zadřený motor !

Santa Fe druhé generace, 2006 -2012

Moderátoři: miooo, Moderátoři

zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Re: zadřený motor !

Příspěvek od zdenek76 »

tuhle poruchu neměli jen dva lidi, psal jsem tu o ní už tuším v roce 2008, když jsem zavážel doplňky do Hyu salonů a v jednom právě visel vykuchaný nový SF, byl tam zadřený pro změnu první píst a dle mechanika to nebyla první závada toho druhou, kterou dělali.

Ono když si vezmeš, kolik lidí s novým SF tady na foru je, tak i "jen" ti dva jsou procentuelně docela hodně
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Reklama
 

sosi
**
Příspěvky: 188
Registrován: 28 kvě 2008, 11:58

Re: zadřený motor !

Příspěvek od sosi »

a da sa nejako tomu predísť? dajú sa skontrolovať písty aj preventívne? ako sa prejaví, že su zlé?
i love santa fe

SANTA FE 2,2 CRDI 4WD ELEGANCE AT
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: zadřený motor !

Příspěvek od black_sheep »

jo, kdyz to rozeberes a podrobis pisty zkousku na tah, tvrdost, pistni cepy na strih apod. :lol: blby je, ze pak maximalne zjistis, ze to bylo dobry nez jsi to nenavratne poskodil :mrgreen:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Re: zadřený motor !

Příspěvek od zdenek76 »

no, předejít snad jen výměnou oleje v kratším intervalu 5.000 km, pravidelně kontrolovat hladinu oleje, nejezdit krátké trasy s častým startem studeného motoru. Tehdy mi ten mechanik říkal, že je to snad nějaká konstrukční vlastnost, že se to nedostatečně promazává.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
lubo6144
Příspěvky: 2
Registrován: 07 srp 2010, 20:53

Re: zadřený motor !

Příspěvek od lubo6144 »

ahojte,

som sa trochu okaslal s kupou motora, nepocital nikto ze je rozdiel ci je to automat rsp. mechanicka prevodovka. Takze mam na predaj motor 2,2 CRDI 110 kw D4EB MT, len na mechanicku prevodovku, je to uplne novy nepouzity motor zo Santa FE 2007. Je komplet poskladany s tryskami, alternator, starter, turbo...cena je 2900eur, cena za motor 1900 eur. ak ma niekto zaujem, kludne sa ozvite.
potvurka
*
Příspěvky: 74
Registrován: 21 pro 2009, 21:05

Re: zadřený motor !

Příspěvek od potvurka »

lubo6144 píše:ahojte,

som sa trochu okaslal s kupou motora, nepocital nikto ze je rozdiel ci je to automat rsp. mechanicka prevodovka. Takze mam na predaj motor 2,2 CRDI 110 kw D4EB MT, len na mechanicku prevodovku, je to uplne novy nepouzity motor zo Santa FE 2007. Je komplet poskladany s tryskami, alternator, starter, turbo...cena je 2900eur, cena za motor 1900 eur. ak ma niekto zaujem, kludne sa ozvite.
jen se zeptám jaký je v nich rozdíl?? automat ..manual ??? v hk mají celej motor rovněž z bouračky a manual co vím jen na díly prej má prasklej nejakej držak
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Re: zadřený motor !

Příspěvek od zdenek76 »

může tam být jiná příruba převodovky
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
lubo6144
Příspěvky: 2
Registrován: 07 srp 2010, 20:53

Re: zadřený motor !

Příspěvek od lubo6144 »

je tam ina priruba- nie je sanca to namontovat...som sa trochu okaslal a mam naviac novy motor:(
Odpovědět

Zpět na „SANTA FE II“