Stránka 2 z 2

Re: Optimalni otacky

Napsal: 15 dub 2010, 15:05
od Bofors
nedá se to paušalizovat, jde o situaci. když jedu v praze po evropský a splývám s davem tak jedu na 4ku 1900 otáček ale jakmile je potřeba přidat nebo se profil tratě trochu zvedne do kopce hned davam 3 na 2400 ot. a když se to překlopí dolů tak klidně za 5 na 1700 ot. a pustím plyn= na 5 to skoro nebrzdí a bez plynu je 0 spotřeba. když se rozjíždím z města na výpadovku do slanýho tak abych to rozjel klidně 4ku podržím do 3500 než tam dám 5 ať se pěkně chytne, je to prostě o situaci a citu a taky častěji řadit, což mě baví :hyu:

Re: Optimalni otacky

Napsal: 21 dub 2010, 11:15
od XMira

Re: Optimalni otacky

Napsal: 21 dub 2010, 12:05
od Dr Meduza
ooo neee, to se mi za chvili rozpadne motor
ale vlastne ne ja mam motor starozitnej, ten vydrzi dvakrat tolik :lol: