Stránka 2 z 2

Re: Kupa Santa Fe

Napsal: 22 led 2010, 22:14
od tomas600rr
Pavel M píše:Já to číst nemusím já sem už pár let chodím,ale věř ,že není všechno zlato co se třpití.
JÁ SI JENOM MYSLÍM, ŽE ZA TY PRACHY JE TO AUTO DOBRÝ. JÁ HO KOUPIL NA DOPORUČENÍ PÁR LIDÍ, KTERÝ S NÍM PÁR LET JEZDÍ A JSOU SPOKOJENÝ. A ZA TY PENÍZE CO STOJÍ, JSEM LEPŠÍ NENAŠEL A JEŠTĚ DOSTANU SPOUSTU PŘÍSLUŠENSTVÍ.
P.S. ČETL JSEM, ŽE MÁŠ PROBLÉM S MOTOREM, TAK MOŽNÁ PROTO TO HODNOCENÍ :cry:

Re: Kupa Santa Fe

Napsal: 22 led 2010, 22:21
od Pavel M
TO NENÍ JENOM O TOM MOTORU,NENÍ TO MOJE PRVNÍ SANTA FE U PRVNÍHO PŘEVODOVKA ODEŠLA VE 12000KM,TEĎ MOTOR.PŘESTO STÁLE ZŮSTÁVÁM VĚRNÝ,JEN TVRDÍM,ŽE KOREJEC NIC NEVYCHYTAL.PROMIŇ NECHCI URAZIT TVÉHO BĚLOUŠE,ALE KDYBY CHTĚL NĚCO VYCHYTAT TAK NEBUDE TŘEBA VIDĚT ROZDÍL V LAKOVÁNÍ PLECHU A PLASTU,MYSLÍM TI U BÍLÝCH SANTŮ TY BÉŽOVÉ NÁRAZNÍKY.TO SAMÉ SE OBČAS OBJEVUJE I U ČERVENÉ.A TAK JE TO TISÍC JEDNA BLBOSTÍ S PŘIBÍVAJÍCÍMI KM.NEPÍŠU POŘÁD,ŽE TU ZAVRZÁ TO ČI ONO,ALE..

Re: Kupa Santa Fe

Napsal: 22 led 2010, 23:17
od zdenek76
Je to v podstatě jak píše Pavel M. To, že se tu píše víceméně jen o stabilizačních tyčkách (jejichž životnost je mimochodem na tom špatně navrženým podvozku ostuda) neznamená, že to nemá další závady. Ale jednak tu není zase tolik uživatelů, aby se na základě fora dalo usuzovat o spolehlivosti nového SantaFe, druhak ne každý tu otevřeně jako Pavel (a myslím ještě tomki) přizná, že má takový průser s autem. Já jsem se dva roky po servisech Hyundai pohyboval a bylo téměř pravidlem, že tam vždy nějaké nové SantaFe na zvedáku čumělo. A kdyby to byly jen ty tyčky stabíku, tak by to byla ještě pohoda. O něčem svědčí i to, když se v roce 2007/2008 začaly v bazarech nebývale houfně objevovat rok starý auta s poměrně malým nájezdem. To jsem ještě u jiného modelu neviděl.

Re: Kupa Santa Fe

Napsal: 22 led 2010, 23:39
od Hardcam
Tak tos asi nekoukal po rocnich Octaviich:)

