Stránka 2 z 3

Re: DACIA DUSTER

Napsal: 15 čer 2010, 14:46
od black_sheep
mirpie píše:Duster je povedený auto, spolehlivý motory Renault. elektronika je horší, ale v Dacii ji tolik nebude, takže bych se toho nebál, navíc, za ty peníze není co řešit. Jo, proč ne. Renaulty se serou, ale ne motorem.
je to trosku hospodsky placani, ale jo obecne receno - souhlasim, Renault ma po mechanicky strance motory odolny. :lol:

Re: DACIA DUSTER

Napsal: 15 čer 2010, 14:49
od black_sheep
Hardcam píše:No to kazdopadne.
V soucasnosti neni osklivejsiho auta nez Koleos.
delaj ho pro <> v koreji :P

Re: DACIA DUSTER

Napsal: 15 čer 2010, 14:51
od XMira
Četl jsem , že zlepšili antikorozní úpravu, ale pozink to pořád není. Jen napatlali ze spodu víc gumoasfaltu.
Co se spolehlivosti týče, slyšel jsem od lidí, kteří mají Logan, že zrovna etalon spolehlivosti to není. Prý typický Renault s jeho neustálými drobnými poruchami.
Kvalitu zpracování nebo nějaký pazvuky bych neřešil. Getz taky není Mercedes. Zkrátka někde se ušetřit musí. Rozdíl v ceně není jen ve mzdách korejců nebo němců.
Co by mi vadilo asi nejvíc, jsou právě ty poruchy. Sice jsou to možná drobnosti, ale když blbá žárovka do přístrojovky stojí u Renaultu 110Kč, tak to může dost lézt do peněz.
Co se toho nissaního podvozku týče, tak je otázka, nakolik se podařilo propojit rumunské know-how s japonským. Navíc je tenhle podvozek jen u verze 4x4.... a obliba Yettiho 4x2 dává tušit, kterou verzi si náš národ oblíbí :D

Re: DACIA DUSTER

Napsal: 15 čer 2010, 14:56
od black_sheep
no tyhle 4x2 verze SUV me desi! :lol: to fakt nesmi do baraku! uz o 4x4 verzich se vedou debaty o nutnosti / pouzitelnosti, ale 4x2 to rovnou korunuje. :|

Re: DACIA DUSTER

Napsal: 15 čer 2010, 15:03
od mirpie
to jsou ty příplatky. Za pár korun dostaneš auto SUV, ale v zimě s verzí 4x2 to někde hrabajíc na kopci nebude působit moc dobře. Umíme i 4x4, ale to budete muset o třetinu přitlačit na ceně. Podobně škodovka, pošle do světa Fabiu HTP s manual oknama, zrcátkama, bez klimy, bez abs, 13ky kola, podobně Octavii I s motorem 1.4 55kW.....Jede to, jede. Chceš motor odpovídající velikosti auta? Chceš výbavu? Máme, dodáme, zaplať.
A začínaj to praktikovat skoro všichni, všude, napříč všemi obory.

Re: DACIA DUSTER

Napsal: 15 čer 2010, 15:38
od pepan
potrženosečteno.zy ty prachy heský suv4x4 ..uvidíme časem :wink:

Re: DACIA DUSTER

Napsal: 15 čer 2010, 22:55
od Martun
Tak jsem ho taky zhlídnul. Ale jo, mě se líbí. Ta cena je mazec, mezi nejlevnější a nejdražší je rozdíl dalšího auta :wink: jediný co se mi nelíbí jsou hampulácký tlačítka na tunelu, ale to má Logan taky.. Jinak fakt ok. :) řeším jen dizajnovou stránku ne spolehlivost a antikor..

Re: DACIA DUSTER

Napsal: 29 čer 2010, 11:37
od XMira
Vzpomínáte na video, kde specialista z DDR jemně tuninguje tráboše při výjezdu z linky?
http://www.youtube.com/watch?v=zBsPFI--muo

A teď jedno aktuální video z Rumunska:
http://www.youtube.com/watch?v=6hEx-wgr ... embedded#!

Re: DACIA DUSTER

Napsal: 29 čer 2010, 11:40
od Engineer
Ja som to robil na dvoj týžňovej praxi vo VW v Bratislave. ](*,) Islo ma porazit. Vtedy som pochopil ze treba studovat a nikdy ziadnu robotu na pase nezoberiem!!!

