Stránka 2 z 2
Napsal: 18 led 2007, 09:52
od Hardcam
Tuhle skupinu lidi docela chapu, ja mit jedno z tehle aut, tak jdu do chipu taky...a taky proc ne, ty auta navrhovaly tak, aby zacaly na 66kW a skoncily na 110kW a opravdu se v tech autech lisi jen motor. A 66kW verze jsou nejdostupnejsi, tak proc nekuoupit tuhle a dat tam chip, trysky atd...a je z toho celkem slusne jezdici auto.
Napsal: 18 led 2007, 10:44
od ryba
na okraj: U 66kW a silnejsich aut se staci podivat na brzdy, slabsi maji vzadu bubny. Takze stejny to tuty neni. To samy turba, ty jsou jiny. Hlavy nevim, ale asi tam taky budou modifikace. Kastle muze bejt stejna, ale stabilizatory a podobny zalezitosti proste musej bejt zesileny na 1/3 vyssi vykon.
Ale chapejte, me je to jedno, nehodlam se o tom prit, ja nic takovyho nemam, ani to nepovazuju za dulezity, jen si myslim svoje.
Napsal: 18 led 2007, 10:58
od Hardcam
bubny maj nektery 66kW verze, my meli GIII 4x4 a ten mel kotouce. Ale at jsem videl 66kW nebo 96kW, vesmes je to to samy...rikam, jiny trysky, turbo - od toho jsou ty kW rozdily...letim na zkousku z danovy politiky.
Napsal: 18 led 2007, 13:55
od Felotron
ryba píše:na okraj: U 66kW a silnejsich aut se staci podivat na brzdy, slabsi maji vzadu bubny. Takze stejny to tuty neni. To samy turba, ty jsou jiny. Hlavy nevim, ale asi tam taky budou modifikace. Kastle muze bejt stejna, ale stabilizatory a podobny zalezitosti proste musej bejt zesileny na 1/3 vyssi vykon.
Ale chapejte, me je to jedno, nehodlam se o tom prit, ja nic takovyho nemam, ani to nepovazuju za dulezity, jen si myslim svoje.
S tema podvozkovyma dilama je to u VW pravda - pridavaj a ubiraj stabilizatory, ruzny prumery brzdovejch kotoucu a jeste by se asi dalsi veci nasly.
Napsal: 18 led 2007, 16:07
od Andy4
Kamarátovi načipovali O II 1,9TDi 77kW na 100kW priamo v predajni Škoda bez straty záruky. Krúťak to má teraz okolo 360Nm +/- !!!! (fabia RS na šprinte nemala šancu) O tom že trpí spojka nepochybujem, aj keď ten výkon využíva iba v nutnom prípade predbiehania.Je tiež pravda že na mokrom mu preblikáva kontrolka preklzu aj na IV. rýchlostnom stupni a to má 17" kola.
Cip ma odnova ale udáva o 0,5l/100km nizsiu spotrebu ako kolegovia.Auto ma cez 50tis Km a zatial chodí bez chyby.
K topicu: ak by mi ponúkol sám predajca montáž chipu na CRDI možno by som nad tým porozmýšľal...ale !! Vyšší výkon by určite zvádzal ostrejšej jazde a na tú nieje nový Accent určite stavaný, starší detto....ak chip tak dodatočná montáž stabilizátorov a určite k tomu dokombinovať tvrdší podvozok. (v prípade staršieho modelu aj brzdy) Ja osobne si ale myslím že už 81kW z 1,5CRDI je na tak malom aute skvelý výkon. Na autosalóne v Nitre mi jeden pán dal do ruky prospekt a na Kii Rio II CRDi garantoval výkon 100kW a 300Nm za cenu 12000,- SK bez DPH. Dokladované aj na výkonovej brzde. Dosť povedal by som ... no už len nájsť niekoho kto by si to dal urobiť, a zistik ako dlho by mu to tak fungovalo...
Napsal: 18 led 2007, 20:15
od Felotron
Andy4 píše:Kamarátovi načipovali O II 1,9TDi 77kW na 100kW priamo v predajni Škoda bez straty záruky. Krúťak to má teraz okolo 360Nm +/- !!!! (fabia RS na šprinte nemala šancu) O tom že trpí spojka nepochybujem, aj keď ten výkon využíva iba v nutnom prípade predbiehania.Je tiež pravda že na mokrom mu preblikáva kontrolka preklzu aj na IV. rýchlostnom stupni a to má 17" kola.
Cip ma odnova ale udáva o 0,5l/100km nizsiu spotrebu ako kolegovia.Auto ma cez 50tis Km a zatial chodí bez chyby.
nekdy risk je zisk
Napsal: 18 led 2007, 20:37
od Tomikp
Čip a Dejl
Napsal: 19 led 2007, 10:32
od dvorlubor
Felotron píše:ryba píše:na okraj: U 66kW a silnejsich aut se staci podivat na brzdy, slabsi maji vzadu bubny. Takze stejny to tuty neni. To samy turba, ty jsou jiny. Hlavy nevim, ale asi tam taky budou modifikace. Kastle muze bejt stejna, ale stabilizatory a podobny zalezitosti proste musej bejt zesileny na 1/3 vyssi vykon.