Re: Kupa Santa Fe

Napsal: 22 led 2010, 23:54
od zdenek76
to jo :D , já to bral jako kategorii SUV

Re: Kupa Santa Fe

Napsal: 23 led 2010, 00:05
od Hardcam
Tatka reklamoval po 12000km, nekdo reklaoval u novyho:)

http://www.ceskatelevize.cz/program/cer ... :25-1.html

Re: Kupa Santa Fe

Napsal: 23 led 2010, 00:42
od tomas600rr
Pavel M píše:TO NENÍ JENOM O TOM MOTORU,NENÍ TO MOJE PRVNÍ SANTA FE U PRVNÍHO PŘEVODOVKA ODEŠLA VE 12000KM,TEĎ MOTOR.PŘESTO STÁLE ZŮSTÁVÁM VĚRNÝ,JEN TVRDÍM,ŽE KOREJEC NIC NEVYCHYTAL.PROMIŇ NECHCI URAZIT TVÉHO BĚLOUŠE,ALE KDYBY CHTĚL NĚCO VYCHYTAT TAK NEBUDE TŘEBA VIDĚT ROZDÍL V LAKOVÁNÍ PLECHU A PLASTU,MYSLÍM TI U BÍLÝCH SANTŮ TY BÉŽOVÉ NÁRAZNÍKY.TO SAMÉ SE OBČAS OBJEVUJE I U ČERVENÉ.A TAK JE TO TISÍC JEDNA BLBOSTÍ S PŘIBÍVAJÍCÍMI KM.NEPÍŠU POŘÁD,ŽE TU ZAVRZÁ TO ČI ONO,ALE..
JÁ MÁM TEDY VŠECHNO BÍLÉ STEJNĚ, JE PRAVDA, ŽE PRÝ TU BÍLOU MAJÍ VE 3 ODSTÍNECH :D :( , ALE SPÍŠ MI TO PŘIJDE, ŽE PODLE VÁS SE OSTATNÍ AUTA "NESEROU", ALE SANTA POŘÁD. NECHCI HODNOTIT. TŘEBA BUDU ČASEM TAKY NADÁVAT.

Re: Kupa Santa Fe

Napsal: 23 led 2010, 00:45
od tomas600rr
zdenek76 píše:Je to v podstatě jak píše Pavel M. To, že se tu píše víceméně jen o stabilizačních tyčkách (jejichž životnost je mimochodem na tom špatně navrženým podvozku ostuda) neznamená, že to nemá další závady. Ale jednak tu není zase tolik uživatelů, aby se na základě fora dalo usuzovat o spolehlivosti nového SantaFe, druhak ne každý tu otevřeně jako Pavel (a myslím ještě tomki) přizná, že má takový průser s autem. Já jsem se dva roky po servisech Hyundai pohyboval a bylo téměř pravidlem, že tam vždy nějaké nové SantaFe na zvedáku čumělo. A kdyby to byly jen ty tyčky stabíku, tak by to byla ještě pohoda. O něčem svědčí i to, když se v roce 2007/2008 začaly v bazarech nebývale houfně objevovat rok starý auta s poměrně malým nájezdem. To jsem ještě u jiného modelu neviděl.
JESTLI TO OVŠEM NEBYL STARY MODEL :shock:

