Stránka 2 z 6

Re: rozidel GK vs. Genesis

Napsal: 28 črc 2010, 01:36
od black_sheep
lukino, co mas za sportaka? :)

borek je fakt exemplar (:mrgreen: nic ve zlem); on si na sraz vozi dokonce lednicku a kempovaci zidlicku, samozrejme i s destnickem 8)

ja mam teda coupe taky do normalniho provozu, a fakt mi vyhovuje ten paradni kufr a relativne pouzitelny zadni sedacky, ale pokud jde na lamani chleba, je lantra o 200% pohodlnejsi a radsi jeden ji. ja o coupe tvrdim ze je to expresni stehovak pro dva :lol: to bylo i scoupe, to je coupe RD, i GK.. genesis je taky; ten kufr je zase trosku horsi, ale zase se zlepsili dynamicky parametry... :twisted:

klidne bych vymenil misto v kufru za kone navic, prevod 1l = 1kW by docela sel :lol:

Re: rozidel GK vs. Genesis

Napsal: 28 črc 2010, 04:19
od Borek
Blacku,mezi námi je jeden zásadní :!: rozdíl.Já jsem zákazníkem pro :hyu: a přisypal jsem do jejich pokladničky pěkných pár set tisíc Kč za nákup nového auta.Ty jsi kupoval vždy stará auta a jsi v té první kategorii(mladí snílci bez peněz),co jsem psal.Z takových lidí :hyu: nic nemá a pro ně auta nedělá. :( Proto když budu utrácet další ranec za auto,budu mít větší nároky na auto,výbavu,barvu,použitelnost v běžném životě :!: (ne jen na leštění).....a rozmyslím si,která automobilka mé požadavky lépe splní a dokáže udělat něco univerzálnějšího,sportovně střiženého(co se nám oběma líbí),než ty,který jako mladík bez rodiny a peněz oběhneš pár bazarů a jsi rád když seženeš za pár korun něco co jede,trochu se podobá tomu co by jsi jednou chtěl a není moc rezaté(z kombinací barev,motorů,výbavy,stavu,naj.km.......toho na výběr moc slušného nezůstává a určitě třeba ta zelená barva Coupe co máš,nebyla zrovna tvůj ideál. :( ).
Vsadím se,že až ty budeš mít v rukách třeba 800 000,-Kč a budeš chtít kupovat auto-tak je za Genesis nebo jiný sporťák určitě nedáš,protože ti dojde,že utratit takové peníze za auto které je pro dva,pro naše silnice a města s nevyužitelným motorem,žere,má vysoké pojistky,drahý servis,rychle ztrácí hodnotu,nedáš do něho kočárek :mrgreen: ...na jízdu možná kolem baráku o neděli,si může dovolit jen někdo,kdo ty peníze vydělá obratem ruky a má v garáži jiná další 3 auta. :wink: A takový zbohatlík si zase rozmyslí,zda za ty peníze víc naštve souseda :hyu: nebo jinou "značkovou" ](*,) značkou sporťáku.
Jsi hodně mladý a už teď napíšeš,že jedeš ....Lantrou,je o 200% pohodlnější-co budeš psát o pohodlí za 10 roků? :D Pohodlný=houpavý sporťák :?: :D RD je menší,ale v Tiburonu je vpředu hotový taneční sál,žádné podběhy jako u Octávií,natažené nohytak co chceš víc?Jenže za 10 roků,až budeš mít vydělané peníze,v garáži Genesis za 800 hadrů,se budeš bát nějakým starým olítaným "rodinným" autem(Lantrou,či v té době jinou bazarovkou,kterou teď jezdíš 20km kolem baráku) s rodinou vydat k moři. :mrgreen: Tak si koupíš za dalších 500000,-Kč další-podle tebe pohodlné auto :?: URČITĚ NE :!: Je to logické a takových snílků je 99% populace. :( Sen o vlastnictví silného NOVÉHO opravdového sporťáku má většina kluků,ale když vyrostou-jdou si koupit jako stádo beztvarý pekáč s 1,2l nebo TDI,co má celá ulice,protože jsou jiné priority kam cpát peníze :wink: .
Tím chci napsat,že zákazníků na ryze jednoúčelová sportovní auta je sakra málo a nabídek zavedených automobilek dost a dost.A tímhle modelem osloví :hyu: hodně malou hrstku zájemců-tedy pokud nebude 3,8lV6 stát 550000,-Kč a to nebude :mrgreen: .
Mimochodem,narazil jsi na stoleček,židličky,zásobník vody,slunečník....co jsem přivezl na sraz do Mimoně-ostatní většina přijela těmi prostornými,rodinnými auty a seděli by na zemi a ani ruce by si neměli kde umýt,nebýt prostorného rodinného sporťáku :tus: :mrgreen: :D .
Neber příspěvek osobně,jen jsem ti chtěl napsat,že jiný pohled/sen máš dnes a jiný budeš mít až budeš kupovat NOVÉ auto. :wink:

