Stránka 2 z 3

Re: Problém s řízením motoru

Napsal: 29 led 2010, 12:57
od black_sheep
u nas prodavane coupe nemeli vahu vzduchu, ale nektere modely v zahranici ji naopak meli! takze ve vetsine pripadu tam fakt neni a motor zjistuje objem nasavanyho vzduchu podle teploty v sani a podtlakoveho snimace umisteneho v motorovem prostoru - na kastli pred spolujezdcem, ale muze se stat ze bude vaha vzduchu a to je pak holy nestesti. :-)

tak jako tak na to s otocenym klickem vubec nesahejte - at uz proto, ze to zapise chybu do pameti zavad, tak proto ze hrozi, ze se Vam rozsviti kontrolka airbagu a to bude zbytecny petikliste za "zapocatou hodinu" prace diagnostiky. zapojte si ten check engine, vyblikejte si zavadu a pak reste co dal kdyz to nepujde!!!!!!!!

Re: Problém s řízením motoru

Napsal: 29 led 2010, 13:39
od Zdenek2106
Nemam airbag, tudíž asi ani kontrolku, nicméně i přes to nebudu drbat do elektriky s připojenou baterkou, radši. Dík za tip na check engine kusem drátu, jen musím zprovoznit kontrolku check engine....

Re: Problém s řízením motoru

Napsal: 29 led 2010, 15:13
od black_sheep
kdyztak je to tady v tom tematu.. je to tak trosku roztahany, ale dost informaci tam najdes..

https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 0&start=75

Re: Problém s řízením motoru

Napsal: 01 úno 2010, 15:34
od Zdenek2106
Tak Check engine je zapojen, po zapnutí zapalování po chvíli zhasne. Na problikání kódů zatím nebyl čas. IMHO to nemá cenu problikávat , pokud check engine trvale nesvítí, nebo jo ? Motor zatím běží v pohodě, asi se to leklo a otáčky nekolísají...

Nicméně, objevil jsem jednu naprasklou hadičku od sání k motoru. Sice se mi nezdá, že by tam tudy vnikal falešný vzduch (hačka měla prasklinu jen cca 5 mm od konce) ale času bylo fakt málo a musím ty hadičky zkontrolovat všechny a pořádně. Zajímá mne, tydle hadičky jsou tvarovky a musí se koupit přímo podle konkrétního místa, kam patří, nebo je možno koupit je na metry ?

Re: Problém s řízením motoru

Napsal: 01 úno 2010, 17:34
od black_sheep
no, nemusi svitit trvale. ja treba zapojil check a vsecko bylo okay. pak zazlobilo TPS, na chvilku se check rozsvitil a pak zase zhasnul... no a v pameti zavad ale zavada byla zapsana :-) takovy prace s tim blikanim zase neni! :-)

Re: Problém s řízením motoru

Napsal: 01 úno 2010, 21:58
od Smajloch
black_sheep píše: tak jako tak na to s otocenym klickem vubec nesahejte - at uz proto, ze to zapise chybu do pameti zavad, tak proto ze hrozi, ze se Vam rozsviti kontrolka airbagu a to bude zbytecny petikliste za "zapocatou hodinu" prace diagnostiky. zapojte si ten check engine, vyblikejte si zavadu a pak reste co dal kdyz to nepujde!!!!!!!!
No ,kdyz to neudel nic na jinych autech,tim myslim Hondu,Rencka,Mitsubishi,Nissan.
Tak tedy nevim proc by to melo rozsvitit u H.
Nicmene mozne to je.
Bohuzel treba u Nissana nebo Mitsu jinak klapku nenastavis.Tedy pokud nechces jet na PC.
Tedy se omlouvam za spatne podanou radu.

Re: Problém s řízením motoru

Napsal: 01 úno 2010, 22:03
od black_sheep
no ja mam zkusenost s tim, ze kdyz se neco takhle odpoji a zkousi se jezdit bez nej, tak je to pak v pameti zavad. nevim teda, jestli to ve finale necemu vadi - ale zapsany to tam je. dava to i smysl, ze je potreba to resit kdyz tam cosi chybi :-)

Re: Problém s řízením motoru

Napsal: 01 úno 2010, 22:10
od Smajloch
No jo,ale pamet smaze prave tim resetem, se zapnutym kliickem odpojit baterku
To je reset ridici jednotky a tim smazes vsechny zavady. I z pameti
Ano mas pravdu v tom,ze kdyz odpojim treba vahu vzduchu,tak mi v pameti zustane tato zavad i kdyz ji znovu zapojim,tak pri vyblikani kodu mi ji to ukaze,ale pokud udelam reset s klickem v poloze on, tak zavada z pameti zmizi.Muzes si to zkusit na svem.