Re: Kupa Santa Fe

Napsal: 23 led 2010, 04:55
od marco0
LARBY píše:Idem kupovat nove Santa Fe 2009 2,2crdi. Co myslite je to dobra volba?Na co si mam davat najviac pozor pri uzivani vozidla.Dakujem za prispevky.
Ak zvazujes vazne kupu, tak kup do konca januara. Teraz stoji vybava Dynamic 25 200€, to je asi 760 000Sk. Za to predavaju lepsiu Octaviu, co je pri vsetkej ucte ku tu diskutujucim bratom cechom:) riadne predrazene, i ked Octavia je dobre auto, sam som mal 2, ale SantaFe je predsa len vacsia kopa plechu. Ved 24 000€ u nás pýtaju za 2liter Yetiho, co je sice pekne auto, asi o nieco lepsie spracovane ako Santa, ale neporovnatelne mensie. V novej octavii som tiez previezol vanu 170cm, ale ked som sklopil sedadla v Santa, tak to bol riadny priestor. Je to zatial asi najnizsia cena, doteraz a za take velke auto, ved je iba o par cm kratsie ako napr. Tuareg, ML a uzsie len asi o 3centiky. Ine suv ako napr. Outlander (to iste C-Crosser, 4007) su viditelne nizsie a o dost uzsie(spominane o 9cm, co je dost), takze vnutorny priestor je bezkonkurencny. Ale zase pre mensich ludi moze byt asi vysoko nastupovanie, pri mojich 190cm to je tak akurat, ale pod 180 sa nastupuje asi do vysky:) Za chvilu asi pride facelift a ten bude asi o trochu drahsi:) Je to za take auto dobra cena. V roku 2006 stalo take 1 110 000 Sk. Ja mám benzín/Lpg, najazdených cca 33 000km a zatial mi nič nevrzga. Akurat pri vacsej rychlosti sa viditelne trasu najma zadne sedadla, bez zvukoveho efektu, ale to je asi sposobene ulozenim, lebo to nezacvaka v hornej casti operadla do bokov, ako napr. Octavia. Ale ma to velmi dobre odhlucneny motor, nepocujem ho ani v 140ke, len pri prudsom pridavani, brat tvrdi, ze ide zvonku tak tichu ako Lexus hybrid RX jeho suseda. Ale ani diesel sa mi nezda moc hlucny.
S volantom nemam problemy, akurat sa zosuchava dost radiaca paka. Zacina to uz aj mne a bratovi uz viditelne pri cca 60000km. Na bratovom diesli som si vsimolze sa sost prenasaju vibracie motora do spojky v urcitej polohe, dost ma to prekvapilo.
Na podvozku mi najviac vadi, ze ked prejdem nerovnost tak to na tele ani tak necitim, ale pocujm to prepruzenie.

Ale asi najvacsi problem pri tomto aute je s kvalitou servisu, pokiala narazis na taky lepsi:) a s jeho cenami. Ja preto servisujem v DK, i ked to mam do ZA blizsie.

Re: Kupa Santa Fe

Napsal: 23 led 2010, 09:29
od zdenek76
tomas600rr píše:
zdenek76 píše:Je to v podstatě jak píše Pavel M. To, že se tu píše víceméně jen o stabilizačních tyčkách (jejichž životnost je mimochodem na tom špatně navrženým podvozku ostuda) neznamená, že to nemá další závady. Ale jednak tu není zase tolik uživatelů, aby se na základě fora dalo usuzovat o spolehlivosti nového SantaFe, druhak ne každý tu otevřeně jako Pavel (a myslím ještě tomki) přizná, že má takový průser s autem. Já jsem se dva roky po servisech Hyundai pohyboval a bylo téměř pravidlem, že tam vždy nějaké nové SantaFe na zvedáku čumělo. A kdyby to byly jen ty tyčky stabíku, tak by to byla ještě pohoda. O něčem svědčí i to, když se v roce 2007/2008 začaly v bazarech nebývale houfně objevovat rok starý auta s poměrně malým nájezdem. To jsem ještě u jiného modelu neviděl.
JESTLI TO OVŠEM NEBYL STARY MODEL :shock:
ee, starý model to nebyl, ten mechanici v podstatě neznají, protože tam ty auta jezdili jen na garančky

Re: Kupa Santa Fe

Napsal: 23 led 2010, 09:33
od zdenek76
marco0 píše: S volantom nemam problemy, akurat sa zosuchava dost radiaca paka. Zacina to uz aj mne a bratovi uz viditelne pri cca 60000km. Na bratovom diesli som si vsimolze sa sost prenasaju vibracie motora do spojky v urcitej polohe, dost ma to prekvapilo.
Na podvozku mi najviac vadi, ze ked prejdem nerovnost tak to na tele ani tak necitim, ale pocujm to prepruzenie.
Ať si brácha nechá zkontrolovat dvouhmotový setrvačník, vibrace spojka-motor na to ukazují. První kontrola by měla být do 50.000km a pokud třeba brzdí motorem nebo motor podtáčí, může být zralý na výměnu i dříve.