Re: rozidel GK vs. Genesis

Napsal: 28 črc 2010, 08:26
od zdenek76
tady se pod Borka můžu podepsat, osobně se mě to sice netýká, protože jsem vždy tíhnul k řekněme velkým prostorným autům, ale stačí sledovat některá fora řadu let a člověk vidí, jak se mladíci, kteří koupili sportovní vůz za pár let auta rychle zbavují a kupují něco praktického, protože rodina je na cestě.

Ale jinak jo, jak jsem psal, Genesis Coupe proč ne, své zákazníky si najde, i když jich nebude tolik jako u Tiburona. Ten byl cenově extrémně příznivý ala sporťák.

Re: rozidel GK vs. Genesis

Napsal: 28 črc 2010, 09:09
od Mr. HYUNDAI
Už samotné srovnání GK a Genesise Coupé je úplně mimo. Srovnávat předohrab postavený na platformě nižší střední třídy se zadohrabem na platformě auta vyšší střední.... Každé to auto míří někam úplně jinam.
A míří jinam i co se týká cílových skupin v Evropě a v USA. GK bylo v Evropě určeno pro střední třídu a v USA to bylo auto pro teenagery, Genesis Coupé by tady bylo prestižní záležitostí pro pár "cvoků" a v USA je to auto pro střední třídu. Ceny aut za oceánem jsou naprosto směšný, což dokazuje výsledek průzkumu ideálního auta pro středoškoláky v USA - :hyu: Sonata, myslel jsem, že mě klepne.
Pro náš trh bude důležitý "Veloster", který na GK ideově naváže. Podle mých informací to bude naprostá bomba s jedním velmi vtipným konstrukčním řešením (zatím nemůžu prozradit víc). A ceny mají zůstat rozumné, tak uvidíme :wink:.

I já jsem samozřejmě kdysi toužil po sporťáku a jako prodejce jsem měl to štěstí, že jsem proháněl svítivě žluté předváděcí RD Coupé. A čím jezdím dneska? Právě kvůli prostoru, bolavým zádům, kočárku.... :lol:

Re: rozidel GK vs. Genesis

Napsal: 28 črc 2010, 11:07
od Tringi
Ten cenový rozdíl mě taky neskutečně štve. Na druhou stranu když vidím, jak osekané bych GK dostal v USA (kde uškudlili i kovové pedály) tak jsem rád že se k nám vozily jen (téměř) plné výbavy.
To vtipné konstrukční řešení se dá odvodit ze spy fotek, případně vygooglit. Na Tiburonu by mi to přišlo nevkusné, ale na téhle cool joy "bulce", která bude konkurovat Škodě Joyster, kde se vzadu budou vozit pasažéři mnohem častěji než u GK nebo GC, tak mi to přijde stylové, jako Mini Clubman :wink:

Re: rozidel GK vs. Genesis

Napsal: 28 črc 2010, 11:24
od laxo18
no ale chlapi v USA nemaju len oholene verzie maju tam aj verzie ktore by ste u nas nikdy nedostali to GK co bolo v tom videu bolo GS a to bola zrovna ta najlacnejsia a najmensia vybava

Re: rozidel GK vs. Genesis

Napsal: 28 črc 2010, 11:52
od Tringi
Pokud vím, tak u nás bylo všechno, mimo elektricky sklápěcích zrcátek a TPMS. Nebo ještě něco?

