Stránka 2 z 2
Napsal: 12 kvě 2006, 08:59
od Hardcam
Uz jedine automat:) vzdycky jsem si myslel, ze je to jako tramvaj (rikam tak i nasi Sonate), ale ucarovalo me to..poprve s Escortem 1.6 - celkem to slo,co se zrychleni tyce, pak Passat B5 1.6 - pohoda (mel jsem o nej velkej zajem, ale kamos nepockal), pak nase Sonata - diky tomu vykonu se aspon pohybuje relativne svizne a ted BMW X5 3.0d - poprve 5ti stupen:) ale omezovac na 190:DDD
Napsal: 12 kvě 2006, 09:01
od XMira
luk píše:O.K. Za ten tón se omlouvám.
OK, v poho.... savle rozhodnou
A mimochodem.... to, jak si to psal potom, se mi moc libilo, kdych takovej prispevek cetl, nez jsem si koupil auto, mozna bych znovu o automatu premyslel
.... a takovej navrh: Mozna bys moh neco napsat o tech druzich prevodovky, docela by me to zajimalo....
Napsal: 12 kvě 2006, 09:19
od xmrak
Tady člověk nemůže napsat ani svůj názor .... no jen počkejte až vás bude někdo tahat z příkopu automatem ...
Nebo až vás budu tahat já Géčkem, hezky půlený rychlosti aby to moc netrhalo a z přikopu vyklouznete jako nic ...
BTW: běžně taham 3,2 tunovou loď do itálie
Napsal: 12 kvě 2006, 09:26
od Hardcam
To jsem trochu nepochopil...automat muze tahat to, co ty a jsou pravidla pro to, jak se taha automat...za Getzem tahas 3,2 tuny?
Napsal: 12 kvě 2006, 09:31
od xmrak
To bych se ani nerozjel .. taham jí meďourem třídy G - proto géčko. Teď si tak uvědomuju že tak řikají lidé i Getzu .. no moje chyba ale jinak Mercedes Gé - váží 3,5 tuny a může tahat 3,5 tuny (bržděné) spotřeba pořád stejná 13l/100km prázdny nebo 7 tunový
Napsal: 12 kvě 2006, 09:33
od luk
http://cs.wikipedia.org/wiki/Automatick ... 99evodovka
Tohle je myslím stručné vysvětlení základních rozdílů. Vývoj v této oblasti jde ovšem takovým fofrem, že se to dá jen těžko sledovat. Nejsem žádný technický expert.
Napsal: 12 kvě 2006, 09:47
od luk
xmrak píše:Tady člověk nemůže napsat ani svůj názor .... no jen počkejte až vás bude někdo tahat z příkopu automatem ...
Nebo až vás budu tahat já Géčkem, hezky půlený rychlosti aby to moc netrhalo a z přikopu vyklouznete jako nic ...
BTW: běžně taham 3,2 tunovou loď do itálie
Tohle srovnání trošku pokulhává. Mám firemní Range Rover. Obsah 4.4 a asi 300 koní - samozřelmě s automatem. Mimochodem motor je úplně a převodovka skoro stejná jako u osobního BMW 7 a jsem si jistý, že bych tvé G-čko i s lodí za zadkem z příkopu bez problému vytáhl. Stačí zvolit odpovídající režim převodovky a zapnout uzávěrku diferenciálu - čudlíkem. Pravda spotřeba je tak 22.
Napsal: 12 kvě 2006, 10:05
od luk
Hardcam píše:Uz jedine automat:) vzdycky jsem si myslel, ze je to jako tramvaj (rikam tak i nasi Sonate), ale ucarovalo me to..poprve s Escortem 1.6 - celkem to slo,co se zrychleni tyce, pak Passat B5 1.6 - pohoda (mel jsem o nej velkej zajem, ale kamos nepockal), pak nase Sonata - diky tomu vykonu se aspon pohybuje relativne svizne a ted BMW X5 3.0d - poprve 5ti stupen:) ale omezovac na 190:DDD
Musím se přiznat, že jsem nikdy neseděl v nafťáku s automatem. Máš už zkušenost, jak se to chová v zimě při studeném motoru? Moje mondeo se prakticky nezahřeje ani po půlhodinové cestě městem do práce a chod motoru tedy fakt není ideální. Ropák s auto, třeba nové Santa Fe, mi poslední dobou nedá spát!
Napsal: 12 kvě 2006, 10:09
od xmrak
luk - já to myslel trochem jinak ... mam manual ...
Napsal: 12 kvě 2006, 10:14
od luk
xmrak píše:luk - já to myslel trochem jinak ... mam manual ...
Tak já jsem asi hloupej. Myslel jsem, že právě upřednostňuješ manuál na tahání z příkopu před auto. A svou reakcí si o tom dovoluji pochybovat. Hlavně tahle naše debata asi nemá co dělat na getzovejch stránkách.
Napsal: 12 kvě 2006, 10:22
od xmrak
Souhlasím .. nechme toho, ať si každej pořídi to co je mu nejbližší ... Já jen že z manuálem je to takový citlivěší bych řekl ... no ale nic ...
Napsal: 12 kvě 2006, 12:28
od Hardcam
luk: jeste jsem vzpominal a kdysi jsem ridil Ochcavku ftdíčku a f automatu jední panicky:) s BMW a jeho ohrevem vubec neni problem, v zime cca 10km a spotreba je porad stejna - 10,8 litru a je to full vybava, sportpakej a 19ky kola (na nase silnice vubec nejmin vhodny auto co znam - terenni koza, foto muzu poslat), ale hlavne, ze to chyta CT1, Primu a Novu
a u ty ochcavky jsem teplotu nesledoval...Range Rover a Santa Fe je tezky dilema, obzvlast, kdyz jeste nejsi tak zajetej Hjundajak...ale jestli jsi klasickej SUVckar, tak nevol jiny auto nez Santu...
Napsal: 13 kvě 2006, 20:30
od Farmář
hmm..,že by zase...
no no...
tááák se mi to líbí....