Stránka 2 z 2

Re: Klepající vačka - pár otázek

Napsal: 09 led 2011, 16:16
od jaroslav5
Hydroštely sa nenastavujú ale vymienajú za nové. K tej vôli ventylov: je tam správny rozvotový remeň? a hlavne k remeňu správna napínacia kladka.

Re: Klepající vačka - pár otázek

Napsal: 19 led 2011, 20:14
od vaisman
jaroslav5 píše:Hydroštely sa nenastavujú ale vymienajú za nové. K tej vôli ventylov: je tam správny rozvotový remeň? a hlavne k remeňu správna napínacia kladka.
Přesně tak,můj první nazor byl mylný nejde seřizovat.

Re: Klepající vačka - pár otázek

Napsal: 19 led 2011, 21:35
od jaroslav5
K rozvodnénu remenu: Preskočenie roz. remena o 1 zub do plusu alebo nínusu je problem.Stáva sa to hlavne pri roztláčaní auta,alebo pri opotrebení napínacej kladky. Pri demontovaní krytu rozvodov na bloku motora oproti remenici klukového hriadela je stupnica ,stred velká ryska, označená 0 .Doprava a dolava od 0 menšíé rysky.Na remenici je znak.Znak dáš oproti 0.Na vačkovej remenici je to samé .Vačkovu remenicu potočíš od 0 do plusu ,to je v smere pohybu motora O jednu malu rysku.A nasadiš remen a dašpanuješ kladku.

Re: Klepající vačka - pár otázek

Napsal: 28 led 2011, 22:03
od Jirka RCK
...tak abych nějak uzavřel moje problémy se spotřebou (rozežralo se to ještě víc, psal jsem o tom někdy před vánocema v jiným vlákně) a s klepáním...byl jsem v servise a lambdu mi proměřili osciloskopem. Měřili pak ještě další čidla a prej je všechno okolo přípravy směsi ok a za spotřebu může přímo motor, kterej už to má za sebou. Rozvody přeskočený nejsou a dělal jsem je před 3000 km. Vzhledem k tomu, že mi auto nežere olej (a má, alespoň podle tachometru, najeto 180 tis.) to v servisu přisuzují právě hydroštelům, které mi klepou vážně hodně a doporučují mi je nechat vyměnit.

...takže otázka na vás... Myslíte si, že mi opravdu hodně klepající zdvihátka můžou udělat spotřebu 13l/100km?