Stránka 2 z 4

Re: řidici jednotka

Napsal: 09 led 2010, 10:14
od Piskotkiller
V pondělí jedu do Třebíče,tam mají celou mkI,mam se ti poptat na ŘJ?

Re: řidici jednotka

Napsal: 11 led 2010, 17:21
od zlo.obr
Řídící jednotkou to asi nebude.Pry nema se zapalovaním nic společného.Už fakt nevím co zkoušet měřit a měnit. Naposledy to při zapnutem kličku(sviti kontrolky) cvakalo(jako by chvílku šla štava a chvílku ne) u toho elektromagnetickěm ventilu co ovlada plynove lanko na motoru.Ale i po jeho odpojení auto naskočí.A ješte jedna nepravidelná zavada se tam projevuje a to je že když už motor naskočí tak si přida otačky cca na 3000 tak na 1sekundu a pak padaj na provozní otačky(cca 900+300sitič) ale jakmile spadnou pod 2000 motor začne chcípat a pod volantem něco cvaka(řekl bych že relatko asi) .Takže při druhém startu mu přídam ja nohou nad tech 2000 a chvilku ho tam podržím a pak už nechcípne.Tato zavada se projevuje jen při studenem startu a taky ne pořad


Mate jeste nekdo Scoupe s motorem Mitsubisi ??? Kde je snimač kliky nemužu najít???

Re: řidici jednotka

Napsal: 12 led 2010, 00:50
od black_sheep
ptal jsem se ti na to vrakoviste, bylo to v jestrebi u ceske lipy. byla tam prvni generace scoupe s nabouranym zadkem.

Re: řidici jednotka

Napsal: 12 led 2010, 06:31
od Kull
Jestli Ti to cvakalo někde u elmg. ventilu, tak máš v pr. kabely. Buď ke svícím nebo k od cívky. Kabel má velký odpor a v určité poloze je pro napětí jednodušší přeskočit z cívky na kostru než projít tím kabelem. Tohle jsem měl taky. Buď teda kabel nebo víko rozdělovače. Měl jsem to tak, že jeden kábl byl úplně KO a druhý podle polohy. Ulomil se mi přívod přesně na konektor toho kabelu. Provizorně pro pokusy jsem ho zkrátil, znova jsem si ho nakonektoroval a motor šlapal jako hodinky.
Mimochodem motor mi s otáčkama dělal to samý co Tobě a studenej se málokdy udržel sám v chodu...

:)

Re: řidici jednotka

Napsal: 12 led 2010, 20:58
od zlo.obr
dnes sem objednal kabely.zitra dorazí tak uvidime

Re: řidici jednotka

Napsal: 14 led 2010, 08:08
od zlo.obr
Kabely dorazily,auto ani neškytlo.Tak už nevím asi pujde ze skaly.Lidi co stím sakra praace [-o< :-k #-o

Re: řidici jednotka

Napsal: 14 led 2010, 11:06
od black_sheep
Kull píše:Mitsu motor jsme donedávna měl. Tam si nevybliká nic.
Každopádně bych zkusil to víko, palec, kabely a hlavně poslouchat, jestli Ti nelítá jiskra na cívce někam na kostru. Taky se mi to jednou stalo. Stačilo pak očistit konektory kabelů a bylo to OK.
Změř si odpor kabelů. Měl by být od asi 7 do 11MOhm... Nebo kOhm? Teď nevím. prostě na tom nejobyčejnějším mulťáku ten maximální rozsah pro odpor.
Zkus, jestli Ti nenatekla voda do kabiny a nezoxidovala Ti patice ŘJ a jestli jí máš dobře ukostřenou.
Pak bych zkusil ještě možná vymontovat vstřikovače a zkust přes startér protočit motor, uvidíš, jestli Ti jde palivo....
neni pravda - videl jsem to na vlastni oci ze 1990 scoupe s G4DJ motorem blikala jako diva :mrgreen:
jeste bych zkusil to. yurri tady nekde postnul navod - yurii?

