Stránka 2 z 2

Re: 3400 KM bez Turba - Hyundai Accent 1.5 Crdi

Napsal: 30 črc 2010, 18:02
od geronimo_cz
heh.. to sem tu strhnul peknou debatu.. rozhodne zase nic nevim =D> :mrgreen: .. ale tak myslim ze nejak zajet se ten motor musi, protoze do kopce bych ty dvoulitrovy ix35 natrhnul s accou prdel.. vubec to nechce tahnout.. :-k

Re: 3400 KM bez Turba - Hyundai Accent 1.5 Crdi

Napsal: 10 srp 2010, 13:18
od lukasp
Jednoznacne odporucam motor pri zabehu nepretacat.
Po odporucanom zabehu Accentu som sa dostal na spotrebu oleja na 15000Km na max 2 az 3 deci oleja. {celkovo mam najazdenych 100 000Km}

Myslim ze to je dost podstatny ukazovatel dobre zabehnuteho motora.

vie mi niekdo povedať kde sa nachádza turbo v ACCENTE v 1.5

Napsal: 10 úno 2011, 19:54
od precko
vie mi niekto povedať kde sa nachádza turbo v ACCENTE 1.5 crdi?????

Re: 3400 KM bez Turba - Hyundai Accent 1.5 Crdi

Napsal: 10 úno 2011, 21:20
od miro263
precko =D>

Re: 3400 KM bez Turba - Hyundai Accent 1.5 Crdi

Napsal: 10 úno 2011, 21:29
od Engineer
precko to zabil... :lol:

PS: Bud si naozaj laik. Alebo sa nechcene zamotal sem do témy majitel trojhrnčekového accenta roku výroby do 2005. Iné ma naozaj nenapadá :lol:

Re: 3400 KM bez Turba - Hyundai Accent 1.5 Crdi

Napsal: 10 úno 2011, 22:03
od Stanley
Se podívej na svody

Re: 3400 KM bez Turba - Hyundai Accent 1.5 Crdi

Napsal: 10 úno 2011, 22:26
od adam221
Zozadu na motore, ked stojis pred autom tak za motorom....

Re: 3400 KM bez Turba - Hyundai Accent 1.5 Crdi

Napsal: 10 úno 2011, 22:34
od miro263
Adam, Stanley nerieste to, on si robi prcu :-)

Re: 3400 KM bez Turba - Hyundai Accent 1.5 Crdi

Napsal: 08 led 2012, 19:30
od patriot93
No ked toto ako sofer nepocitil ze mu nejde turbo ako ma tak podla mna sa autu rozumie ako ja kvantovej fyzike :^o :mrgreen:

Re: 3400 KM bez Turba - Hyundai Accent 1.5 Crdi

Napsal: 09 led 2012, 13:37
od gustavo
patriot93 píše:No ked toto ako sofer nepocitil ze mu nejde turbo ako ma tak podla mna sa autu rozumie ako ja kvantovej fyzike :^o :mrgreen:
ani bych se nedivil, na většině salonů byly jako předváděčky benzíny a jestli do tý doby s moderním turbodieselem nejezdil, tak to mohl považovat za vlastnost motoru.

Ostatně, před dvěma lety mi čtyřnohý mrchy sežrali téměř 20 cm kabelu od lambda sondy a přehryzly hadici podtlakový regulace turba a dojel jsem s tím z Prahy do Plzně celkem v pohodě, spotřeba mírně vyšší, naštěstí je dálnice celkem rovná, tak to šlo.

Před měsícem to odnesla zase hadička k turbu a prej že diesel bez turba nejede, pánové, ten zátah za 3000 ot/min byl jak u benzínu (resp. 3500 s normální naftou), jen za mnou asi bylo víc kouře než obvykle .... ale co, při předjíždění zrcátka moc sledovat nemusím :)