ved pisemmirpie píše:to je subjektivní pocit, že to tahá lépe. Objektivnější by bylo, kdybys změřil třeba zrychlení 0-100km/h s původním sání a totéž po úpravě. Nemohu si pomoct, třeba to měli ti dotyčný blbě udělaný a taky měli přímé sání a říkali, pojd, to musíš projet, jede to líp a když jsem sed za volant, nepřišlo mi to teda lepší. Jen to dělalo větší kravál při plném otevření klapky a efekt se nějak nedostával. Jerryho (Jerry159 z fora) auto jsem řídil taky, ještě před srazem než zrušil spojku. Manželka jela za mnou s mým autem (origo box a papírová vložka) a do kopce jsem ji s tím neujel, co víc, ještě si stěžovala, že jsem ji možná i trochu brzdil......Ten teplej vzduch dělá hrozně moc a pokud ho nasajete do motoru, lepší propustnost sport filtru tomu nepomůže, ten zajistí jen to, že to ten vzduh lépe natáhne, ale na objemu tomu teplému vzduchu neubere. Motor totiž potřebuje co největší hmotnostní množství vzduchu, nikoli objemové, které se s teplotou hodně mění.
Na srazu na sprintech tehdy jel i Dantasik s Coupe (již to prodal pokud se nepletu), novější ročník typ GK, motor taky 2.0 a myslim že už s přímým sáním a rychlejší nebyl.
takze len moj subjektivny ale vyrazny pocit ze motor ide lepsie do otacok.