Stránka 2 z 3

Re: MOTOR cuká

Napsal: 02 říj 2009, 08:33
od Rybář
To čidlo bych neodpojoval-zřejmě by to byl zápis do záznamu chyb

Re: MOTOR cuká

Napsal: 02 říj 2009, 08:42
od jarik65
já to s těma čidlama risknu :-k

Re: MOTOR cuká

Napsal: 02 říj 2009, 08:46
od Rybář
Ale bacha, ať nedopadneš jako Black. Ten všechna čidla odpojil za běhu a pak měl 4 chyby v registru :mrgreen: A Pony má Check engine?

Re: MOTOR cuká

Napsal: 02 říj 2009, 08:51
od jarik65
Já myslím že ten náš nemá :?:

Re: MOTOR cuká

Napsal: 31 říj 2009, 18:56
od jarik65
Takže po nekonečných utrapách a nezdarech se snad konečně [-o< zadařilo ťuk;ťuk;ťuk.Výměna svíček zpět na původní NGK seřízení kontaktů podle výrobce(svíček) na 0,80mm bylo 0,70mm opětovná kontrola víčka rozdělovače-zaoxidované kontakty-očištění;probíjející kabel mezi cívkou a víčkem rozdělovače ](*,) zkráceno asi o 2cm OK :D/ ;očištění palce v rozdělovači;
Hardcam:to víčko a palec pořešíme až se vrátím z Germánie asi 15.11.2009-odjíždím zítra ráno

Re: MOTOR cuká

Napsal: 31 říj 2009, 21:31
od Hardcam
Jasna vec:) uzij si pobyt:)

Re: MOTOR cuká

Napsal: 31 říj 2009, 21:41
od jarik65
Jo díky :lol: ale žel bohu pracovní :^o

Re: MOTOR cuká

Napsal: 28 lis 2009, 16:48
od jarik65
Takže po výměně víčka rozdělovače,palce a kabelů poník lítá jako dřív :D/ a bez cukání a zvýšené spotřeby,díky Hardcamovi který mě vyměňované věci poslal a tímto mu ještě jednou děkuji =D> =D> =D>

Re: MOTOR cuká

Napsal: 28 lis 2009, 16:53
od Hardcam
Ooooooo, dekuji za chvalu :mrgreen:

Re: MOTOR cuká

Napsal: 29 lis 2009, 09:16
od black_sheep
Rybář píše:Ale bacha, ať nedopadneš jako Black. Ten všechna čidla odpojil za běhu a pak měl 4 chyby v registru :mrgreen: A Pony má Check engine?
no ja odpojoval postupne, abych zjistil co ma na to moje haprovani vliv. :-) bohuzel, kdyz jsem byl na diagnostice v hyundai tak pac jsem tam mel 3 chyby mnou zpusobene + teda tu chybu TPSka, tak chudaci nevedeli ktera je ktera. vymazali pamet a na tri mesice byl klid :-) pak uz se vratila jen ta chyba s TPS a bylo jasno.

hardcam mi taky poslal to cidlo za pekne penize, koukam ze nas zasobi :lol: bral jsem bosche made in korea. :lol: :lol:

Re: MOTOR cuká

Napsal: 29 lis 2009, 16:15
od jarik65
No já měl vše od NIPPARTS Japan za skoro poloviční =D> peníze než bych sehnal sám na netu

Re: MOTOR cuká

Napsal: 29 lis 2009, 16:54
od Hardcam
Black: a uz to mas vubec namontovany? Naposled jsi jen psal, ze to mas na poste a ze Ti to puvodni obcas funguje, obcas ne. Vic nevim:)

jarik: hlavne, ze autiko zase jezdi, pac jsem si zrovna u techto dilu (respektive tenhle motor u Ponika vubec neznam) nebyl 100% jisty, zda budou pasovat a ze nebudes muset posilat zpet, abysme shaneli neco jinyho. Normalne se musim prioznat, ze kdyz jsem vybaloval ty kabely, tak jsem je i ocuchal, pac to strasne vonelo :mrgreen:

Re: MOTOR cuká

Napsal: 29 lis 2009, 17:41
od jarik65
:^o :mrgreen:

Re: MOTOR cuká

Napsal: 30 lis 2009, 01:50
od black_sheep
mam. sice me malem jeblo kdyz jsem to tam dopasovaval ale nakonec kdyz nepomohlo nasili, tak pomohlo jeste vic nasili :-)

funguje ale vyborne, a uz si to nak sedlo :mrgreen:

Re: MOTOR cuká

Napsal: 10 led 2010, 19:12
od Jirka RCK
Zdravím hoši, dostal jsem od známejch starého Accenta, a dělá mi podobné veci, jak tady už bylo zmíněné. Známej nevěděl, co přesně s tím je, ale blekotal nejdřív něco o lambdě a potom o měněné řídící jednotce. Při studeným motoru mi to volnoběh honí naopak moc nahoru, až na 4000 otáček, což není pro studenej motor ani pro malou spotřebu zrovna nejlepší :-( Nevíte, jestli na to může mít vliv ta lambda? Pak mi to dělá ještě jednu věc - občas se rozsvítí Check Engine a auto potom škube, občas ne a jede to normálně. To bych tipnul taky na svíčky a kábly, až bude menší zima, tak je musim vyměnit...
Ještě bych se chtěl zeptat jakej má lambda vliv na spotřebu, někde jsem četl, že ji odpojili a začalo to brát 15l :-D Doufám že to nějak vyřeším, s těma otáčkama se nedá jezdit...