Re: řidici jednotka

Napsal: 14 led 2010, 11:14
od black_sheep
to uz resis vic jak rok, jo?? :shock:

Re: řidici jednotka

Napsal: 14 led 2010, 11:24
od Yurii
Mitsumotor by nemel mit OBD ale MUT. Vyblikavani chybovejch kodu je vyhodou OBD nevim nic o tom ze by to MUT umel.

Re: řidici jednotka

Napsal: 14 led 2010, 11:54
od Kull
Hádat se nebudu, ale každopádně G4DJ, co jsem měl doma fakt check engine nemělo, takže tam jedině nějakou vychytávkou...?
Tak jestli jsou kabely OK, zkus další věc, připoj svíčku přímo na kabel od cívky (někde je to v manuálech, co dával Yurii na MK1). Jestli bude házet jiskru, je v pr... rozdělovač (palec, víko, kladívko). jestli nebude, jdi po cívce...
Možná blbej dotaz, co svíčky, jaký máš?

Re: řidici jednotka

Napsal: 14 led 2010, 12:04
od black_sheep
check engine je potreba zapojit :-) stejne tak G4EK ho nemelo standartne osazeny - musel sis pridelat zarovicku. vzpomnel jsem si, ze jsem to kdysi videl na vlastni oci a priznam se teda, ze si nepamatuju jestli to vyblikaval ten znamej diodou a nebo osazenym checkem. je to asi 5 let - ale urcite to byla cerna G4DJ z roku 1990.

moje coupecko taky check nemelo - ani vyrazeny napis "check engine". tvrdili jste mi tady, ze to nepujde a ejhle - vyndal jsem budiky, osadil patici a zarovkou misto popsane "check engine", do budiku jsem udelal dirku a tu prelepil symbolem z peugeota (byl poruce) a facha to dobre :) akorat mam na to zelenou ikonku co vypada jako drivka osciloskopu v nemocnici u doktora :-)

za vyzkouseni by to asi stalo - ikdyby to nepomohlo ted - tak priste muze. me to treba pomohlo vyresit obcas pocukavani pri minimalni poloze plynu - bylo nacaty TPSko. bohuzel, nikdo mi s tim nepomohl - a neni to tim, ze je to hyundai, proste to nikdo nenasel pac kdyz jsem prijel do servisu tak to vzdycky bylo zrovna okay :) osadil jsem na zkousku - clovek nikdy nevi, jezdil jsem - vyvolal chybu - vyblikal a bylo to tam. ackoliv jsem uz stejne tusil zavadu na 80% potom co jsem ji umel vyvolat :-)

Re: řidici jednotka

Napsal: 14 led 2010, 13:05
od Yurii
No zajimalo by mne jak si u coupecka ses schopnej vyblikat ty alfabetaicky znaky...ty chybovy halsky z OBDII se skladaj z "pismeno-cislo,cislo,cislo,cislo"... jak si vyblikas to prvni pismeno?

Re: řidici jednotka

Napsal: 14 led 2010, 16:46
od black_sheep
:lol: yurii, tak si precti ty dve temata kde se to docela dlouho resilo - skubani v sekce lantra a diagnostiku meho coupe v sekci coupe :-) v tom konektoru je dratek zvany L-Wire, ktery vylozene posila nejdrive start sekvenci - 2222 (myslim). pak to znova zkratujes a posila 4mistny kod zavady. nakonec blika 3333 (po tretim zkratu). vzdycky blika kolem dokola, pokud neprovedes dalsi zkrat.

mam i video z mobilu, tu zavadu tam myslim nemam ale kod 4444 - cista pamet je tam jasne videt. mozna jsem ty 2, 3, 4 popletl ale princip je takhle... trosku odlisne od scoupecka.

Re: řidici jednotka

Napsal: 08 úno 2010, 18:21
od zlo.obr
Zdar.
Tak pořad nejede.Laboruju ted ze spínačkou. ](*,) ](*,) ](*,)

Re: řidici jednotka

Napsal: 10 úno 2010, 16:36
od zlo.obr
Chlapy nevíte kam vede ten druhej kabel ze zap.cívky.Jeden jde ze spinačky na cívku ale co ten druhej kablík na cívce????