Stránka 2 z 3

Re: setrvák na 2.2 CRDi

Napsal: 16 říj 2009, 14:55
od yoss
No nevím co se děje, asi to bude nakažlivé, ale včera se mi cestou do práce z motoru začal ozývat hrozný zvuk, jako když tam cosi tluče a lítá. Technik v Hyundai mi řekl, že podle zvuku by to setrvák být mohl. Auto mám 3/4 roku a najeto jen přes 25 tis km. Tak jsem zvědavý co mi v Hyundai řeknou. A jestli to půjde na záruku nebo se mi budou snažit vnutit, že ne. ](*,)

Re: setrvák na 2.2 CRDi

Napsal: 16 říj 2009, 19:56
od Hardcam
zdenek: a i tak si ho rad koupim znovu...po 15ti letech se od spolehlivych aut spatne utika. My problemy nemame.

Re: setrvák na 2.2 CRDi

Napsal: 16 říj 2009, 21:00
od zdenek76
Hardcam píše:zdenek: a i tak si ho rad koupim znovu...po 15ti letech se od spolehlivych aut spatne utika. My problemy nemame.
to já naštěstí taky ne, ale je to jak už jsem psal v nějakém jiném tématu, když potřebuješ nějaký díl, tak to není tak jednoduchý. Nedej bože aby to bylo poměrně mladý auto - např. voprc je sehnat tlumiče na Tucsona

Re: setrvák na 2.2 CRDi

Napsal: 16 říj 2009, 21:07
od Hardcam
Si trochu rejpnu, ono to na Porsche bude lepsi? Abych rekl pravdu, radsi budu 14 dni shanet tlumice po cely Evrope nez abych zil ve faktu, ze ta sranda stoji 3x vic nez na Baworaka.

Re: setrvák na 2.2 CRDi

Napsal: 16 říj 2009, 21:10
od pepan
no na 100% jo..páč i na gala je hroznej problém.... atd...maj nehoráznej bordel v katalogách...a když tak jedině z japonska.... v jeepu,chrysleru,mercedes atd..nou problém za ok ceny....asi mají lepší organizaci..a přehled..
aněkdo třeba 14dnů čekat nemůže...jako já sem nemoch zaboha sehnat silentbloky a stabík vzadu...strašnej problém v :hyu: a přijdu k moitsu a ano nou problém...no jo no... :hyu: ještě dospějeje a bude gůt..ale bohužel dojedu obě :hyu: a už jedine na starý kolena nějakou limuzínu..jestli ještě budou :hyu: :twisted:

Re: setrvák na 2.2 CRDi

Napsal: 16 říj 2009, 22:28
od zdenek76
Hardcam píše:Si trochu rejpnu, ono to na Porsche bude lepsi? Abych rekl pravdu, radsi budu 14 dni shanet tlumice po cely Evrope nez abych zil ve faktu, ze ta sranda stoji 3x vic nez na Baworaka.
no jo, tak ale je to holt Porsche, ale on tam ten vzduchovej podvozek vydrží dlouho, rozhodně déle než klasický tlumiče. A koneckonců zapláčeš i u jiných aut, např. jsem teď dodával komplet tlumiče na Volvo V70 a v maloobchodce stály 4 tlumiče 50.000,- :D

s těma cenama dílů to není zase tak horký, běžné spotřební věci nejsou na Cayenne zase o tolik dražší, dával jsem si to ze zájmu do kupy a když vezmu díl od stejnýho výrobce:

- filtr vzduch: Santík 2.4 522Kč - Cayenne 4.5V8 475Kč
- filtr olej: 202 / 226
- filtr kabinový: 735 / 501
- svíčka: 433 / 481
- přední kotouče: 3092 / 3093
- zadní kotouče: 2050 / 2795
- přední desky: 1787 / 3466
- zadní desky: 1359 / 2117
- tyčka stabilizátoru přední: 726 / 833
- tyčka stabilizátoru zadní: 894 / 791
- rameno kompletní: 5432 / 6785
- čep řízení: 577 / 515
apod.

