Stránka 2 z 3

Re: A je to...

Napsal: 06 led 2010, 22:23
od Hardcam
No a zkus si za nim tahnout 2,3 tuny do kopce...:D

Re: A je to...

Napsal: 06 led 2010, 22:46
od MIDAR2007
No kdybych se vlezl do těch 34 000,-, tak bych byl vrcholně spokojený. Opravdu pěkná cena.

Re: A je to...

Napsal: 06 led 2010, 22:53
od zdenek76
koukal jsem a ze zahraničí by vyšel jeden vstřik na cca 4.500 Kč, zítra ještě zkusím dodavatele v ČR

Re: A je to...

Napsal: 06 led 2010, 22:54
od zdenek76
Hardcam píše:No a zkus si za nim tahnout 2,3 tuny do kopce...:D
třeba za Cayenne v klidu :D

Re: A je to...

Napsal: 06 led 2010, 23:03
od ivan kuschall
Střiky kup v Polsku tam vyjdou líp na finance, je to nesmrtelný auto což

Re: A je to...

Napsal: 06 led 2010, 23:04
od Hardcam
zdenek: vsak to nejni coupe:) my za Transpikem v LPG taky tahali, celkem bez problemu.

Re: A je to...

Napsal: 06 led 2010, 23:25
od zdenek76
Hardcam píše:zdenek: vsak to nejni coupe:) my za Transpikem v LPG taky tahali, celkem bez problemu.
no, já zrovna před pár dny čuměl, že má před časem ještě oblíbená Mazda CX-7 může táhnout max 1.450kg, to mě docela zarazilo, čekal jsem více. To i chudák Santík může více. No a taková chuťovka proč jsem dal zřejmě CX-7 sbohem, zadní diferák má odvětrávání kterým se tam v poklidu dostane voda a pak se to zadře jedna radost, ze pár takových CX to má za sebou i v ČR.

Re: A je to...

Napsal: 07 led 2010, 00:30
od black_sheep
nic neni dokonaly :-)

Re: A je to...

Napsal: 07 led 2010, 07:28
od zdenek76
to není no, ale zrovna u SUV být kvůli takové konstrukční chybě limitován není OK, to aby se pak člověk bál jezdit i hlubokým sněhem

Re: A je to...

Napsal: 30 led 2010, 20:46
od MIDAR2007
Tak vás všechny po více jak 3 týdnech zdravím. KONEČNĚ!!!!! Včera jsem se po dlouhé době dočkal a dostal do svých rukou toho mého hajzlíka. Teď myslím terracana. Pánové řeknu vám, už dlouho jsem neměl takové nervy jako poslední dobou. Nebudu se moc rozepisovat, zkráceně napíšu postup opravy. Takže repase čerpadla a všech vstřiků, jejich namontování do auta a zkušební jízda. Kouř z motor. prostoru, opět demontáž víka, a celé hlavy, protože bylo prasklé těsnění pod hlavou, dále prasklá sběrná trubka do výfuku- jestli se to tak nazývá a převrtání 4 díry na vstřik, protože se tam zasekával. Srovnání hlavy, kompletně opět smontováno, zkušební jízda, po pár metrech motor zhasnul a bylo to v prdeli. Automechanik to konzultoval s mechaniky PASU Zábřeh, ti tvrdili, že se zasraly trysky a prý znova vyndat a vyčistit. Taková píč..., všechny naraz. Nakonec se domluvili, že se auto převeze k nim, protože se stejně musely načíst vstřikovače do paměti. Výslovně jsem zakázal čistit nádrž a palivový systém, protože jsem to nedávno kontroloval a bylo vše čisťounké jako slovo Boží. Od začátku používám aditivum. Takže to hodili na diagnostiku a ukázalo jim to špatné snímače otáček vačky a klik. hřídele. Tak jsem si zajel pro originály do Opole, stály necelé 4000,-. V pátek se opět pustili do montáže a odpoledne mi ho mechanik slavnostně předával!!! Jo a cena se z očekávaných 40000,- vyšplhala na konečných 70 500,- Kč. Paráda, co? Kdybych měl aspoň na nějaký čas pokoj. No a v tom Zábřehu kontrolovali i tu nádrž a nezbylo jim než konstatovat, že je to opravdu čisté. Takže, chlapi, aditivum, aditivum a zase aditivum. Doporučuji! Autíčko zatím šlape jako hodinky.Uf... :D/

Re: A je to...

Napsal: 30 led 2010, 20:50
od pepan
:shock:
to je pecka...odkud seš?: je to ten zábřeh který myslím?? u šumprka??
hlavně at slouží

Re: A je to...

Napsal: 30 led 2010, 21:33
od Hardcam
Gratuluju k znovuzprovozneni =D> a jake aditivum pouzivas?

Re: A je to...

Napsal: 31 led 2010, 05:05
od MIDAR2007
Jo jo, je to ten Zábřeh u Šumperka.Jinak z doslechu a vyptávání jsou prý dost dobří ale taky dražší. Záruku na repasi dávají 1 rok. Já sám jsem ze Zlatých Hor v Jeseníkách.
Nevzpomenu si přesně na ten název aditiva ale na benzínách jej prodávají kolem 130 Kč,- a je to úzká plechovka 250 ml s dávkovačem. Dávám minimálně dvojnásobnou dávku než je doporučená ale opravdu je to na chodu motoru podstatně znát. Sice se provoz trochu prodraží ale zase se to vyplatí. Jak jsem již psal minule, vstřiky měly najeto 200000 km.

Re: A je to...

Napsal: 07 úno 2010, 12:32
od Valent2004
Nazdar, hlásim sa do klubu ,,200.000 km s Terracanom"

http://imgup.eu/img10/terracan_200.JPG

Oslávil som ich tohto týždňa v Taliansku. Avšak pri 198.000 km som si užil s Terracanom svoje.
Dva mesiace som ho dával do poriadku. Vrchnú časť motora mi chytil požiar.

http://imgup.eu/img2/poziar_Terracan.JPG

Opravil som si ho sám. Boli to tie isté bezsenné noci ako u Mirada.
Teraz šlape v poriadku. Chcem sa poďakovať ,,Ivanovi" a ,,Robovi" chlapcom z tohto fóra ktorí mi pri oprave veľmi pomohli.

Re: A je to...

Napsal: 07 úno 2010, 12:33
od pepan
:shock:
klobouk dolů....at slouží