Re: rozidel GK vs. Genesis

Napsal: 28 črc 2010, 12:13
od laxo18
no ale v USA sa dala kupit verzia ktora mala toto vsetko co mame aj my ale plus premiova hudba ktora sa u nas nedala zakupit

Re: rozidel GK vs. Genesis

Napsal: 28 črc 2010, 12:25
od Borek
Veloster si myslím,že bude miniauto :( (něco jako Opel Tigra nebo Ford Puma).
Jak psal Tringi,v USA jsou auta levná,ale neuvěřitelně oškubaná snad o vše,co jde odmontovat [-o< :D viz.Tiburon.Na konec třeba i na Genesisu chybí odhlučnění kapoty motoru :( -viz.porovnávací video,co dával Tringi.
Stačí si položit otázku-PROČ už tady(v Evropě) :hyu: dávno Genesis neprodává?Odpověď je jednoduchá-na jedné straně by utržil PÁR korun,za PÁR prodaných kusů(to je ta lepší stránka)a na druhé straně ho uvedení úplně :!: nového typu auta přijde na obrovský ranec peněz(třeba jen školení mechaniků,pro které jsou G. ať už motorově,technicky-zadní pohon....úplně neznámou věcí,která příbuzensky nenavazuje na žádný prodávaný model v Evropě :wink: ,dále náklady na náhradní díly-sklady,distribuce...atd.atd.).Trh v USA a požadavky lidí(i cena benzínu :evil: )je oproti Evropě někde jinde.Hlavně,když je to velký,na výbavu,spotřebu,praktičnost...tolik jako Evropané nehledí.Až tady budou ceny aut a výplaty jako tam,tak bude také každý mít v garáži sérii NOVÝCH aut na každý den v týdnu jiné. :D
Že ta cena G.nebude v Evropě "lidová",se je možné přesvědčit na ruských stránkách :hyu: -přes 800000,-Kč za 155kW 2,0T . :?S tímhle motorem a výkonem/váhou,to určitě není sporťák a kolik by asi tak stál s 3,8lV6 :shock: . http://www.hyundai.com/ru/en/Showroom/F ... 13148.html
Mrzí mě,že :hyu: opouští kategorii aut,kde byl vyjímečný a superúspěšný a vrhá se do snahy vyrábět auta pro zbohatlíky,kteří si stejně raději připlatí za "značku"(nebudou chtít vylézat oháknutí od Armaniho,s Rolexkama na ruce z :hyu: -i když superluxusního,superrychlého.....super).Na tuhle slepou cestu narazil i VW s Phaetonem(jak by to vypadalo,aby člověk co vyhodí přes meloun za auto,vylézal z "VW=lidového auta" :mrgreen: ),že?
Až se jednou u nás začne G.prodávat,bude to na silnici i v prodejích rarita.Stačí sledovat,kolik Tiburonů na našich silnicích potkáte za měsíc?Možná jeden,když budete mít štěstí(po 8 letech výroby).Proto volání po trošce praktičnosti-např.víc prohloubit zadní sedadla,aby byla použitelná nebo udělat odklápění předních sedadel v opěradle(jako u :tus: ),což by nenasr...o možné kupce tak,jako nynější provedení a rozšířilo prodejní úspěch. :wink:

Re: rozidel GK vs. Genesis

Napsal: 28 črc 2010, 12:30
od Borek
laxo,kde jsi viděl v USA v :tus: z prodejny nějakou hudbu :?: Pokud máš u nás prodané auto(ne nějakou oholenou italskou nebo německou verzi),tak máš všechny reproduktory od Infinity i ty(jako já).Rádio se nedávalo.U nich v nejlepších verzích USA se dávala rádia :hyu: ,ještě s kazeťákem,2din,protože jim u drtivé většiny nedávali ani ten panel s 3 měřáky. :wink: O chybějící elektronice ani nemluvě. :(