Re: setrvák na 2.2 CRDi

Napsal: 19 lis 2009, 23:50
od zz
Tak už v tom lítám i já! 110 tisíc a setrvák je na šrot - těsně po záruce! Zjišťoval jsem, jak to s něma vypadá a ve značkovém za něj chtějí s daní přes 30 táců a jinde nejsou k mání. Kámoš z Německa, který se živí obchodem s ND, mi ho před 14 dny slíbil za cca 16 tisíc, ale včera volal, že se nedá sehnat ani tam!!! A prý letos už žádné nebudou k mání. Je to prostě v pérd..., pane Hrábě!!!

Re: setrvák na 2.2 CRDi

Napsal: 20 lis 2009, 07:22
od zdenek76
zz píše:Tak už v tom lítám i já! 110 tisíc a setrvák je na šrot - těsně po záruce! Zjišťoval jsem, jak to s něma vypadá a ve značkovém za něj chtějí s daní přes 30 táců a jinde nejsou k mání. Kámoš z Německa, který se živí obchodem s ND, mi ho před 14 dny slíbil za cca 16 tisíc, ale včera volal, že se nedá sehnat ani tam!!! A prý letos už žádné nebudou k mání. Je to prostě v pérd..., pane Hrábě!!!
Ve Štanglovi ho za těch 30 myslím pořád mají. Mně se mezitím podařilo jeden sehnat pro dalšího nešťastníka, zkusím ti zjistit, jestli by nebyl dostupný ještě jeden.

Re: setrvák na 2.2 CRDi

Napsal: 20 lis 2009, 19:49
od Felotron
Na tehle motorech se pouziva dvouhmotovej stervacnik - nahrazuje to ty 4 pruziny v lamele. Pro jiny znacky uz to druhovyroba vyresila klasickou spojkovou sadou. Pro Hyundai to zatim neni :(

...tatkova Ela CRDi ma stejny problem

Re: setrvák na 2.2 CRDi

Napsal: 20 lis 2009, 20:10
od Hardcam
Na Santu 83kW stoji 6000Kc, to je trochu jina cena nez 3 petky, ale u Ely ho v nabidce vubec nevidim...jak se vubec projevuje,ze je v haji?

Re: setrvák na 2.2 CRDi

Napsal: 20 lis 2009, 20:43
od zdenek76
Hardcam píše:Na Santu 83kW stoji 6000Kc, to je trochu jina cena nez 3 petky, ale u Ely ho v nabidce vubec nevidim...jak se vubec projevuje,ze je v haji?
vibrace a rachot, které se se zvyšujícími se otáčkami taky zvětšují

Re: setrvák na 2.2 CRDi

Napsal: 20 lis 2009, 20:52
od pepan
zz píše:Tak už v tom lítám i já! 110 tisíc a setrvák je na šrot - těsně po záruce! Zjišťoval jsem, jak to s něma vypadá a ve značkovém za něj chtějí s daní přes 30 táců a jinde nejsou k mání. Kámoš z Německa, který se živí obchodem s ND, mi ho před 14 dny slíbil za cca 16 tisíc, ale včera volal, že se nedá sehnat ani tam!!! A prý letos už žádné nebudou k mání. Je to prostě v pérd..., pane Hrábě!!!
mno..asi sem fšechny nakazil [-o< :lol: ale je to prostě tedka takovej boom s těma nedostupnej a nahouno dílama na hjudaje...

Re: setrvák na 2.2 CRDi

Napsal: 21 lis 2009, 08:57
od Felotron
autorizovanej servis ti ho rad doda ;)

Re: setrvák na 2.2 CRDi

Napsal: 21 lis 2009, 11:54
od pepan
:lol: :lol:

Re: setrvák na 2.2 CRDi

Napsal: 21 lis 2009, 21:30
od zz
Projevuje se to tak, že nejdříve nějaký čas rachotí a vibruje a pak se auto zastaví úplně. Setrvák se volně protáčí a nepřenáší žádný moment od motoru na převodovku jako při vyšlápnuté spojce