Stránka 2 z 2
Re: 3400 KM bez Turba - Hyundai Accent 1.5 Crdi
Napsal: 30 črc 2010, 18:02
od geronimo_cz
heh.. to sem tu strhnul peknou debatu.. rozhodne zase nic nevim
.. ale tak myslim ze nejak zajet se ten motor musi, protoze do kopce bych ty dvoulitrovy ix35 natrhnul s accou prdel.. vubec to nechce tahnout..
Re: 3400 KM bez Turba - Hyundai Accent 1.5 Crdi
Napsal: 10 srp 2010, 13:18
od lukasp
Jednoznacne odporucam motor pri zabehu nepretacat.
Po odporucanom zabehu Accentu som sa dostal na spotrebu oleja na 15000Km na max 2 az 3 deci oleja. {celkovo mam najazdenych 100 000Km}
Myslim ze to je dost podstatny ukazovatel dobre zabehnuteho motora.
vie mi niekdo povedať kde sa nachádza turbo v ACCENTE v 1.5
Napsal: 10 úno 2011, 19:54
od precko
vie mi niekto povedať kde sa nachádza turbo v ACCENTE 1.5 crdi?????
Re: 3400 KM bez Turba - Hyundai Accent 1.5 Crdi
Napsal: 10 úno 2011, 21:20
od miro263
precko
Re: 3400 KM bez Turba - Hyundai Accent 1.5 Crdi
Napsal: 10 úno 2011, 21:29
od Engineer
precko to zabil...
PS: Bud si naozaj laik. Alebo sa nechcene zamotal sem do témy majitel trojhrnčekového accenta roku výroby do 2005. Iné ma naozaj nenapadá
Re: 3400 KM bez Turba - Hyundai Accent 1.5 Crdi
Napsal: 10 úno 2011, 22:03
od Stanley
Se podívej na svody
Re: 3400 KM bez Turba - Hyundai Accent 1.5 Crdi
Napsal: 10 úno 2011, 22:26
od adam221
Zozadu na motore, ked stojis pred autom tak za motorom....
Re: 3400 KM bez Turba - Hyundai Accent 1.5 Crdi
Napsal: 10 úno 2011, 22:34
od miro263
Adam, Stanley nerieste to, on si robi prcu
Re: 3400 KM bez Turba - Hyundai Accent 1.5 Crdi
Napsal: 08 led 2012, 19:30
od patriot93
No ked toto ako sofer nepocitil ze mu nejde turbo ako ma tak podla mna sa autu rozumie ako ja kvantovej fyzike
Re: 3400 KM bez Turba - Hyundai Accent 1.5 Crdi
Napsal: 09 led 2012, 13:37
od gustavo
patriot93 píše:No ked toto ako sofer nepocitil ze mu nejde turbo ako ma tak podla mna sa autu rozumie ako ja kvantovej fyzike
ani bych se nedivil, na většině salonů byly jako předváděčky benzíny a jestli do tý doby s moderním turbodieselem nejezdil, tak to mohl považovat za vlastnost motoru.
Ostatně, před dvěma lety mi čtyřnohý mrchy sežrali téměř 20 cm kabelu od lambda sondy a přehryzly hadici podtlakový regulace turba a dojel jsem s tím z Prahy do Plzně celkem v pohodě, spotřeba mírně vyšší, naštěstí je dálnice celkem rovná, tak to šlo.
Před měsícem to odnesla zase hadička k turbu a prej že diesel bez turba nejede, pánové, ten zátah za 3000 ot/min byl jak u benzínu (resp. 3500 s normální naftou), jen za mnou asi bylo víc kouře než obvykle .... ale co, při předjíždění zrcátka moc sledovat nemusím