Stránka 2 z 7
Re: I30-Rychlost
Napsal: 23 črc 2010, 09:29
od havros
laufas píše:edit: tys tam mel jaky kola na te ex?
15" Dezent F, pneu original Hankook 185/65 R15
Re: I30-Rychlost
Napsal: 23 črc 2010, 11:53
od Hardcam
maco: to je nesmysl, s vetsim obvodem pneu musis mit jak mensi otacky, tak teoreticky vyssi rychlost...ja kdyz dal misto 195/60 R15 rozmer 195/50 R15, tak jsem ten motor akorat nesmyslne pretacel vuci realny ryhlosti...nemluve o spotrebe, ktera sla i u dieselu docela nahoru.
Re: I30-Rychlost
Napsal: 23 črc 2010, 14:58
od Borek
Tak,tak-pravdu má Hard.
Re: I30-Rychlost
Napsal: 24 črc 2010, 10:36
od maco
tak s tema otackama - ty jsou opravdu stale stejne, tim jsem si jist, byla to prvni vec, na kterou jsem byl zvedavej po vymene kol, ale sou opravdu stejny (130km/h - 4000ot.)
v rámci pozorovatelnosti na otackomeru a rychlomeru. Logika a fyzika nam rika neco jineho, ale praxe...
jo tak to chodi...nenadelate nic panove. Pokud je tech otacek o 10 min nebo vic samozrejme nedokaze nikdo z koukani na budiky posoudit. Co se tyka maximalky, tak jak jsem psal nezkousel jsem to, jen pocitove mozna auto s tema velkejma kolama je trosku linejsi. Kola mam 7,5x16, pneu 205/55 R16 - hlavne ty rafky mam hodne siroky, disky jsou tedy urcite tezsi nez puvodni 15" - ze by se auto s nima vic nadrelo? Divny to je...Takze tak
Re: I30-Rychlost
Napsal: 24 črc 2010, 10:49
od Hardcam
maco: fyziky neoblbnes...cim mensi obvod kola, tim vice se otaci a dela vyssi otacky. U tehle dvou rozmeru to fakt nema smysl, protoze rozdil je nula nula prd a nestoji za zminku.
Re: I30-Rychlost
Napsal: 24 črc 2010, 11:05
od maco
no vsak, dyt to vicemene pisu
rozdil nepozorovatelnej - predpokladam ze myslis rozmery kol - 16" 205/55 a 15" 195/65
Re: I30-Rychlost
Napsal: 24 črc 2010, 11:40
od Hardcam
maco: jj...vsak ani nesmi by poznat, vzdyt jsou to schvalene rozmery v TP, nemuze ukazovat kazdy jinak, je to spocitane
Re: I30-Rychlost
Napsal: 24 črc 2010, 22:44
od be.sport
tak ho hned za tu 200 nekamenujte, kdyz nevite okolnosti kde a kdy to bylo... jinak co se tyka crdi 85kw tak na sestku to toci pri 195 km/h 3800 a jeste by se tomu mozna chtelo, podle gps na rovince je 195 tacho tech 188 coz je maximalka dle tp.
co se tyka brzd a stability tak od nejakych 180 uz je i30 nachylna hodne na bocni vitr ale pri prudkym brzdeni drzi stopu slusne.( vyzkouseno-pri 180 km/h mi si pan nechtel pri 110 km/h nicit tlumice v pravym pruhu tak hop jen tak do levyho) nebylo to prijemny slyset hvizdnout pneu v takove rychlosti)
jinak idealni rychlost je jak se tu pise 150-160 tacho..nejakych 3000-3200 otacek..
Re: I30-Rychlost
Napsal: 24 črc 2010, 23:55
od 89majlo96
drzi si stopu pri brzdeni ? Ja ked som raz potreboval prudko zabrzdit zo 170 na povodnych Kumhach tak to plavalo ako na vode
Re: I30-Rychlost
Napsal: 25 črc 2010, 00:21
od laufas
Re: I30-Rychlost
Napsal: 25 črc 2010, 11:48
od be.sport
tak ja tam mam hankooky, lehce prefoukly proti manualu a drzi to stopu vcelku solidne..byla sucha betonova dalnice..
Re: I30-Rychlost
Napsal: 25 črc 2010, 11:55
od vlado1979
Tacho 190 km na zimných goodyer ultra grip 7, viac už to nešlo (na slovenskej R1 pri Nitre). Na letných hankookoch som neskúšal, ale o týždeň sa chystám do Chorvátska, tak možno skúsim
.
Re: I30-Rychlost
Napsal: 25 črc 2010, 12:08
od Hardcam
Ja jsem snad jeste vic nez 160 nejel. S Elantrou a Sonatou jsem to porad palil jeste vyrazneji a u i30 me to z nepochopitelnych duvodu vubec nelaka.
Re: I30-Rychlost
Napsal: 25 črc 2010, 12:28
od 89majlo96
dvoj liter asi malo taaaaahne
Re: I30-Rychlost
Napsal: 25 črc 2010, 12:40
od Hardcam
No, to bude tim