Re: Problém s řízením motoru

Napsal: 01 úno 2010, 22:19
od black_sheep
no, zkouset to nebudu - pamet mam cistou tak to nepotrebuju. uz jsem tady x-krat cetl ze pak nekomu svitil airbag, ABS... :-)

RESET funguje i vyndanym klickem. mel jsem v pameti vadne TPS, pak jsem ho vymenil pri vyndane baterii, nahodil baterii a bylo jako po zavade tak po zaznamu v pameti. zadny specialni postup jsem u toho nedelal! takze vyndavani v poloze ON nedoporucuji.

Re: Problém s řízením motoru

Napsal: 01 úno 2010, 22:22
od black_sheep
jde o to, ze v pohoze ON se uz hlida stav Airbagu. je to desne citlivy na odpor (odporem je to hlidany jako asi vsecko). Kdyz zapojis baterku tak dojde k zmene odporu a jednotka uz podle me nema sanci poznat ze pri tom byla zapojena baterka a nebo co se vlastne stalo. proste v poloze ON hlida, doslo ke zmene odporu :arrow: asi chyba a tak radeji rozsvitit kontrolku a vypnout airbagy.. tohle je jen takovy muj pruchod myslenek proc by k tomu mohlo dojit.

Re: Problém s řízením motoru

Napsal: 01 úno 2010, 22:27
od Smajloch
To odpojeni baterie pri vypnutem klicku je soft reset
Sktrici klapka ti po nem do nove polohy nenajede.Proste ji nic nerekne ze by melo.
Pri uvedenm postupu s klickem on udelas hard reset a jednotka je cista.
Trosku jsem ted pohledal a stejny postup e treba tady
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008101202

Re: Problém s řízením motoru

Napsal: 01 úno 2010, 22:48
od Jam
To je hovadina, žádnej soft/hard reset není, ta jednotka má 2 paměti, v jedné je program a základní nastavení map (tu nevymažete) a v druhé aktuální mapy (ta se vymaže baterkou). Nic víc se nevymaže. A škrtící klapka nikam nejezdí. Když nevíte, o čem je řeč, tak sem neházejte rozumy "jedna paní povídala".

Re: Problém s řízením motoru

Napsal: 01 úno 2010, 23:02
od Smajloch
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Musim se pousmat.Faktem je ze H nedelam.
Neplacam z netu. Trosku praxe mam.
Me je to celkem fuk ja si auta napichnu,nic me to to nestoji,kabel stal par korun a soft jsem si samozrejme ukradl z netu.
tohle byla jen rada pro lidi kteri tu moznost nemaji.
Placas ty,skrtici klapka je ovladana motorkem,ten ridi jeji cinost kdyz nestojis na plynu,proto auto prida pri sepnuti klima,proste v zatezi
Tedy jezdi.
Tady mas malou ukazku jaxe nastavuje volnobeh treba u galanta http://www.galantweb.com/index.php?ind= ... ew&iden=18

Re: Problém s řízením motoru

Napsal: 01 úno 2010, 23:12
od black_sheep
to vuuuubec neni pravda! videl jsi tu klapku nekdy?? ne? ja jo! zadny motorek tam neni - to maj az auta s tzv. elektrickym plynem. tady je jeste klasika lanko (zaplatpanbuh; buhvi jak by el. plyn dopadl).

hard/soft reset je nesmysl totalni. tve zkusenosti z jinych znacek jsou ti naprd. a zrovna Jam si myslim ze neplaca z toho co si kde precetl.

Re: Problém s řízením motoru

Napsal: 01 úno 2010, 23:15
od black_sheep
a ikdyby.. tak to co jsem tady napsat PLATI, je to VYZKOUSENE a FUNGUJE TO. zadne dalsi <>viny rozhodne nikomu nedoporucuju! pak nebrecte tady.......
RESET funguje i vyndanym klickem. mel jsem v pameti vadne TPS, pak jsem ho vymenil pri vyndane baterii, nahodil baterii a bylo jako po zavade tak po zaznamu v pameti. zadny specialni postup jsem u toho nedelal! takze vyndavani v poloze ON nedoporucuji.