Stránka 2 z 2
Re: Typ a číslo motoru.
Napsal: 05 srp 2010, 16:26
od black_sheep
tady je jedna takova 1.5tka, je to teda 12V. uplne jiny motor. G4EK ze scoupe / accenta. podle vybavy uplny holobyt, to jsou vsecky. puvod z nemecka, takze tam asi pak jeste nekdo navic vymyslel ze budou prodavat superlevny lantry s na vyrobu levnym motorem a bez vybavy:
http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/oso ... ra/7981009
doplnim ze jsem jeste nasel dotazeny tyhle podivny lantry z rakouska, italie, nemecka i francie, takze to neni specialita nemcu
jedna z rakouska co je na sautu ma dokonce i tempomat, wow to vidim u lantry prvne, ackoliv vim ze to meli!
Re: Typ a číslo motoru.
Napsal: 05 srp 2010, 16:29
od black_sheep
tady je dalsi takova:
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... ra/8135036
je zvlastni, ze ma vzadu svihadla, takze zakladni vybava bylo asi fakt totalni holatko! obecne hyundai a svihadla, to se malo kdy vidi!!
a nekdo nejspis doplatil za klimu, ABS, a pytle.. nebo nevim jak je to mozny takhle namichany
v italii je mozny vsecko
tam jsou casty coupe a lantry bez jakykoliv vybavy, ani vepredu nemaj stahovacky. ale klimu maj
Re: Typ a číslo motoru.
Napsal: 05 srp 2010, 17:33
od Hardcam
Myslim, ze Machacek a jeste nekdo ma J2 po face s 1.5 12V
Re: Typ a číslo motoru.
Napsal: 05 srp 2010, 19:48
od Limitz
jj 1,5 12V se dělali na přelomu roku 95/96 ale těchto kousků je málo a většinou jsou ze zahraničí a s pofidérní výbavou
Re: Typ a číslo motoru.
Napsal: 05 srp 2010, 19:55
od Hardcam
1.5 jsou i 99/00
Re: Typ a číslo motoru.
Napsal: 05 srp 2010, 22:30
od black_sheep
Limitz píše:jj 1,5 12V se dělali na přelomu roku 95/96 ale těchto kousků je málo a většinou jsou ze zahraničí a s pofidérní výbavou
prave ze to neni jen prelomovy rok.. to bych chapal jako ze to tam cpali pac jim ty motory zbyly po J1 nebo nejaky takovy duvod
nicmene voni to do toho cpali cely roky..
Re: Typ a číslo motoru.
Napsal: 06 srp 2010, 07:28
od Radko
Tyhle zázraky mohou vznikat tak, že výrobci selže kšeft v zemi, kde zákazníci nejsou tak nároční a tak ty auta pustí zalacino na ostatní trhy. Je to lepší, než v nich mít utopené peníze na skladě. Tak mohou vznikat ekonomicky výhodné limitované série a podobné výhodné záležitosti.
Re: Typ a číslo motoru.
Napsal: 06 srp 2010, 13:46
od severak
black_sheep, díky za vysvětlení. Jedině co je mi trochu záhadou, zeťák je automechanik, dělal mi rozvody i nápravu a provezl se tím a jeho dojem je ten, že to těch 84kW nemá. Vím, je to jenom jeho subjektivní dojem. Ale jestli dobře rozumím, znamená to, že Lantry 1,6 16V měli pouze a jenom 84kW. Jo, když jsem hledal ten restriktor, tak jsem si udělal "kalibraci ECU" odpojil jsem baterku, vybil jsem relátka a zapojil a nechal 5 minut na volnobh bez plynu. Má to nějaký smysl?