Stránka 2 z 4

Re: i 30 CW, klíčky a zadní tlumiče

Napsal: 17 črc 2010, 19:28
od alarm
Riešenie problému je asi nasledovné:
najsť v okolí dodavatela kópii, napr:
http://www.magmarket.sk/files/kluce/20092.pdf
Ako som niekde vyčítal, nevybrúsený material klúča =1€, netreba meniť celý klúč, stačí len "vyskakovačku", črevá sa dajú preložiť....

Re: i 30 CW, klíčky a zadní tlumiče

Napsal: 17 črc 2010, 20:52
od be.sport
trosku se pridam co se tyka klicu... denne startuju cca 10-15x, auto mam nejakych 8 mesicu s cca 21500 km, klicek vypada normalne bez jakekoliv prasklinky nebo tak.
samo ze tam muze byt vyrobni vada nebo jen meli rozhozeny masiny na kompletace klicu, ale spis bych to videl na nevhodne pouzivani.

co se tyka spojky atd - mam crdi a jeste se mi nestalo ze bych citil spojku nebo mi auto chciplo pri rozjezdu.. loni na dovolene jsem mel 1,4 ceeda a za tech 1000 km co jsem s nim udelal mi neprislo ze by spojka nebo rozjezd byl problem...

co se tyka jinych veci...predni prachovky meneny, zadni nalepeny, zacina se mi loupat barva na volantu - necham to loupat dal a pak to vyresim na garancce.

. co se tyka pneu tak mam hankooky a na mokru to je rekneme prumer...ale zas se opravdu nesjizdeji..

nemyslim si ze bych byl zarytej :hyu: protoze mam porad rad italii ale podle meho nazoru se i30 povedla..uvidim za 4 roky jak skonci zaruka a auto pujde do sveta s cca 200 000 km, pak posoudim jaky :hyu: opravdu je....

prijde mi nefer posuzovat jakykoliv auto po par tis km,

Re: i 30 CW, klíčky a zadní tlumiče

Napsal: 17 črc 2010, 22:29
od Radim Brožek
be.sport píše:samo ze tam muze byt vyrobni vada nebo jen meli rozhozeny masiny na kompletace klicu, ale spis bych to videl na nevhodne pouzivani.
Za sebe to vidím na ty mašiny. Pokud bych to měl jen na klíči, který používám, tak se s nikým nemůžu hádat, protože by se klidně mohlo stát, že např. při zamknutém volantu člověk víc zabere. Ale u toho, co se nikdy nepoužil je to vyloučené. Navíc je to na obou až nápadně podobné. Vrypy užíváním neuděláš.

Re: i 30 CW, klíčky a zadní tlumiče

Napsal: 17 črc 2010, 22:54
od be.sport
jo to souhlasim, otazkou ale je jestli to nezkousel nekde jiny pred tebou..treba nejaky zodpovedny zamestnanec vyroby..

Re: i 30 problem s klíčky

Napsal: 22 črc 2010, 19:49
od laufas
tak k tematu..
- klicek taky naprasklej - najeto 25tis a nejaky drobny, v prosinci to budou tri roky pouzivani. mame jen jeden vystrelovak, takze vsech 25 tis odjezdil on.
- prachovky drzi od vyroby (tuk tuk)
- spojka pohoda, staci se s ni naucit. v kopci nekdy zasmrdi, ale kdyz to clovek ceka, tak ho to neprekvapi :P

Re: i 30 problem s klíčky

Napsal: 23 črc 2010, 10:11
od havros
Teda klíček jsem při nehodě málem ukopl kolenem, ale vydržel, nepraskl. Jen byl ohnutý jak hokejka :lol:

Re: i 30 problem s klíčky

Napsal: 23 črc 2010, 16:56
od v.mojmir
Tak já mám oba dva klíčky v pohodě :wink:

Re: i 30 problem s klíčky

Napsal: 24 črc 2010, 20:29
od kowalski1410
u mne klíček je O.K..aspoň ten,který používám
spojka naposledy zasmrděla před týdnem,když jsme stál v koloně v Zagrebu...spíš mě s.re spojkové ložisko,které při couvání hučí #-o

Re: i 30 problem s klíčky

Napsal: 24 črc 2010, 20:33
od mechoun
Spojkové ložisko nemůže při couvání hučet, spojka se točí pořád stejným směrem. Spíš hučí zpátečka, což je všude normální

Re: i 30 problem s klíčky

Napsal: 24 črc 2010, 20:49
od kowalski1410
tak teď mě to s.re už míň 8-[

Re: i 30 problem s klíčky

Napsal: 24 črc 2010, 20:51
od Hardcam
Zpatecky huej, no, mne to taky huci. Ale jen kdyz jedu rychlejs, co se stane tak jednou za 5 let, protoze couvam vetsinou max 5metru.

Re: i 30 problem s klíčky

Napsal: 30 čer 2014, 13:28
od laufas
Ma nekdo zkusenosti s opravou klice? Nebo jde jen objednat novy za + - 3000 Kc?

Re: i 30 problem s klíčky

Napsal: 01 črc 2014, 18:05
od severtom
mechoun píše:Spojkové ložisko nemůže při couvání hučet, spojka se točí pořád stejným směrem. Spíš hučí zpátečka, což je všude normální

Mimo téma klíček (mimochodem originál mám po 80 tkm v pořádku a 2 letos pořízené kopie také perfektně fungují).

Hučení při couvání (v rejdu) je výrobní vada talíře spojky a autorizáky to mění na záruku - nezávisle na proběhu km.

Co mi říkal servisák, tak talířová pružina měla původně méně drážek, nová je "hustěji" (=víckrát) rozdělená a nehučí.

Původní z výroby prostě jednou hučet začne. Je to vibracemi, které se objeví přitom, jak se časem mění charakteristika té pružiny.

Re: i 30 problem s klíčky

Napsal: 01 črc 2014, 19:12
od mechoun
Mícháš hrušky s jabkama, holt si děláš "rád vlastní názor" a necháš si nakecat od servisáka nesmysl. Otázka zněla, zda hučí SPOJKA při zařazené zpátečce. NEHUČÍ, protože spojce je šumafuk, co je za ní v převodovce zařazeno. A pokud je to předloha zpátečky tak to holt hučí.
Pokud někomu hučí spojka jako taková, tak hučí VŽDY, když bude ve funkci. Při jakémkoliv kvaltu.
Howgh.

Re: i 30 problem s klíčky

Napsal: 25 črc 2014, 12:41
od Voči
Tak se taky přidávám s prasklinou na klíči. Upozorňuji, že zámek volantu nepoužívám a s autem jezdím pouze já. Tudíž o nějakém násilí nemůže být řeč.