Stránka 2 z 3

Napsal: 20 kvě 2006, 19:41
od Felotron
Tvoje pocity chapu...

Jakuz tu nekdo psal, opravna sada obsahuje gumicky atd, ale co kdyz je ten valec v haji? To ti pak nepomuze ani novy tesneni, ani novy pistek...


Ja mel podobny problemy na Felicii... Nekdy propadl pedal, jindy dvakrat naslapnout... novej hl.brzd. valec to vyresil...

Konečne

Napsal: 10 čer 2006, 21:15
od peter
peter píše:Takže brzdu rozobrali a zložili, všetko OK,dali pretočiť bubon, ktorý už bol pretočný pred 4 mesiacmi a zatiaľ to vyzerá v poriadku. Údajne aj na valcoch boli dobré hodnoty. Naposledy som najazdil asi 700 km, pokiaľ sa závada prejavila. Nuž uvidím, ale zatiaľ nemám dobrý pocit, že sa na auto môžem spoľahnúť. :twisted:
Tak som po poslednej oprave najazdil asi 1 000 km. Zatiaľ brzdy v pohode. Ďalšia pozitívna správa pre mňa je pohľad na ručičku palivomera. Aj keď som mal problém s brzdami (pridreté), Accent bral asi 6,33l na 100 km na dlhé trasy. Teraz to vyzerá ešte lepšie!! Dúfam, že som to nezakríkol. :D :D :D :D :D

Napsal: 11 čer 2006, 01:22
od ivan
Taky jsem řešil brzdy v mím autíku,zatím drží!! :D
Přední fungovaly dobře,ale zadní mě trochu zlobily :evil: No jsou seštelované,pěkně zajeté,tak zatím good!! 8) Mimoň to jistí!! :D :wink:

Re: Že by 8 div sveta?

Napsal: 06 lis 2010, 07:16
od Majklh
ivan píše:
peter píše:Tie brzdy už mám týždeň v oprave (Hyundai servis), vymenené snáď všetko čo sa dalo. Dokonca som si mal ísť v piatok pre auto, problém údajne odstránený a dávajú na to záruku. Vraj po výmene nových dielov bolo treba nastaviť iba vôľu pedál- posilovač- hlavný brzdový valec. Ešte som ani nestihol vyraziť do servisu a už mi telefonovali, že koleso zasa hreje. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Asi úraduje nejaký škriatok. Čaute a držte palce.
Ještě nemáš náhodou auto s ABS??? :o
Jinak taky koukám jak kolík :shock: co tam s tím vyvádíte!! :roll:
Ahoj,
Prosím potřeboval bych radu.Já mám accenta s ABS a mám asi prdlou vzadu trubku(teče kapalina).Tak se ty trubky chystám vyměnit,ale kamoš mi říkal, že když je tam ABS,tak se musí odvzdušnit taky a to tak, že se to připojí na diagnostiku a ta to odvzdušní i normální brzdy, tak nevím jak to je? Nevíš nebo nevíte někdo?A ještě je vzadu nějaká kostka rozváděcí?Tam u nádrže mi to stíká po trubce, tak přemýšlím, co by to mohlo být, než pod to lehnu.A ještě jedna otázečka Když si koupím brzdový trubky na metráž a naohýbám si je sám tak jenom vyměním ty matky,vyklepu konec do kulata a dám to tam?A trubky z favorita by pasovaly?Jako myslím, jestli jsou stejný ty matky s tím závitem.Kdybych koupil na formana, tak by nevadilo, kdyby byla trochu delší.A hadice jsou strašně drahý(619Kč přední a nějak 360Kč zadní), nevíte někdo o nějaké lepší ceně,příp. jestli by se daly použít nějaké jiný,který by pasovaly? Díky za každou radu,už jsu nasranej, ještě svítí check a ještě spojku a synchrony,pomalu začínám litovat ,že jsem to koupil... :(

Re: Brzdy,dlhotrvajúci problém

Napsal: 06 lis 2010, 15:30
od adam221
Ahoj, neviem ako to ma riesene tvoj accent, ale urcite by som nekupoval brzdovu trubku z ineho auta..
Raz sme dali na fiat trubku z formanu /zadna lava/ a nebolo to prave orechove. Ked kupis origo trubku zadnu, presnejsie tu ktora to robi, taj ju vymenis, dolejes brzdovku a odvzdusnis brzdy. Nepotrebujes k tomu ziadnu diagnostiku. Staci ti k tomu:
1, brzdovka najskor DOT4
2, ockovy alebo normalny kluc /neviem aky tam mas rozmer odvzdusnovaku 10,11,12/
3, hadicka z ostrekovaca /kupis v skoda shope mozno za 20kc meter, staci pol metra/
4, daku nadobu do ktorej to budes odpustat
5, niekoho kto ti bude slapat na brzdu :)

