkem boj. Ja sem si koupil u stejneho autosalonu kam sem zacal pred 2roky jezdit ze sonatou koupil i to evo a s pristupem max spokojenost. Nikdy sem nemel problem jestli neco je nebo neni na reklamaci.
Jinak ten EGR se me zanesl nekde v 25000Km od te doby nic a to je auto po chipu...
Asi sem mel fakt kliku...a to navic jako bonus jsem se pozdeji dostal na kontakt primo k majiteli kterej mi i mimo jine prodal to evo a fakt max spokojenost...
Spis co lituju ted je to, ze jsem mlady koupil Tigru a uz ted jsem do oprav nandal 30k. A to jsem puvodne chtel koupit i10. Tak uvidim co z toho vseho vzejde.
Ale urcite je to otom servise jak je spatny pristup v servisu tak utikat pryc a zkusit vedle a necekat na to jestli se neco bude dit.
Re: ma niekto problemy s turbom 1.5crdi
Napsal: 27 srp 2009, 14:46
od misiak
Re: ma niekto problemy s turbom 1.5crdi
Napsal: 27 srp 2009, 15:00
od Mr. HYUNDAI
Takhle bych to nebral. Zisk z auta není nijak velký, zdrojem příjmů je servis a když tam jezdit nebudeš, prostě nevydělají a vydělá někdo jiný. Ten lepší. V Tvém případě bych prostě změnil servis.
A když to nepomůže, tak máš fotodokumentaci a najít na stránkách slovenského dovozce adresu na technické oddělení taky není problém. Takže můžeš poslat oficiální stížnost i s fotkama.
Re: ma niekto problemy s turbom 1.5crdi
Napsal: 28 srp 2009, 09:02
od misiak
Re: ma niekto problemy s turbom 1.5crdi
Napsal: 28 srp 2009, 09:19
od Mexican
misiak: opravili to sacie potrubie? ak to nema vplyv na funkciu, je to okay
Re: ma niekto problemy s turbom 1.5crdi
Napsal: 28 srp 2009, 09:34
od misiak
objednali hadicu co prepustala .. Vymenia ju na buduci tyzden, co vlastne len utesnia potrubie a olej bude dalej unikat cez turbo do spalovacieho priestoru a to uz budu ine splodiny vo vyfuku a pomaly sa bude zanasat a blbnut katalizator,.. Moj nazor je ako preckat zarucnu dobu a po zarucnej dobe vam s velkou radostou opravime a vymenime vsetko... Verim, ze ak pojdem aj ked dnes na stk a pojdem na emisnu kontrolu, tak ten olej bude menit splodiny a hodnoty budu zle.. A to bude ak to necham tak a po 4 r po prihlaseni musime ist vsetci na ek a stk a potom to bude menit na vlastne naklady....
Re: ma niekto problemy s turbom 1.5crdi
Napsal: 28 srp 2009, 09:45
od dantasik
K tomuhle bych jen dodal to, ze kdyz je nekdo notoricky hloupy tak to holt pozna na sve penezence...
Re: ma niekto problemy s turbom 1.5crdi
Napsal: 02 zář 2009, 11:37
od postai
Tak to se mi nelíbí to jsme tedy paka ,když jsme si koupili nafťáky a náhodou máme problém?Ale češi jsou všeobecně známí tím,že přejou sousedovi to horší nejlíp ať mu ta koza chcípne.To jen poslednímu odkazu a už nato seru to mě namíchlo HOWGH.
Mám 15000 a po neděli jdu na první garanci,a mám podobný problém jako misiak ale asi mu budu česky říkat myšák ,že jo?.Hele myšáku začalo mi to vlhnout už kolem 2000 technik mi tehdy řekl že je to normální , 15 srpna než jsem jel na dovču jsem všecko kontroloval
stav setrvalý a když jsem po návratu z dovči četl Tvoje vlákno ,mazal jsem do garáře ,otevřel haubnu a viděl to co máš nafocený ,tak to ani nebudu zveřejňovat,po 2x 850 km ve vedru s malými pauzami se 4 a půl člověkem plným kufrem a nočníkem s klimou zapnutou celou cestu,,no nevím měl jsem passata 1.6 TDi a ve vedrech jsem s ním udělal 1000 kilasů skoro nonstop(bylo mi o 15 let míň), a smažil jsem ho co to šlo ,ale olej žádnej.Tak jsem na to v servisu zvědavej ,jak jsem to technikovi ,řekl tak už si na to bral TIME a tak tam bude můj Matrixík nocovat.Výsledky nahlásím,až dosud jsem si nemohl stěžovat,uvidíme,snad to bude v poho ,jsem optimista.Ivan
Re: ma niekto problemy s turbom 1.5crdi
Napsal: 05 zář 2009, 19:09
od misiak
Ja som vlastne zabudol napisat, ze mam 81kw crdi.. Lebo co som sa aj nestranne inych matrixakov pytal, tak tie starsie bez problemov idu.. Neviem, no mozno to korea tie nove turba s vykyvnymi lopatkami az tak dobre neotestovali...
postai- Od nova som na aute robil 100 az 200 km, no ziadna dialkova trasa. Az OD chvile, ked som pouzil dialnicu a 130km-h.. Lebo pri tom nasom klasickom mestskom jazdeni ten motor ani sa poriadne nerozbehne a hned stojime.. No dialkova 700 km ukazala to, co natieklo a zberalo sa v chladici vzduchu, tam to stecie a az silny tlak vzduchu a teplo ten olej zacne dvihat vyssie az do hlavy valcov.. Len sa bojim co bude pri 100 tis km..
