Stránka 2 z 2
Napsal: 23 lis 2006, 20:15
od Petela
po vyradeni z 2 do neutralu, tazsie zaradim naspat 1 alebo 2.
Napsal: 24 lis 2006, 00:24
od Borek
Určitě bych to šel reklamovat do servisu,kde ti Defend montovali.
Ať ti to namontují správně nebo zamykání od jiné firmy(já mám Medvěd blok).Ale určitě si nenech namluvit,že to lépe nejde udělat.
Napsal: 25 lis 2006, 21:37
od ivan
Už jsem viděl několik případů s defendLockem,kdy byl prostě prasácky instalovanej
do vozidla,sám jsem už měl tu čest pár jich upravovat!!
Ivan :
Napsal: 26 lis 2006, 14:48
od Petela
Nie je to defendlock...
Re: Ivan :
Napsal: 26 lis 2006, 15:04
od ivan
Petela píše:Ivan : Takze nie je problem upravit uz naisnstalovany defendlock ?
Ako pisete, stava sa to dost casto, ze montaz je mizerna...
Da sa jedna cast toho zariadenia este vytiahnut, alebo sa to upravuje uz namontovane ??? To sa zbrusuje, alebo ako ???
Okrem hlavnej casti defendu, ktora je tampriskrutkovana, tam chodi este
jazycek, ktory je zrejme upevneny na tiahlo radiacej paky.
A prave v tom jazycku je otvor na vstup uzamykacieho koliku.
Ten jazycek je ako pripevneny na to tiahlo ? Skrutkami ? Je jednoduche to este upravovat ???
Dakujem
Pošli mi fotky na mejla,jak Ti to tam udělali,každý vůz je jiný a DefenLock je stejnej
tudíž univerzál!!
Re: Řazení
Napsal: 12 pro 2006, 12:56
od Petela
Lensik píše:Tento problém mne zarazil, kdyz jsem si sveho G odvezl od dealera, nekolik km jsem radil bez spojky a od te doby bez problemu, rychle se srovnala. S doslapem spojky problem nemam, prtoze jsem predtim mel F Sierru a oproti ni je pedal spojky v G tak lehky, ze jsem si z prvu myslel, ze ho nepripojili.
Jazdil si bez spojky ?
Aj to sa da ?
Napsal: 12 pro 2006, 22:30
od MartasZ
Dá no.. chce to cvik, ale když si uvědomíš v jakých otáčkách jakou rychlost při jaký rychlosti dát, tak to jde.. teda aspoň u stodváci a Peugeota to šlo.. tak já nevim
Napsal: 04 led 2007, 16:36
od Petela
No, mam najazdenych 3600 km a zda sa mi, ze radiaca paka ide lahsie, resp. bez velkeho odporu.
Trosku mi to este vadi, ked je vonku minus a tych par kilometrov to pri preradovani citit, pokial sa olej trosku zahreje.
Ma niekto podobne skusenosti ?
Napsal: 04 led 2007, 19:39
od vipe
Joo chce to čas ono si to sedne. Hlavně vyšlapovat spojku až na podlahu jinak to jde ztuha.
taktez problem s razenim z 1 na 2
Napsal: 15 led 2007, 11:16
od karel2
Dobry den panove,
nedavno jsem poridil Getzika 1.3 s najetymi 50k km. Problem s chroupnutim pri prerazeni z 1 na 2 pozoruju taky. Podarilo se nekomu z vas uz problem odstranit? Nebo to ma clovek ignorovat? Nerad bych, aby se za dalsich 20-30 tisic km prevodovka rozbila. Prekvapuje me, ze je to tak rozsireny problem a bez reseni. Auto ma Medved blok, jak jsem videl vyse, muze to mit vliv. Tento nebo pristi tyden navstivim asi nejaky servis, ale za jakekoliv podnety bych byl vdecny. Diky, Karel.
Re: taktez problem s razenim z 1 na 2
Napsal: 15 led 2007, 15:09
od vipe
karel2 píše:Dobry den panove,
nedavno jsem poridil Getzika 1.3 s najetymi 50k km. Problem s chroupnutim pri prerazeni z 1 na 2 pozoruju taky. Podarilo se nekomu z vas uz problem odstranit? Nebo to ma clovek ignorovat? Nerad bych, aby se za dalsich 20-30 tisic km prevodovka rozbila. Prekvapuje me, ze je to tak rozsireny problem a bez reseni. Auto ma Medved blok, jak jsem videl vyse, muze to mit vliv. Tento nebo pristi tyden navstivim asi nejaky servis, ale za jakekoliv podnety bych byl vdecny. Diky, Karel.
Vítám tě na foru. K tvému dotazu asi tolik zkus se chvilku soustředut na řazení a
vyšlapuj spojku až na podlahu a plynule zařaď rychlost jestli ucejtíš při řazení odpor a ty zuby. Já jsem taky byl zvyklej z jinejch aut že to řazení bylo jednodužší a lehčí nikdy jsem spojku nevyšlapoval až dolu a řadil v pohodě, ale tady to chce vyšlápnout až dolu a pak to jde v pohodě. Pokud ani tak to nejde tak
navštívit servis, nebo vypustit olej z převodovky a podívat se jestli ti něco nevyplave coš by byla známka že se něco děje.
Tak ať ti to jezdí bez problémů.
Převodovka
Napsal: 15 led 2007, 15:29
od dedecko
Mohu potvrdit stejné zkušenosti i na mém 5 měs. starém Getzovi. Řazení nižších kvaltů není tak hladké jako u jiných. Když přesednu do matčiny letité Filcky, tak je to sice kvedlačka, ale řadím mnohem rychleji.
Jak bylo řečeno tak spojka chce k zemi a jemně zařadit. Pak je to téměř bez problémů a člověku to ani nepřijde.
Napsal: 12 lis 2007, 15:38
od bigosp
V nejbližší době chci vyměnit převodový olej. Nejsem si jist kde ho vypustit a kde nalit.
Vypouštěsí šroub: 24 klíč z boku pravo ( při pohledu proti směru jízdy )
Kontrolní ( napouštěcí ) : 17 klíč vyditelný čelně, umístěný vodorovně s vozem , ne ten vyosený.
Nepletu se??
Tak to mám hotové, je to tak jak jsem si myslel ( viz. nahoře ).
Napsal: 13 lis 2007, 10:22
od om3wgq
Zdravím, ja mám Getz 1,4 a najazdených 8300km, a pri preradovaní 1-2 aj ja cítim zuby. Nieje to vždy ale hlavne ráno.