To je vsetko.. Prajem vela uspechov... Inac ked si nemenil brzdovku viac ako cca 2 roky o com pochybujem tak ju vymen celu. Cez hadicku uvidis aka ti ide von, vypusti vsetku spinavu a postupne
dolievaj. Takto obehaj cele auto a mas to v cajku zo 100% istotou :)

Re: Brzdy,dlhotrvajúci problém

Napsal: 06 lis 2010, 17:32
od Majklh
adam221 píše:Ahoj, neviem ako to ma riesene tvoj accent, ale urcite by som nekupoval brzdovu trubku z ineho auta..
Raz sme dali na fiat trubku z formanu /zadna lava/ a nebolo to prave orechove. Ked kupis origo trubku zadnu, presnejsie tu ktora to robi, taj ju vymenis, dolejes brzdovku a odvzdusnis brzdy. Nepotrebujes k tomu ziadnu diagnostiku. Staci ti k tomu:
1, brzdovka najskor DOT4
2, ockovy alebo normalny kluc /neviem aky tam mas rozmer odvzdusnovaku 10,11,12/
3, hadicka z ostrekovaca /kupis v skoda shope mozno za 20kc meter, staci pol metra/
4, daku nadobu do ktorej to budes odpustat
5, niekoho kto ti bude slapat na brzdu :)

To je vsetko.. Prajem vela uspechov... Inac ked si nemenil brzdovku viac ako cca 2 roky o com pochybujem tak ju vymen celu. Cez hadicku uvidis aka ti ide von, vypusti vsetku spinavu a postupne
dolievaj. Takto obehaj cele auto a mas to v cajku zo 100% istotou :)

No jo,tak se odvzdušňujou normální brzdy, ale s ABS žeprej přes diagnostiku a nebo podtlakovkou.Podtlakovku už si asi nějak pořeším.Teď by mě spíš zajímalo kde sehnat ty trubky? Na netu nikde nejsou.A jaký je tam na těch koncovkách šroubení?Je tam stejná matka a hlavně závit,jak u favorita-felicie?Jestli jo tak to udělám z toho.Nehodlám těm vydřiduchům dávat 620Kč za jednu hadicu.A trubky si taky nazvohýbám jiný, jen mi jde o to šroubení.Nevíte někdo? Nezkoušel jste to někdo ? :-k

Re: Brzdy,dlhotrvajúci problém

Napsal: 06 lis 2010, 20:25
od alarm
"vyklepu konec do kulata"................. :shock:
to som robil na škodovke :mrgreen: gulička z ložiska...., ale pokial nemáš temovací prípravok, nešiel by som do toho-v amatérskych podmienkach to bolo peklo :mrgreen:
Mám tuším jednu brzdovú trubku v pivnici zo škodovky, môžem ti odmerať stúpanie a závit (ak nájdem mierky :-k ).
Ak by to pasovalo, potom by som špagátom zmeral dĺžku, a kúpil trubku o kúsok dlhšiu, potom zohol okolo kolena....

Re: Brzdy,dlhotrvajúci problém

Napsal: 06 lis 2010, 21:35
od adam221
Tak ako sa odvzdusnuju s ABS tak isto aj bez ABS....
Vyskusaj kupit trubku z druhovyroby ak sa nieco take da kupit, ak nie ja by som urcite volil original..

Re: Brzdy,dlhotrvajúci problém

Napsal: 07 lis 2010, 01:02
od Majklh
adam221 píše:Tak ako sa odvzdusnuju s ABS tak isto aj bez ABS....
Vyskusaj kupit trubku z druhovyroby ak sa nieco take da kupit, ak nie ja by som urcite volil original..
A nemáš náhodou link nebo tip někde na internetu?Ja jsem totiž všude našel jen ty hadice.