Re: rozidel GK vs. Genesis

Napsal: 28 črc 2010, 13:39
od Hardcam
Borek: GK neni zadna rarita...ano, kdyz nevyjedu mesic z baraku, tak ano, ale GKcko potkam denne jedno a kdyz ne denne, tak 4x tydne urcite nejake GK potkam. Na to, ze to je radoby sportovni vuz, tak si majetele naslo.
Hyundai dela auta hlavne pro Americany a nezbyva nic jineho, nez aby ses s tim smiril. Genesis Coupe uz je vyrobene, jezdi a ty uz muzes jen plakat nad rozlitym mlekem. Jestli chces mit sportovne zalozene auto, do ktereho se vejde vetsina potrebnych veci, kup si sedan. Jestli chces auto jen na sportovni vyuziti - tzv. sportak a ne s tim jezdim 120kmh po dalnici do Italie s kufrem az po strechu, kup si Genesis Coupe. Mne to prijde nadnebe jasny, vsichni nemuzou mit vsechno.
Takovy auto se kupuje na urcitou etapu zivota nebo jako celozivotni zaliba, ale je potreba k tomu koupit nejaky rodinny postrkovadlo. To, ze si nejakej mladej kluk koupi v 18ti pumu a ve 23 letech je mu mala, protoze s pritelkyni ceka dite a potrebuje vetsi auto, je prirozeny. Koupi TDI, protoze uz nemuze vsechny vydelany penize dat z benzin. Je cas se probudit a rozhlidnout se, kde zijeme. Na potreby a solventnost Cechu nikdo sportovni auto vyvijet nebude. A Joyster taky nebude pro Cechy, pouze pro par vyvolenych synu a dcer, jejiz tatinci jim to za maturitu koupi. A dalsi skupinou jsou Singles, 30nici, bydlistem Praha, jez misto partnerskeho zivota preferuji styl a svobodu. Ti nepotrebuji kufr o 500 litrech.
Ja jako typicky Cech o GK uvazoval, protoze do jiste miry dokaze osobak nahradit. Ale nema 4 dvere a uz to je pro me silene omezujici a s osobaky nesrovnatelny. Na sportovne vypadajici auto se asi nikdy plne citit nebudu, presto ctim jeho pouziti a ucel.

Re: rozidel GK vs. Genesis

Napsal: 28 črc 2010, 14:01
od pepan
Hardcam píše:Borek: GK neni zadna rarita...ano, kdyz nevyjedu mesic z baraku, tak ano, ale GKcko potkam denne jedno a kdyz ne denne, tak 4x tydne urcite nejake GK potkam. Na to, ze to je radoby sportovni vuz, tak si majetele naslo.
:mrgreen:
moje řeč to ají tady na "vesnici" potkávám tuhle raritu :roll: 3x 4x tejdně :lol: to možná galoprda potkám tak 1tejdně..a rarita to není po 12ti letech výroby :lol:
nicméně ..je mě uplně jednio jakej je rozdíl mezi tímhle kůpé nebo lantrou :lol:
jen tak tlachám mezi odborníkama :wink:

Re: rozidel GK vs. Genesis

Napsal: 28 črc 2010, 14:20
od Hardcam
pepan: to je prave to, mezi Lantrou a RD neni markantni rozdil. Coupe je tridverova nekomfortni Lantra. Rozdil je ten, ze Lantra je vyuzitelnejsi, mela by mit delsi prevody a asi se s ni jede o neco hur do zatacky diky tezisti a mekcimu naladeni, coz je u obou techto aut stejne takovy k nicemu, kdyz uz o par let novejsi auta jsou uplne nekde jinde. Napr. Focus, kterej je uplne normalni rodinny auto se 77kW, zatacku projede asi 3x rychlejs :mrgreen: a to uz prosim ten stejne starej jako byly Lantry a RDcka (nejakej kolem 00)
Asi jsem tim nekoho nasral, ale ja proste atmosericky dvoulitr se sto kilowattama nepovazuju za auto pro sportovni jizdu, ale sportak pro chudy . stoji to malo, vypada to tak, ale nejede to tak. i30ka taky vypada radoby sportovne - na hatchbacka to docela jde, hothatch to zrovna neni, ale 105kW proste na sportovni jizdu neni, da se s tim predjet, da se s tim jet 120kmh na okresce a 160km/h docela bezpecne po silnici, aniz bych to auto nejak trapil. RSovy Octavie se s tim proste a jednoduse honit nedaj...

Re: rozidel GK vs. Genesis

Napsal: 28 črc 2010, 14:39
od Tringi
Hardcam píše:A dalsi skupinou jsou Singles, 30nici, bydlistem Praha, jez isto partnerskeho zivoa preferuji styl a svobodu. Ti nepotrebuji kufr o 500 litrech.
To je můj případ. 8)

Re: rozidel GK vs. Genesis

Napsal: 28 črc 2010, 14:45
od Hardcam
Tringi: takze bydlistem Ostrava :mrgreen: Spis jsem tam zapomnel dodat, ze pro ne je idealni auto treba Mini Cooper S a ze vetsina z nich ma velmi slusne prijimy, protoze jejich zivot je rozdelen na praci a zabavu. Obojimu venuji hodne casu.
Viz. treba me pritelkyne segra, cerstvych tricet, hezka holka, sama, ma vystajlovanou cernou Corsu s cervenym interierem, vlastni byt a dobre placenou praci. Staci to.