Ale chapejte, me je to jedno, nehodlam se o tom prit, ja nic takovyho nemam, ani to nepovazuju za dulezity, jen si myslim svoje.
S tema podvozkovyma dilama je to u VW pravda - pridavaj a ubiraj stabilizatory, ruzny prumery brzdovejch kotoucu a jeste by se asi dalsi veci nasly.
Souhlasim s tim, ze asi automobilky delaji spec. upravy na motoru a jinych castech auta pokud chteji jeden motor prodavat s vykonem X kW a X+20 kW. (viz Felotron, Ryba)
Takze auto nachipovane jen tak bude mit nevyhodu rekneme v bezpecnosti. Ze nebude mit uz zadne rezervy.
Ale to za predpokladu, ze auto bude jezdit prave na hranici svych moznosti.
To se ale nedeje, pokud clovek neni debil, tak u diesla nevytaci motor pokazde na maximum pred prerazenim a nejezdi po okreskach 90km/h na 4, aby auto bylo zivejsi!
Pokud zachovam styl jizdy stejny pred i po (v mem pripade na spotrebu), tak se prece auto nerozsype:-) Vykon si necham na predjizdeni kamionu (ač se budou nekteri kolegove bat, ze kdyz pojedou za mnou, dostanou primy zasah od meho odletavajiciho vyfuku nebo kola;-)
Tady je ovsem otazka, jestli clovek bude schopnej sve predsevzeti dodrzet, az uciti ty kone navic....
P.S.: Chip nemam, ale premyslim o tom...
Napsal: 19 led 2007, 11:02
od dvorlubor
Andy4 píše:K topicu: ak by mi ponúkol sám predajca montáž chipu na CRDI možno by som nad tým porozmýšľal...ale !! Vyšší výkon by určite zvádzal ostrejšej jazde a na tú nieje nový Accent určite stavaný, starší detto....ak chip tak dodatočná montáž stabilizátorov a určite k tomu dokombinovať tvrdší podvozok. (v prípade staršieho modelu aj brzdy) Ja osobne si ale myslím že už 81kW z 1,5CRDI je na tak malom aute skvelý výkon.
Ja mam 1.5 CRDi, ale rok vyroby 2004 nebo 2005, presne nevim.Vykon 60kW. Pokud bych se nechal nachipovat na 81kW, tak jsem na hodnotach noveho Accenta. Tudiz Accent jako model auta by to mel zvladnout. samozrejme, ze novej Accentik je na to lip pripravenej, proto uz tech seriovych 81kW.
Kdyz mi to nabidne prodejce, nebudu v tom "zavodit", dam si kotouce i dozadu a budu pravidelne menit filtr a olej, TAK MI UZ NEKDO KONECNE REKNETE, ZE SE TOHO NEMUSIM BAT:-(
Napsal: 19 led 2007, 11:18
od Hardcam
Nemusis...taqdy je nornmalni, ze Te vsichni vystrasej:D
Napsal: 19 led 2007, 12:31
od ryba
hardcam:
lubor: nech si to udelat. Kdyz nemas nic jinyho do ceho ucelne vrazet prachy...tak proc ne...je to tvoje auto. Jen jsme ti osvetlili i negativa. Pozitiva uslysis vsude. Nikdo ti nerekne ze se mu to diky zprasenym upravam totalne znicilo a upravce ti nerekne, ze je to riskantni, dyk mu neses penize
Napsal: 19 led 2007, 22:05
od ivan
ryba píše:na okraj: U 66kW a silnejsich aut se staci podivat na brzdy, slabsi maji vzadu bubny. Takze stejny to tuty neni. To samy turba, ty jsou jiny. Hlavy nevim, ale asi tam taky budou modifikace. Kastle muze bejt stejna, ale stabilizatory a podobny zalezitosti proste musej bejt zesileny na 1/3 vyssi vykon.
Ale chapejte, me je to jedno, nehodlam se o tom prit, ja nic takovyho nemam, ani to nepovazuju za dulezity, jen si myslim svoje.
Rybo souhlasím s tebou je to tak,to není všechno,ty motory jsou jen na oko stejné,ale mají jíné vnitřnosti,liší se tam různé míry jak na ventilech tak i na šálách atdl!!! A kdo tvrdí,že to tak je ,tak neví o tom nic,co jsem měl čest opravovat golfy a jiný tdi,čka od koncernů,tak pokaždý byly jiný průměry ventilů a dříků,vím o třech rozměrech a přitom ty motory měli stejnej výkon,tudíž něco na tom je,proč asi mám doma hafo katalogů,žejo!!!