Stránka 2 z 3
Re: Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
Napsal: 13 říj 2009, 21:30
od black_sheep
myslim, ze takovy ty silnejsi verze beznych aut delaj "image" automobilky. skoda, ze hyundai neco takovyho nedelal. myslim, ze by na to mela. uz zakladni verze maj vzdycky super vykon (rok 1992 a zakladni motory lantry 1.6 meli 84kW), ale chybi tam vzdycky naka pecka. treba lantra 2.0 turbo se sportovnim podvozkem a byla by to silena bomba.
Re: Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
Napsal: 13 říj 2009, 23:59
od Borek
Pecka
.A kolik myslíš,že by lidi těch pecek koupili?Deset nebo snad jedenáct?Fabrika dobře ví,co se jí vyplatí dělat.Cena by byla značně vyšší a cílová skupina zákazníků značně malá.Dělají to dobře-jdou postupně,připravují si budoucí zákazníky-vezmi si třeba motory,výkony a provedení auta S-coupe-používaly 1,5l,tvoje Coupe už mělo 2,0l,Tiburony 2,7l V6 a v současné době máš v Genesisu jak turbo,tak špičkové 3,6l V6.Prostě musí si připravit klientelu.
Už teď používají celou řadu špičkových,výkonných motorů-vždyť se stačí podívat od 1,2l v i20,přes 2,0l v atmosféře s 122kW
až po zmiňované V6 nebo V8
A v naftě taktéž.
Otázka je,jak budou nastavovat cenu do budoucnosti.Pokud to nepřeženou,mají odbyt zajištěn a můžou občas udělat i nějakou superpecku pro pár vyvolených.
Re: Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
Napsal: 14 říj 2009, 00:23
od Hardcam
Borek píše: nějakou superpecku pro pár vyvolených.
Tesi me, ze na me tak myslis, ale pochybuji, ze mi vyrobi 4.4 CRDi
Re: Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
Napsal: 14 říj 2009, 00:40
od black_sheep
Borek píše:Pecka
.A kolik myslíš,že by lidi těch pecek koupili?Deset nebo snad jedenáct?Fabrika dobře ví,co se jí vyplatí dělat.Cena by byla značně vyšší a cílová skupina zákazníků značně malá.Dělají to dobře-jdou postupně,připravují si budoucí zákazníky-vezmi si třeba motory,výkony a provedení auta S-coupe-používaly 1,5l,tvoje Coupe už mělo 2,0l,Tiburony 2,7l V6 a v současné době máš v Genesisu jak turbo,tak špičkové 3,6l V6.Prostě musí si připravit klientelu.
Už teď používají celou řadu špičkových,výkonných motorů-vždyť se stačí podívat od 1,2l v i20,přes 2,0l v atmosféře s 122kW
až po zmiňované V6 nebo V8
A v naftě taktéž.
Otázka je,jak budou nastavovat cenu do budoucnosti.Pokud to nepřeženou,mají odbyt zajištěn a můžou občas udělat i nějakou superpecku pro pár vyvolených.
no evidentne jsi me spatne pochopil. ja vim ze korejci vsecko pocitaj trikrat nez se k necemu rozhoupou, a prave proto jsou asi tak uspesny. ikdyz jsou jinak docela snazivy
no, tohle ani tak neni o vydelku ale udelat trosku image znacce. jak nekdo uvidi a nekdy se sveze v genesisu tak si myslim ze zmeni nazor na
.. a to je vec, ktera primo hned neproda ale dlouhodobe to bez ni proste nejde. pak staci treba aby se fakt naky model nepovedl, a je to v cudu, rozmazne se to natolik, ze to odradi i jinak spokojeny zakazniky daleko vic, nez kdyz se to stane naky zavedeny, treba evropsky nebo japonsky znacce.
proto rikam - takovy rychly pecky tu fakt chybi. kdyz si vezmu o kolik se treba ve zrychleni na stovku zlepsilo scoupe turbo z roku 1992 a lonsky tiburon 2.7V6, tak tady taky neni neco v poradku... ikdyz zrovna ta 2.7V6 neni spatna a bral bych ji, tady to neni o papirovejch hodnotach...
Re: Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
Napsal: 14 říj 2009, 00:49
od Hardcam
Black: me jeden nepovedeny model urcite neodradi. Zmenit znacku je pro me neco jako prestat jist nejoblibenejsi jidlo. Kdyz procitam sekci i30, to bych si v zivote uz
nemohl koupit. Jedine, k cemu mam despekt, je i30 vyrabena v Cechach, nejak nemuzu verit, ze Korejci se uci od Cechu. Korejci a Japonci se nikdy od nikoho neucili. Presto verim, ze kvalita vyroby i30 pujde raketove nahoru a zamestnanci budou odvadet skvelou praci. Omlouvam se za malou odbocku .
