Stránka 2 z 2

Re: kontrolka motoru

Napsal: 13 dub 2010, 21:07
od bendo
ahoj díky,no já tahám dvouosák přívěs,na benzín by mě santa sežral,budu teď dávat dělat rozvody a trochu klepou stabilizační tyčky,pak už snad bude pokoj,koupil jsem ho v únoru a je to super,tak taky přeju hodně kiláků.ahoj

Re: kontrolka motoru

Napsal: 18 bře 2012, 20:22
od bennet
Mám podobný problém s CHeckem. Santa Fe 2,7 V6 127Kw LPG SM. Po koupi auta loni v lednu auto v poho.V mrazech benzin i LPG OK. Po čase začal vypadávat plyn až kleknul úplně. Plyn je Německej FRONTGAS takže diagnostika u nás neni. Podle zapojení ŘJ je to Lovtek ale pro němce. Neřešil sem to protože spotřeba 10l/100km docela šla. Po čase motor začal házet chybu a bral 20l/100km. :oops: Najezdil sem po diagnostikách desítky kilometrů u soukromníků i autorizovanýho servisu a bylo mi řečeno že je to lambda. :? Nechal sem dát bošáckou univerzálu a auto stejně nic a navíc sem ani pomalu nedojel domů. :cry: Vyměnil sem váhu vzduchu protože jeden termistor byl uklepnutej a nic. Koupil sem si vlastní diagnostiku protože to bylo ježdění od čerta:evil: k ďáblu :twisted: a nic jen prachy a čas. Hází mi to chybu P0155 O2 senzor Bank 2 senzor 1. Naštval sem se a odpojil obě přední lambdy auto začalo jezdit bez problémů spotřeba 14l/100km po každém chcípnutí motoru vypnout baterku kvůli checku. Minulý týden sem v HYUNDAI koupil origo lambdu namontoval a spotřeba12,5l/100km #-o ,ale po druhým nastartování check a ta samá chyba. Z mladým sem proměřoval všechny štekry k lambdám a je zajímavý že tři sou zapojený stelně a jeden /ta chybovej/ je zapojenej úplně jinak. Štekr vypadá že je tak od výroby.Prosím kdo má stejné auto tak jestli se mi múže ozvat a chtěl bych zjisti jen tu jednu zásuvku jestli je stejná. Děkuji BENNET