Re: Brzdy,dlhotrvajúci problém

Napsal: 07 lis 2010, 01:04
od Majklh
alarm píše:"vyklepu konec do kulata"................. :shock:
to som robil na škodovke :mrgreen: gulička z ložiska...., ale pokial nemáš temovací prípravok, nešiel by som do toho-v amatérskych podmienkach to bolo peklo :mrgreen:
Mám tuším jednu brzdovú trubku v pivnici zo škodovky, môžem ti odmerať stúpanie a závit (ak nájdem mierky :-k ).
Ak by to pasovalo, potom by som špagátom zmeral dĺžku, a kúpil trubku o kúsok dlhšiu, potom zohol okolo kolena....
To bys byl hodnej kdybys to porovnal.Kdyby ty koncovky byly stejný jak u favorita-felicie použiju ty.Nemůžu totiž to rozdělat a pak čekat až mi dojdou díly.Potřebuju vědět jestli je to stejný a hned to objednat,rozdělat a složit.Potřebuju jezdit.Díky moc

Re: Brzdy,dlhotrvajúci problém

Napsal: 07 lis 2010, 11:05
od alarm
Trubka, myslím že z favotita: závit M10 x 1,25.
Ak si to už robil, nečítaj, ak nie, tak pozorne.... :mrgreen:
Nepovoluj to vidličákom-tým, že stredom ide trubka, matica je makká a zbortí sa, a následne sa trochu otvorí vidličák a si v prde.....
Neviem, čím sa to povoluje dnes, ale kedysi som to povoloval tak, že z imbusového šroubu (myslím že M12 ky) som odrezal hlavu, prevrtal ju v osi 6-kou vrtákom, pozdĺžne prerezal drážku-cca tých 6 mm (kvôli nasunutiu na trubku), a na takto pripravenú hlavu som navaril plech ,ako rúčku. To sa neotvorí....

Re: Brzdy,dlhotrvajúci problém

Napsal: 07 lis 2010, 12:41
od Majklh
[quote="alarm"]Trubka, myslím že z favotita: závit M10 x 1,25.
Ak si to už robil, nečítaj, ak nie, tak pozorne.... :mrgreen:
Nepovoluj to vidličákom-tým, že stredom ide trubka, matica je makká a zbortí sa, a následne sa trochu otvorí vidličák a si v prde.....
Neviem, čím sa to povoluje dnes, ale kedysi som to povoloval tak, že z imbusového šroubu (myslím že M12 ky) som odrezal hlavu, prevrtal ju v osi 6-kou vrtákom, pozdĺžne prerezal drážku-cca tých 6 mm (kvôli nasunutiu na trubku), a na takto pripravenú hlavu som navaril plech ,ako rúčku. To sa neotvorí....[/quote

Díky
takže z favorita ne hmm.Tak zkusím někde sehnat.Jo na favoritu jsem si dělal brzdy,ale tam jsem to řešil tak,že jsem to odřezal flexou a prasátka vyměnil,jinak to nešlo:-)

Re: Brzdy,dlhotrvajúci problém

Napsal: 07 lis 2010, 12:54
od adam221
Pozeral som druhovyrobu a skoro nic tam nieje... akurat hadicky 2x zadna a 2x predna a to za nekrestanskych 40e....
V tom pripade by som najskor volil origo trubku aj ked stoji 600kc.. Predsa len su to brzdy, pricom ked das o nieco dlksiu, alebo nie identicku moze to robit problemy...

Re: Brzdy,dlhotrvajúci problém

Napsal: 07 lis 2010, 12:59
od alarm
len otázka..
sú na to dnes už nejaké pevné otvorené klúče, alebo sa to robí z toho imbusu... :mrgreen:
Díky
takže z favorita ne hmm.Tak zkusím někde sehnat.Jo na favoritu jsem si dělal brzdy,ale tam jsem to řešil tak,že jsem to odřezal flexou a prasátka vyměnil,jinak to nešlo:-)
veď práve...ak chceš len povoliť trubku a nenarobiť viac škody ako osohu.....s flexkou s dá dostať aj k pokazenému zámku vo dverách :mrgreen:

...aaaa ako vieš ,keď si to nemal rozobraté, aký je tam závit :shock:

Re: Brzdy,dlhotrvajúci problém

Napsal: 07 lis 2010, 17:43
od adam221
Da sa na to kupit kluc, ktory je podobny ockovemu, ale kusok mu chyba, aby sa dal nasadit cez trubku...
Co sa tyka odvzdusnovaku, tak to riesim nadsavcom s gola sady a po povoleni normalnym klucom..

http://www.rucne-naradie.sk/jonnesway-11-117