Stránka 2 z 2
Re: H 1 nezávislé topení
Napsal: 01 lis 2012, 12:21
od Espero
Ahoj, tady to neseženeš, je nás tady jenom pár, co jezdí s H1 a jen velmi několik málo to má jako spací vůz. Možná bys měl kvůli topení navštívit stránky VW transporterclubu. Ti se s tím hodně zabývají.
Re: H 1 nezávislé topení
Napsal: 01 lis 2012, 12:41
od FilipVáca
Dík za info ted jsem si toho všiml že tuto debatu jsem začal před třemi lety s jinym profilem kdy jsem si H-1 koupil. Minulou zimu jsem na horách málem umrz, tak jsem sem po dvou letech zamířil a stále nic moc nových informací se tu neobjevilo.bohužel je nás tu opravdu málo. Jen pro informaci pro ostatní s tímto autem H1 jsem spokojený mám po třech letech užívání první opravy jako prasklý list. celý nový kus mužu sehnat za 8000 a teče mi olej z diferáku Jinak bez problémů nikde me nenechala a je to krásne živý auto. ješte jsem chtel říct že co jsem si koupil nové zimní pneu nemám vubec problém. sice jsem dříve vozil pytle písku abych zatížil zadek a případne podhodil kola ale časem jsem zjistil že to žádný velký efekt nemá oproti novým pneu. hlavne řetezy vždy u sebe jak na bahno tak na sníh.
Zatim peace
Re: H 1 nezávislé topení
Napsal: 01 lis 2012, 12:57
od Espero
Je to trošku mimo téma, ale ja to, že máž u auta z r. 2003 motor CRDi, já tam mám TCi neboli D4BH. Máš ten motor měněný?
Re: H 1 nezávislé topení
Napsal: 01 lis 2012, 14:32
od FilipVáca
Nene vše zatím šlape v originálu, je to ten nejsilnější motor co do toho davaji.A opravdu uvedeno do provozu 01/2003. Musím říct že me překvapil na letišti to jelo 180km/h na 3/4 plynu. Ujel jsem i wv golfu combi 1,9tdi . Na aute jsem delal jen Při 110 000 km rozvody a všechny filtry a až ted při 150 000km mi prasklo to listové péro. Věřim že to bude i dál takovej držák jako do ted.
Re: H 1 nezávislé topení
Napsal: 01 lis 2012, 14:54
od Espero
Jo držák to je, mě zlobívají brzdy, zadní bubny. Já mám taky z r. 2003, ale do provozu v 03/2004. Výroba někdy z přelomu roku.
Re: H 1 nezávislé topení
Napsal: 02 lis 2012, 14:37
od oltcitak
FilipVáca píše:Nene vše zatím šlape v originálu, je to ten nejsilnější motor co do toho davaji.A opravdu uvedeno do provozu 01/2003. Musím říct že me překvapil na letišti to jelo 180km/h na 3/4 plynu. Ujel jsem i wv golfu combi 1,9tdi . Na aute jsem delal jen Při 110 000 km rozvody a všechny filtry a až ted při 150 000km mi prasklo to listové péro. Věřim že to bude i dál takovej držák jako do ted.
CRDi sa robi od 2002,apropo,coze ti tam menili pri tych rozvodoch pri 110tkm??????
Re: H 1 nezávislé topení
Napsal: 18 dub 2013, 09:36
od Espero
Napadlo mě, že bych si udělal přípojku na 220 V pro přímotop, nemá někdo zkušenosti jak na to?, kam dát vstupní zásuvku a pak kudy to rozvést do obou mých ložnic, přední před přepážkou a zadní za přepážkou? A pak taky jak udělat vnitřní zásuvky, abych s autem nevyhořel. Na stavební materiál - domovní zásuvky bych to přece jenom asi neviděl. Bufíka montovat nebudu, ale tohle vylepšení bych možná zvládl, jenže to pak chce parkovat po kempech s přípojkami, takže úplně nezávislé to zas až tak není.