Stránka 2 z 4
Re: Čerňákův deníček
Napsal: 21 čer 2010, 08:52
od Kull
Pěkná práce
Tmelem "utěsnil" vanu na 120ce majitel předemnou a pak AC pumpu. Myslel jsem, že mi z toho hrábne. Chcalo to všude kolem, ale hlavně že tam byl hustotuning tmel
Pěkně jsem si špachtličkou zaloupal
Re: Čerňákův deníček
Napsal: 21 čer 2010, 08:55
od Vladislav Bureš
Mám tu srágoru i u termostatu, ale to vyřeším až příjde nové těsnění ke svodům a turbu. Je to všude a jak také píšeš netěsní to.
Re: Čerňákův deníček
Napsal: 21 čer 2010, 08:58
od Yurii
Pěkné šéfe
Trošku lituju že sem si víkend užíval uprostřed Slapský divočiny a né v Pze
Re: Čerňákův deníček
Napsal: 21 čer 2010, 09:03
od Kull
Jojo, termostat jsme měl také
a dokonce na mém prvním skupáči byl domeček na termostat chycenej snad nějakým lepidlem na akvárka
Re: Čerňákův deníček
Napsal: 21 čer 2010, 20:52
od Tomson-tr
"Ale aby to auto nebylo jen o kladech tak jsem zjistil příčinu občasného pachu co je cítit v kabině a tím jsou prasklé svody, rovněž všechny hadice a propojky sání jsou na vyhození jediná použitelná je ta před škrtící klapkou" - ja ked sa nahanam tak vzdy citim v aute smrad,je to tym ze mozem mat prasknute svody?
Re: Čerňákův deníček
Napsal: 22 čer 2010, 06:22
od Kull
Tomson-tr píše: ja ked sa nahanam tak vzdy citim v aute smrad,je to tym ze mozem mat prasknute svody?
Můžeš. A nebo Ti netěsní některá z přírub výfuku (svody turbo, turbo koleno, koleno vlnovec, vlnovec výfuk) A nebo máš prasklý vlnovec. To mám zrovna já. Na křižovatce musím mít puštěnou recyklaci vzduchu kabiny, jinak bych se otrávil
Re: Čerňákův deníček
Napsal: 22 čer 2010, 08:59
od Vladislav Bureš
Takže po včerejší návštěvě v Yuriiho velkoskladě mám zavařené svody nějaké hadice a zjištěné prasknutí víka ventilů co jsem si tak pracně čistil takže to tam začíná být pěkně za prskané takže nutně čebuju nové.
Re: Čerňákův deníček
Napsal: 22 čer 2010, 11:21
od Tomson-tr
Kull píše:Tomson-tr píše: ja ked sa nahanam tak vzdy citim v aute smrad,je to tym ze mozem mat prasknute svody?
Můžeš. A nebo Ti netěsní některá z přírub výfuku (svody turbo, turbo koleno, koleno vlnovec, vlnovec výfuk) A nebo máš prasklý vlnovec. To mám zrovna já. Na křižovatce musím mít puštěnou recyklaci vzduchu kabiny, jinak bych se otrávil
a to moze byt aj pricina toho ze dakedy sa ten motor sa uplne divne sprava,ci nie?typujem to na ten vlnovec,lebo je odspodu taky "rozstrapkany"....ako zistim ci to moze byt nejaka z tych prirub?
Re: Čerňákův deníček
Napsal: 22 čer 2010, 11:26
od Vladislav Bureš
Nejlepší způsob zjištění kde to fučí je si vlést pod nastartované auto (montážní kanál či zvedák, případně ještěrku) a přicpat výfuk. Pak vám to někde začne syčet.
Re: Čerňákův deníček
Napsal: 23 čer 2010, 07:29
od Vladislav Bureš
Tak koupeno nové víko ventilů (Accent X-3 rv 99 12V) za což díky Davidovy jen na nalévací víčko si musím ještě počkat, koupeno nové těsnění pod víko.
- Víko.jpg (117.99 KiB) Zobrazeno 1122 x
Re: Čerňákův deníček
Napsal: 23 čer 2010, 08:11
od Piskotkiller
Nemysím si že je hezčí než origoš
Re: Čerňákův deníček
Napsal: 23 čer 2010, 08:18
od Yurii
No když je origoš prasklej a cáká to všude po motoru tak je cokoli lepší než origoš
Re: Čerňákův deníček
Napsal: 23 čer 2010, 08:23
od Vladislav Bureš
Mě se líbí více a je to supr tuning úprava je tak třikrát lehčí
a ještě detail prý se toto dávalo origo na pozdější ročníky takže by to bylo tak nějak origo
ted jsem to našel i na mobile rv 95 už to měl na 100%
Re: Čerňákův deníček
Napsal: 23 čer 2010, 11:26
od Piskotkiller
Je jasný,že je brý když se ti něco posere.Ale jen jsem chtěl říct,že mě nepřipadne jako úplně super mega hustá
Re: Čerňákův deníček
Napsal: 23 čer 2010, 11:41
od black_sheep
romcis ma taky takovy a uz od serie, ma rok 1994 - tam se to myslim lamalo.