Stránka 2 z 3
Napsal: 09 kvě 2006, 14:32
od Tiburon_FX
to jsem rád, že nejsem sám kdo má tenhle problém, mě tam ta trojka tak jakoby divně lupne, kovovej zvuk, jak tady někdo napsal, ale když jí tam sázim s citem a vykreslim přesně tu dráhu, klidně i při višších otáčkách tak je to v pohodě, jinak zpátečka mi tam de taky dost blbě, párkrát, když už sem neměl trpělivost vyšlapovat 10x spojku, sem jí tam hodil takovou razancí že celý auto poskočilo....
Napsal: 09 kvě 2006, 14:51
od macháček
Mě tam ta zpátečka také pokaždé nejde. Jak už bylo psáno je to malá nectnoct našich Háček.
Lantra kombi 1,5 12V GLS/ r. v. 2000.
Napsal: 09 kvě 2006, 15:11
od miltic
ano Tiburone vykreslená dráha = přesné řazení
s citem jde vše dobře
ale stejně mě to vadí, budeš to nějak řešit? oprava by asi vyšla draho co? ty táhla to nemůžou bejt?
Napsal: 09 kvě 2006, 22:00
od Tiburon_FX
tak hoši, vyměnili mi spojku a rychlosti tam kloužou zlehka jak po másle, takže u mě to bylo evidentně na mrť sjetou spojkou....
Napsal: 09 kvě 2006, 23:29
od Vita
Hmm ...
Tiburone gratuluji .. mas problem vyresen ..
No nemyslim si, ze by primo spojka na to mela nejaky vliv ...
To spis zpetna montaz prevodovky a motoru k sobe ...
A malinko jiny spasovani ...
Jo kdyz jsem svou Lantru od kamose kupoval, tak me na tu trojku upozornoval ....
Ale pry s tim nema smysl nic delat ... ze uz mu to dela od novyho auta ...
Osobne si myslim, ze by se musel vyrobit nejaky atypicky synchron...
Protoze nam to dela vsem, a u stejnyho kvaltu ...
Ale mozna ze se pletu ... Co na to pocitac ???
Napsal: 10 kvě 2006, 08:13
od miltic
no já mám právě spojku asi půl roku starou takže bych ani neřekl že to bude tím...
Napsal: 12 kvě 2006, 14:26
od keeno
Tu trojku jsem tu řešil před časem taky.Bohužel jsem ale zjistil že se to zhoršuje!
Trojka kolikrát nechce zapadnout a tak tam šaším jak se dá.Cvakání se při rachlejším řazení taky podstatně zhoršilo takže pánové počítejte s tím že pokud máte stejný problem,budete na tom za čas obdobně
Napsal: 12 kvě 2006, 15:32
od miltic
no to už jsem taky tak nějak zjistil....takže asi rozpůlit převodovku a vyměnit potřebný věci nééé?nebo rovnou jinou převodovku?
a kolik más Keno nalítáno?
Napsal: 12 kvě 2006, 17:39
od keeno
necelejch 95 000.Neni to moc ale když jsem to tak počítal tak se to zhoršilo během 500 až 1000 km.Asi taky záleží na jízdě ale já jsem příležitostnej závodník takže si myslim že tyhle hodnoty odpovídají fázi slušného ježdění
Napsal: 12 kvě 2006, 18:56
od ivan
miltic píše:no to už jsem taky tak nějak zjistil....takže asi rozpůlit převodovku a vyměnit potřebný věci nééé?nebo rovnou jinou převodovku?
a kolik más Keno nalítáno?
No ono také záleží na cenách!!
Pokud Ti budou stát součástky víc jak 15
000kč a víš se to vůbec nevyplatí ,bač za tu cenu seženeš klidně dvě převodovky !! Ono se to nezdá,ale může se to vyšplhat i na 30 000 až 60 000kč bohužel!!
P.s třeba převodovka na Mém Mussu výměnným programu vyjde na 30 000kč bez montáže a s montáži by to vyšlo kolem 45 000kč!!!
Napsal: 13 kvě 2006, 09:18
od miltic
no to je teda pálka jen tak jsem se na to v servise informoval a tam mi řekli že když už se převodovka rozpůlí tak se tam toho najde hodně k výměně takže asi fakt slušná pálka ale jinak řikal kdybych chtěl vyměnit 2 synchrony tak i s prací tak 10.000,- no možná i víc a taky řikal kdybych si sehnal nějakou převodovku (asi z vrakáče)tak že stejně nebude o moc lepší a jinak fakt nevim kde by se dala na coupe sehnat
no a když budu prozatim řadit opatrne (přes neutrál) aby tam nebylo cítit to cvaknutí tak to bude něčemu vadit? bude se tam něco kur.it? dikas
Napsal: 16 kvě 2006, 07:53
od keeno
No řekl bych že bude i když asi pomalejc.Podle mě se to bude porád opotřebovávat a postupně ničit.
Napsal: 16 kvě 2006, 13:00
od Kyrglík
keeno píše:No řekl bych že bude i když asi pomalejc.Podle mě se to bude porád opotřebovávat a postupně ničit.
Já taky myslím že se to bude pořád pomalu opotřebovávat
Snad budu mít do té doby nové Coupé
Ikdyž mi to doma asi neprojde
Napsal: 16 kvě 2006, 13:09
od miltic
no tak pomalu se opotřebovává každá převodovka, zkus zpecifikovat jak moc
no v servise se mi na to příští týden podívají vylejou olej z převodovky a prej se taky dá podle toho poznat co s tim je prej co v tom oleji bude ale jinak při pomalým řazení bez toho škrtnutí se to prej neničí prej to je jako když se řadí normálně rychle s kloudnou pčevodovkou tak teda nevim.l......
Napsal: 17 kvě 2006, 08:13
od macháček
Přátelé, kamarádi přidávám další zkušenost s tím řazením zpátečky. Jelikož mám najeto pouze cca 55000 km, nejal jsem se podezřívat spojku nebo převodovku, ale svou ruku a asi v tom něco je. Ta kulisa chce asi pěkně přesný řazení. Soustředil jsem se aby ta dráha při řazení byla přesná co nejvíc a hle během asi šestí pokusů ve čtyřech dnech to šlo pokaždé jako po másle. Tak se budu snažit a uvidim jestli to bylo tou pazourou (asi určitě jo)