Stránka 2 z 3
Re: MOTOR cuká
Napsal: 02 říj 2009, 08:33
od Rybář
To čidlo bych neodpojoval-zřejmě by to byl zápis do záznamu chyb
Re: MOTOR cuká
Napsal: 02 říj 2009, 08:42
od jarik65
já to s těma čidlama risknu
Re: MOTOR cuká
Napsal: 02 říj 2009, 08:46
od Rybář
Ale bacha, ať nedopadneš jako Black. Ten všechna čidla odpojil za běhu a pak měl 4 chyby v registru
A Pony má Check engine?
Re: MOTOR cuká
Napsal: 02 říj 2009, 08:51
od jarik65
Já myslím že ten náš nemá
Re: MOTOR cuká
Napsal: 31 říj 2009, 18:56
od jarik65
Takže po nekonečných utrapách a nezdarech se snad konečně
zadařilo ťuk;ťuk;ťuk.Výměna svíček zpět na původní NGK seřízení kontaktů podle výrobce(svíček) na 0,80mm bylo 0,70mm opětovná kontrola víčka rozdělovače-zaoxidované kontakty-očištění;probíjející kabel mezi cívkou a víčkem rozdělovače
zkráceno asi o 2cm OK
;očištění palce v rozdělovači;
Hardcam:to víčko a palec pořešíme až se vrátím z Germánie asi 15.11.2009-odjíždím zítra ráno
Re: MOTOR cuká
Napsal: 31 říj 2009, 21:31
od Hardcam
Jasna vec:) uzij si pobyt:)
Re: MOTOR cuká
Napsal: 31 říj 2009, 21:41
od jarik65
Jo díky
ale žel bohu pracovní
Re: MOTOR cuká
Napsal: 28 lis 2009, 16:48
od jarik65
Re: MOTOR cuká
Napsal: 28 lis 2009, 16:53
od Hardcam
Ooooooo, dekuji za chvalu
Re: MOTOR cuká
Napsal: 29 lis 2009, 09:16
od black_sheep
Rybář píše:Ale bacha, ať nedopadneš jako Black. Ten všechna čidla odpojil za běhu a pak měl 4 chyby v registru
A Pony má Check engine?
no ja odpojoval postupne, abych zjistil co ma na to moje haprovani vliv.
bohuzel, kdyz jsem byl na diagnostice v hyundai tak pac jsem tam mel 3 chyby mnou zpusobene + teda tu chybu TPSka, tak chudaci nevedeli ktera je ktera. vymazali pamet a na tri mesice byl klid
pak uz se vratila jen ta chyba s TPS a bylo jasno.
hardcam mi taky poslal to cidlo za pekne penize, koukam ze nas zasobi
bral jsem bosche made in korea.
Re: MOTOR cuká
Napsal: 29 lis 2009, 16:15
od jarik65
No já měl vše od NIPPARTS Japan za skoro poloviční
peníze než bych sehnal sám na netu
Re: MOTOR cuká
Napsal: 29 lis 2009, 16:54
od Hardcam
Black: a uz to mas vubec namontovany? Naposled jsi jen psal, ze to mas na poste a ze Ti to puvodni obcas funguje, obcas ne. Vic nevim:)
jarik: hlavne, ze autiko zase jezdi, pac jsem si zrovna u techto dilu (respektive tenhle motor u Ponika vubec neznam) nebyl 100% jisty, zda budou pasovat a ze nebudes muset posilat zpet, abysme shaneli neco jinyho. Normalne se musim prioznat, ze kdyz jsem vybaloval ty kabely, tak jsem je i ocuchal, pac to strasne vonelo
Re: MOTOR cuká
Napsal: 29 lis 2009, 17:41
od jarik65
Re: MOTOR cuká
Napsal: 30 lis 2009, 01:50
od black_sheep
mam. sice me malem jeblo kdyz jsem to tam dopasovaval ale nakonec kdyz nepomohlo nasili, tak pomohlo jeste vic nasili
funguje ale vyborne, a uz si to nak sedlo
Re: MOTOR cuká
Napsal: 10 led 2010, 19:12
od Jirka RCK
Zdravím hoši, dostal jsem od známejch starého Accenta, a dělá mi podobné veci, jak tady už bylo zmíněné. Známej nevěděl, co přesně s tím je, ale blekotal nejdřív něco o lambdě a potom o měněné řídící jednotce. Při studeným motoru mi to volnoběh honí naopak moc nahoru, až na 4000 otáček, což není pro studenej motor ani pro malou spotřebu zrovna nejlepší
Nevíte, jestli na to může mít vliv ta lambda? Pak mi to dělá ještě jednu věc - občas se rozsvítí Check Engine a auto potom škube, občas ne a jede to normálně. To bych tipnul taky na svíčky a kábly, až bude menší zima, tak je musim vyměnit...
Ještě bych se chtěl zeptat jakej má lambda vliv na spotřebu, někde jsem četl, že ji odpojili a začalo to brát 15l
Doufám že to nějak vyřeším, s těma otáčkama se nedá jezdit...