Stránka 2 z 2

Re: Typ a číslo motoru.

Napsal: 05 srp 2010, 16:26
od black_sheep
tady je jedna takova 1.5tka, je to teda 12V. uplne jiny motor. G4EK ze scoupe / accenta. podle vybavy uplny holobyt, to jsou vsecky. puvod z nemecka, takze tam asi pak jeste nekdo navic vymyslel ze budou prodavat superlevny lantry s na vyrobu levnym motorem a bez vybavy:

http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/oso ... ra/7981009

doplnim ze jsem jeste nasel dotazeny tyhle podivny lantry z rakouska, italie, nemecka i francie, takze to neni specialita nemcu :-) jedna z rakouska co je na sautu ma dokonce i tempomat, wow to vidim u lantry prvne, ackoliv vim ze to meli!

Re: Typ a číslo motoru.

Napsal: 05 srp 2010, 16:29
od black_sheep
tady je dalsi takova:

http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... ra/8135036

je zvlastni, ze ma vzadu svihadla, takze zakladni vybava bylo asi fakt totalni holatko! obecne hyundai a svihadla, to se malo kdy vidi!! :shock: a nekdo nejspis doplatil za klimu, ABS, a pytle.. nebo nevim jak je to mozny takhle namichany :-) v italii je mozny vsecko :lol: tam jsou casty coupe a lantry bez jakykoliv vybavy, ani vepredu nemaj stahovacky. ale klimu maj :-)

Re: Typ a číslo motoru.

Napsal: 05 srp 2010, 17:33
od Hardcam
Myslim, ze Machacek a jeste nekdo ma J2 po face s 1.5 12V

Re: Typ a číslo motoru.

Napsal: 05 srp 2010, 19:48
od Limitz
jj 1,5 12V se dělali na přelomu roku 95/96 ale těchto kousků je málo a většinou jsou ze zahraničí a s pofidérní výbavou :-)

Re: Typ a číslo motoru.

Napsal: 05 srp 2010, 19:55
od Hardcam
1.5 jsou i 99/00

Re: Typ a číslo motoru.

Napsal: 05 srp 2010, 22:30
od black_sheep
Limitz píše:jj 1,5 12V se dělali na přelomu roku 95/96 ale těchto kousků je málo a většinou jsou ze zahraničí a s pofidérní výbavou :-)
prave ze to neni jen prelomovy rok.. to bych chapal jako ze to tam cpali pac jim ty motory zbyly po J1 nebo nejaky takovy duvod :-) nicmene voni to do toho cpali cely roky..

Re: Typ a číslo motoru.

Napsal: 06 srp 2010, 07:28
od Radko
Tyhle zázraky mohou vznikat tak, že výrobci selže kšeft v zemi, kde zákazníci nejsou tak nároční a tak ty auta pustí zalacino na ostatní trhy. Je to lepší, než v nich mít utopené peníze na skladě. Tak mohou vznikat ekonomicky výhodné limitované série a podobné výhodné záležitosti.

Re: Typ a číslo motoru.

Napsal: 06 srp 2010, 13:46
od severak
black_sheep, díky za vysvětlení. Jedině co je mi trochu záhadou, zeťák je automechanik, dělal mi rozvody i nápravu a provezl se tím a jeho dojem je ten, že to těch 84kW nemá. Vím, je to jenom jeho subjektivní dojem. Ale jestli dobře rozumím, znamená to, že Lantry 1,6 16V měli pouze a jenom 84kW. Jo, když jsem hledal ten restriktor, tak jsem si udělal "kalibraci ECU" odpojil jsem baterku, vybil jsem relátka a zapojil a nechal 5 minut na volnobh bez plynu. Má to nějaký smysl?