Napsal: 26 dub 2006, 21:20
když přidám plyn, tak se mi taky rozkmitá volant ,jako by se ta kola střídala v tahu ,ale spiš při jizdě na nerovné silnici. Je to možné
Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
silenblok rekl bych..JJirka píše:když přidám plyn, tak se mi taky rozkmitá volant ,jako by se ta kola střídala v tahu ,ale spiš při jizdě na nerovné silnici. Je to možné
Já sem si pořád lámal hlavu v čem tkví to vaše tajemství u lanter s těma ložiskama,teď mi to došloRasty píše:no s tim ložiskem máš pravdu, ale mě to dělaly a udělaly to tak že sundyli pakny, odpojily čidla abs, schodily to z ramena, odtrhly poloosu a kotouč i s ložiskem nastršily na speciální tyč kterou vsadily do soustruhu. Platil jsem i s prací 1200kč za oba kotoučeZdeněk Dostál píše:tak dnes jsem se přesvědči na vlastní oči že u lanter od roku 1996 nejde sundat kotouč. Jde to jen tak že se musí vylisovat ložiska které se většinou poškodí tak se musí koupit nové nebo zrovna koupit celý náboj a to už je lepší potom asi koupit i nový kotouč. Je to docela složité a do toho jsem se radši nepouštěl.Další varianta je ta že v Hyundai servisu by měli mít minisoustruh který se nasadí přímo na auto místo kola a ten přesoustruží kotouč.Cena by měla být tak kolem 500kč bez DPH ale nevím jestli za oba kotouče.Až to zjistím dám vědět.
______________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kw 1997 LPG
Jo tak to bohužel u Lanter je, ale jen od roku 1996, doroku 1996 se dají náboje stahnout bez nějaké další investice, pak se třeba nechají kotouče přesoustružit a nebo se dají nové a zpět se všechno zpátky poskládá. A nevím proč je to tak divně řešené, na zadu je to v pohodě jen na jednom šroubku drží kotouč. Samozřejmě se musí nejprve sundat kolo pak celý brzdič a nakonec kotouč.ivan píše:Já sem si pořád lámal hlavu v čem tkví to vaše tajemství u lanter s těma ložiskama,teď mi to došloRasty píše:no s tim ložiskem máš pravdu, ale mě to dělaly a udělaly to tak že sundyli pakny, odpojily čidla abs, schodily to z ramena, odtrhly poloosu a kotouč i s ložiskem nastršily na speciální tyč kterou vsadily do soustruhu. Platil jsem i s prací 1200kč za oba kotoučeZdeněk Dostál píše:tak dnes jsem se přesvědči na vlastní oči že u lanter od roku 1996 nejde sundat kotouč. Jde to jen tak že se musí vylisovat ložiska které se většinou poškodí tak se musí koupit nové nebo zrovna koupit celý náboj a to už je lepší potom asi koupit i nový kotouč. Je to docela složité a do toho jsem se radši nepouštěl.Další varianta je ta že v Hyundai servisu by měli mít minisoustruh který se nasadí přímo na auto místo kola a ten přesoustruží kotouč.Cena by měla být tak kolem 500kč bez DPH ale nevím jestli za oba kotouče.Až to zjistím dám vědět.
______________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kw 1997 LPG
Problém je v tom že Korejské a Japonské automobilky používají kotouče
až za nábojem,kdež to Evropské automobilky mají kotouče nasazené před nábojem!!Bohužel není to jen u lanter !!Skutečně se musí vyměnit i ložiska!!