Re: Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
Napsal: 14 říj 2009, 09:08
od black_sheep
Hardcam píše:Black: me jeden nepovedeny model urcite neodradi. Zmenit znacku je pro me neco jako prestat jist nejoblibenejsi jidlo. Kdyz procitam sekci i30, to bych si v zivote uz
nemohl koupit. Jedine, k cemu mam despekt, je i30 vyrabena v Cechach, nejak nemuzu verit, ze Korejci se uci od Cechu. Korejci a Japonci se nikdy od nikoho neucili. Presto verim, ze kvalita vyroby i30 pujde raketove nahoru a zamestnanci budou odvadet skvelou praci. Omlouvam se za malou odbocku .
to neni odbocka. evropske tovarny maji urcite nejaky vliv na kvalitu vyroby a ta ve finale tvori pomerne velikou cast uspechu automobilky, coz je nase tema
jinak jak znam ceskou povahu, tak z tech ceskych i30 taky nemam zrovna dvakrat dobry pocit
napada me hodne duvodu, proc by cechacek nedelal svoji praci tak jak ma, docela zamerne. ikdyz je fakt ze turecky accenty taky nebyli zrovna chvaleny...
Re: Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
Napsal: 14 říj 2009, 09:49
od Lhoty
Hardcam píše:Korejci a Japonci se nikdy od nikoho neucili.
Nikdy neučily?a proč teda Japonci jezdily do čech a učily se od nás vyrábět motorky a kopírovaly naše nápady?
Re: Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
Napsal: 02 lis 2009, 20:15
od pepan
Lhoty píše:Hardcam píše:Korejci a Japonci se nikdy od nikoho neucili.
Nikdy neučily?a proč teda Japonci jezdily do čech a učily se od nás vyrábět motorky a kopírovaly naše nápady?
no to má sakra pravdu hlavně u motorek..japonci auta ovládali už před válkou,ale kopírovali začátky od nás..korejci po válce hlavně severní od bloku a jižní korejci od japonců tudíž pořád od nás
.. a ještě nedávno jezdili na bambusu
..
Re: Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
Napsal: 02 lis 2009, 20:37
od Hardcam
Tak to ty nektere Japonce urpimne lituju.
Ad. novej Accent. To se pepane pro zmenu mylis ty. Strategicky je Accent pro Hyundai nesmirnym prinosem v prodeji. Evidentne vsem nezalezi na tom, jaky pocit zaziji pri oblizovni palubni desky. Jsou v nem spickovy motory pro beznou ceskou rodinu az moc dobry. Za ty penize konkurence proste neni. Jen prosim neposilej Land Cruisera s doplatkem 1,5 milionu Kc...
Re: Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
Napsal: 02 lis 2009, 20:54
od pepan
nemýlím korejci kopírovali jako divý..možná až posledních 10let jedou konečně svoje a acenta raděj néé to raděj peugeot 207 sw nebo 5dvéř..ten se mooc libí..
Re: Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
Napsal: 02 lis 2009, 20:57
od pepan
Re: Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
Napsal: 02 lis 2009, 21:07
od Hardcam
206 Premium HDI pouze s 90konmi - 395 tisic
(jen holy zaklad v naprosto socialni verzi v benzinu je 270tisic)
Accent CRDi Style se 112konmi - 289 tisic
za usetrenych 100 tisic mam vetsi a vykonnejsi auto. Ale pro nekoho 100tKc pakatel neasi, to se doplati
neudelas nic, za tuhle cenu proste konkurenci nenajdes...ani Dacie neda vic.
Re: Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
Napsal: 02 lis 2009, 21:10
od Hardcam
Pokud sis privrel jazyk, tak Te lituju, ale za to nemuze zadny auto...
jeden kombik evidentne staci, na co jich prodavat vic, kdyz je v segmentu za celkem slusnou cenu dost. i30cw je velikostne skvele zvolenej kompromis.
Re: Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
Napsal: 02 lis 2009, 21:10
od pepan
http://www.peugeot.cz/katalogy-osobni-207-cenik/ nic méně prostě se mě nelíbí acent..nenadělám nic..vlastně kromě santy a teracana už nic
ale zpýtky k tématu..japonci se zase vyšvyhnou
Re: Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
Napsal: 02 lis 2009, 21:14
od Hardcam
Delal jsem to pres konfigurator, je v ceniku neco jineho?