Ma niekto na nasom type agregatu najazdene km bez zavad
.
Ja mam nieco okolo 30 000km .. Dakujem Michal
Re: ma niekto problemy s turbom 1.5crdi
Napsal: 07 zář 2009, 14:15
od rastos
SLuzobny Matrix CRDi 81 kW, najazdenych 53.000 km. Prave som sa bol pozriet, nema ziadne stopy po oleji na prirubach k turbu. Auto slape bez problemov.
Apropo, predtym sme mali starsi Matrix CRDi 60 kW. Pri 120.000 km nam odislo vstrekovacie cerpadlo, nasledne vstrekovace, turbo uz trosku piskalo (ak to bolo turbo)... Takze minulost nebola lepsia, my dufame v lepsiu pritomnost
Re: ma niekto problemy s turbom 1.5crdi
Napsal: 07 zář 2009, 14:23
od Hardcam
misiak: neni nic jednodussiho, nez zajet si zmerit ty emise...hlavne mit od vseho papir a pak to s nimi resit. A kdyz to nepujde s nimi, tak se soudnimi znalci. Slovy "kdyby" se nikam nedostanes. Dal jsi jim 300 tisic korun za auto, tak at se snazi.
Re: ma niekto problemy s turbom 1.5crdi
Napsal: 13 zář 2009, 21:57
od Mexican
misiak ja mam s tym istym motorom ako ty v Accente odjazdenych 66 000km ... a to boli casto skutocne zatazkavajuce skusky (950km/den, 5000km /12dni. 3000km/14 dni v 30 stupnovych teplach s plnym kufrom), motor a ani turbo nevykazuje ziadne uniky oleja, zvuky.. takze je to o zlom kuse zrejme
Re: ma niekto problemy s turbom 1.5crdi
Napsal: 15 zář 2009, 11:52
od misiak
Re: ma niekto problemy s turbom 1.5crdi
Napsal: 15 zář 2009, 13:16
od Amalfi
Ho hou tak to pozor. Mysaku - turbo neni mazane, ale chlazene olejem. Tento vsak nesmi byt v nasavanem vzduchu !!! Muze totiz dojit k pretoceni motoru. Jinak pokud prosakuje pres sedla ulozeni turbiny olej - tak to znamena velky problem - stava se to ale pri nesetrnem zachazeni s turbomotorem, kdy po vetsi zatezi je motor po dojezdu vypnut, neni li zapnut motor, nechladi se turbo a sedla strpi vysokou teplotou.
Tohle ale neni tvuj problem - ty mas auto nove a pokud ti to dela tak brzy.
Kazdopadne bych se soustredil na to ze mas problem s vysokouu hladinou oleje - to je hodne spatne a i ten 0.5cm muze byt zdrojem problemu. Nekdo tu psal ze to preci nemuze vadit, ze tam musi byt nejaka rezerva - ta rezerva je prave od prostredka rysky k min a max hodnotam...
Projevuje se to tak ze mas normalni hladinu oleje a po dojezdu vyssi - tak to vypada na problem s blokem motoru... neco ti jde do oleje - nemas problem s chladici kapaliny?
Nebo se mohlo i stat ze panove v servisu jsou idioti a cpou ti tam vic oleje nez tam patri. Doporucuju mrknout se na fakturu - kolik tam mas uvedeno oleje. Pak s timto zajet do JINEHO servisu a zeptat se jestli to je v poradku.
Nechat zkontrolovat objem olejove naplne - vypustenim....
Opravdu se nenech odbyt.
Jinak jen pro tvou informaci Mysaku - preplnovane naftaky NEJSOU spolehlivejsi a nevydrzi vic nez benzinove motory. Obsahuji casti ktere jsou extremne namahane - turbo, vysokotlake vstrikovace, maji vetsi kompresi a jsou citlivejsi na zachazeni. Klasicke atmosfericke diesly - jsou sice mene vykonne ale prave ze neobsahuji extremne namahane soucasti a jsou hodne spolehlive - viz. SDI od VW. Tak ja jen ze sis to spletl - neni naftak jako naftak. Ale nenech se odradit a preju ti abys ten problem zdarne vyresil a nezanevrel na
Re: ma niekto problemy s turbom 1.5crdi
Napsal: 15 zář 2009, 21:18
od misiak
Amalfi---Nebo se mohlo i stat ze panove v servisu jsou ..... a cpou ti tam vic oleje nez tam patri.
No pravda je taka, co som sa pytal, ze maju olej v sude a zo suda nalievaju.. ta vysoka hladina oleja je stale na rovnako.. Po vymene uz druhej je znovu vymenene a doplnene nad bodkou F viac.. no minuly tyzden som tam bol a zevraj tolko malo nad nevadi.. Na fakture je 5l..
No ja som naftak koli tomu chcel, ze vydrzi 300 tis km bez poruchy.. No tie karburatorove benzinove motory prerobili na klasicky system sdi, kde je nasavanie a injektor co davkuje benzin a je to uznavam ze spolahlivejsie ako nase turba a comon rail vstrekovanie..
A nad tym som si lamal hlavu, ako mohli na 1.5 obsah diesel napumpovat 81kw a tak silny krutiaci moment.. Pisal som slovenskemu importerovi, a cakam na odpoved, ako sa vyjadria.. Vdaka Michal