Re: DACIA DUSTER

Napsal: 29 čer 2010, 21:58
od Martun
xMira
Tak ten trabi to je teda mazec :shock: a tady se nato stály fronty ... :lol: :mrgreen: "kop nohou, kladivo, kus dřeva" to je nářadí panečku! :mrgreen: :mrgreen: a ta zkouška jesli do auta neteče.. jestli ty okna pobouchal tak akorát.. no prostě paráda =D>

Re: DACIA DUSTER

Napsal: 29 čer 2010, 22:02
od Martun
A to rumunsko... no pokrok tam je! má paličku s gumovým koncem... :mrgreen:

Re: DACIA DUSTER

Napsal: 01 črc 2010, 08:53
od Espero
Dustra jsem si prohlížel před asi týdnem a půl na dacia srazu, měli to blbě zorganizovaný, takže ho nikdo neprezentoval a jezdit s ním taky možné nebylo, koukali jsme tam do toho asi jako husy do flašky, ale pokud bych měl říct názor, tak trošku slabá motorizace - nízký výkon vzhledem k účelu, také co čekat od motrů 1,5 dCi, resp 1,6 Mpi používaných v ostatních typech Dacia. Lehce spartánský ve výbavě, což je ale dost jedno, dělají to v alianci s Nisanem. Kdybych postavil vedle sebe iX 35 a Dustra, tak bych asi dal přednost hyundaji. Těm daciákům jsem to tam také řekl, ale oni mají jen jeden argument pro, kterým alespoň sami před sebou přebíjejí všechny ostatní argumenty, a to je cena. Tak jim povídám, že ten rozdíl zas není až tak markantní, aby na tom mohli stavět úspěchy. A už mě hnali s klackem v ruce až k viaduktu.

Re: DACIA DUSTER

Napsal: 01 črc 2010, 09:01
od pepan
ani se nedivím
srovnávat i35 tku s dusterem :shock: :|
dastr je dělanej pro spártány do podhůří né na machrování po dálnici :roll:
jeho 4x4 je lepčí jak u hjundaj-potvrzeno bo technologie je převzatá od hnisanu 8) ..ale to ukáže čas..hádat se opět nechci jen tlumočím co bylo mě bylo řečeno..a svému zdroji skoro bezmezně vjeřím co se týče 4x4 aut :mrgreen:
mě se to auto líbí
ten pracovní postup na videju svjete dif se je stejnej ají u w,fiatů,bavoráků................

Re: DACIA DUSTER

Napsal: 01 črc 2010, 09:39
od zdenek76
jak už jsem psal, mně se Duster líbí a myslím, že se bude velmi dobře prodávat. Dacia byla, je a asi i nadále bude "auto dělník", takže si ho koupí ten, kdo potřebuje, aby mu auto primárně sloužilo. A cena je pro tento okruh zákazníků rozhodující.

Když bych třeba uvažoval o rodinném autě, s kterým budu jezdit po městě, o víkendu na chatu a 2x za rok nějakou delší cestu na dovolenou: postavím vedle sebe např. i30 kombi a Duster 4x4, tak za nějakých 350t Kč mám jasno, které auto zvolím - Duster.

Re: DACIA DUSTER

Napsal: 01 črc 2010, 10:18
od Espero
Nemyslím, že vedle sebe patří i 30 CW a Duster, to spíše k I 30 CW by pasoval Logan MCV, ovšem zde je, pokud by šlo o auto - dělníka - jednoznačně na forhontě ta dacie. Vím o čem mluvím. Mám to doma. Méně komfortu - nemůžu říci, že za výrazně nižší cenu, ten můj v nejvyšší verzi stál koncem r. 2007, kdy jsem to pořizoval více než 343 tisíc, ale do Logana naložím standardní futro od dveří včetně dveří, aniž by mě to omezovalo v řízení nebo bránilo pobytu spolujezdce na pravé straně a přitom zavřu zadní dvoukřídlé dveře a ten materiál je za jízdy zevnitř neodírá, nebo jsem tam naložil 20 pytlů malty a v pohodě je převezl. Vynikají poměr cena - užitná hodnota (tzv. PEH). Minus je nižší výkon, pomalejší jízda i akcelerace a pak také kvalita vnitřních plastů a trošičku i pohodlí, ale sedačky bych řekl, že jsou přijatelnější, než třeba v mojí služební hondě Civic, s H1 se srovnat nedá, ta má sedadlo řidiče o třídu výše. Co se týká plastů, tak mi dávali v záruce nové kde co - od celé palubní desky, která popraskala, přes obložení sloupků až po sluneční clonky - plasty tam jsou opravdu nekvalitní. Mechanicky však naprosto kvalitní auto, mám skoro 50 tis. Km a žádná závada. Pozir ale na jednu věc: Kvalita i užitné vlastnosti se mohou lišit podle verze vozu. Ta moje 1,5 dCi je v podstatě renault Megan v rumunské karoserii, když si však koupíte benzinovou 1,4 Mpi, pak je všechno rumunské (až na nějaké drobnosti v příslušenství). No rumunská poháněcí soustava bude asi přece jenom něco jiného naž ta francouzská. A spotřeba? 5,3 litru nafty.