Stránka 2 z 2

Re: Bez varovania nechce naštartovať

Napsal: 18 kvě 2010, 22:25
od miro13
Ďakujem moc krát Damiane za radu =D> vyskúšam...
1.6.2010 po očistení točí už lepšie, ešte raz dik =D>

Re: Bez varovania nechce naštartovať

Napsal: 22 črc 2010, 13:47
od miro13
Kóóónečne problém vyriešený. Možno to niekomu pomôže, preto zhrniem príznaky pri hľadaní chyby:
-motor odmietol naskočiť, pri točení štartéra bliká kontrolka imobilizéru
-po dobití akumulátora na 100% motor chytá bez problémov
-po naštartovaní motor beží pravidelne
-postupne sa predlžuje doba štartu, hlavne pri teplom motore
-časom sa predlžuje aj studený štart a nakoniec nepomôže ani dobitie aku. motor odmieta naskočiť KO
-po premeraní všetkých senzorov (čo som vedel), poslal som na diagnostiku vstreky: bingo :D/ dva vstreky neprešli testom a ďalšie dva mali hodnoty tesne nad limitom
-diagnostika starých, oprava a premeranie parametrov repasovaných ma vyšla na 506€+poštovné :cry:
-teraz sú už štarty pohádka, subjektívne sa mi zdá beh motora tichší na voľnobeh
Dúfam že OMV diesel + VIF udrží palivovú sústavu v dobrej kondícií.
Ďakujem za každú radu...

Re: Bez varovania nechce naštartovať (opravené)

Napsal: 22 črc 2010, 14:28
od Dextrone
No jo, to je ta "kvalitní česká nafta" Já měl něco podobného na nebožce Mondeu TDCi. S dieselem jsem měl stále jen starosti a to jsem bral Shell + VIF nebo TOP Q + VIF, autu jsem dopřával jen to nejlepší, přesto jeho spolehlivost za moc nestála. Inu jak řekli v dieselservisu v Lovosicích:" Vážený pane, máte pěkný lak, super výbavu, je vidět že se o to staráte, ale motor máte v prdeli." A to jsem měl vážení jen 105 tis poctivých km najeto. Tak jsem to za včasu prodal a koupil benzínovou Sonátu a mám klid. Od té doby už diesel nechci i kdyby jezdil za 3 litry, protože to co jsem zdánlivě ušetřil na naftě jsem vyhodil v servisech.