Stránka 2 z 8
Re: grandeur
Napsal: 17 lis 2010, 02:38
od hlobilp
Martun: tohle snadno zjistis z CKP... ale nic vic
Re: grandeur
Napsal: 29 pro 2010, 23:32
od David PLEVA
Hardcam píše:Cely CMFS pouziva Hyundai a ti nejvyssi meli Grandeura, ale jak to bylo po zmenach v personalu netusim.
Jinak korejsky velvyslanec jezdi v necem jeste o dost lepsim nez je Grandeur
Ivan Hašek jezdí v ix55 a korejský velvyslanec v Equusu, ale jeho předchozí auto - Grandeur je stále ještě na internetu na prodej, ale jak dalece je tento inzerát aktuální, opravdu netuším.
http://auta-autobazary.profi-bazar.cz/a ... ndeur.html
Re: grandeur
Napsal: 13 led 2011, 16:02
od David PLEVA
Nový Hyundai Grandeur HG. Nevím jak vám, ale mě se moc líbí
http://carscop.blogspot.com/2010/11/hyu ... ndeur.html
A nový Grandeur HG v realu:
http://www.youtube.com/watch?v=RDplCJiIJi0
Už se těším
Re: grandeur
Napsal: 14 led 2011, 17:58
od Brouk
Mě se taky moc líbí. Myslím ale, že nebude pro evropský trh. Evropan si žádá "sportovní" auto v dízlu. S pohodlím tady nikdo nepochodí.
Re: grandeur
Napsal: 04 úno 2011, 20:44
od David PLEVA
Tak jsem včera s velkým zármutkem vrátil Grandeura.
Kdybych neměl nějaké problémy v rodině, už bych si ho nejspíš nechal.
Tady je mrška jedna:
Re: grandeur
Napsal: 04 úno 2011, 20:47
od Bolo
Já ho dneska viděl takového krasavce.Hned jsem se byl podívat. Je to opravdu nádherné auto. Má na spz Tčko takže musí být vocaď
,ale nikdy jsem si ho nevšim.
Re: grandeur
Napsal: 04 úno 2011, 21:59
od ZdeněkH
Jo tuhle káru jsem už taky viděl tak dva-tři měsíce zpátky parkoval v Brně na ulici Koželužská nebo chtěl. Já ho jen viděl stát na semaforu když chtěl odjíždět a jen čuměl s otevřenou hubou co to je. Až pak jsem si na netu o tom něco našel.
Re: grandeur
Napsal: 10 bře 2011, 15:22
od Jarous
Já mám verzi 3,3i V6.
Koupeno v dubnu 2010, vyrobeno 5/2008, do provozu 8/2008, ODO 66135km při koupi, cena 380 tis; ODO 114800 dnes.
Je to auto buď po Rudolfovi Řepkovi nebo Petrovi Radovi z ČMFS. Tzn. majitelem byla spol. Hyundai ČR, mělo to pravidelný servis, ale je otázka, jak se k tomu řidič choval.
Za cenu mizerně vybavený ochtáfky si užívám pohodlí a výkony ve stylu novodobých "amerik". Bez přehánění.
Nicméně je to žrout peněz. O benzín ani tak nejde - v pohodě jezdím do 12l/100, aniž bych se loudal. Ale každých 15000 servisní interval a ročně najedu skoro 60000. Pak to taky žere brzdy - je těžký a má malý kotouče. Destičky vpředu vydží tak 35 - 40 tis. km, v 75 tis. se měnily přední kotouče (7500Kč/pár).
Co se poruch týče, po předchozím uživateli mi záručně měnili podrápanej volant, nefunkční tlačítko bederní opěrky a poleptaný kryty světlometů.
Pak se při prohlídce 105 000km měnily přední kulový čepy - taky záručně, jinak prej stojej cca 4500 pár, což je akceptovatelný.
Poslední závadou bylo čidlo vnější teploty. Začalo tvrdošíjně ukazovat, že je venku +60°C a podle toho ta mrcha nastavuje teplotu uvnitř. V lednu fakt nepříjemná záležitost. Záručně vyměněno. Na nový se čekalo asi 10 dní.
Líbí se mi nastavení tlumičů a pérování - mám rád měkký auta.
Vnitřní prostor je úžasnej. Velký křesla, i vzadu spousta místa nad hlavou, což dneska sedany už moc neuměj. Kufr má fakt velký vstupní prostor a i šiřka mezi podběhy a díra do kabiny umožňujou převézt např matraci či postel.
Palubní deska skvěle jednoduchá - málo tlačítek, všechna velká, celkově jednoduché tvary a příjemná barevná kombinace. Akorát tlačítko zadní mlhovky se nahmatává dost blbě.
Zato DVD rádionavigace Pioneer, ač umí hodně, je k posrání. Jaký idiot vymyslel ovládání dotykovým displejem? Za jízdy je i blbý přepnutí stanice riziková činnost. Musíte si připravit ruku na malou poličku pod rádiem, pak odvrátit zrak od silnice, kouknout na displej, trefit se prstem na "tlačítko" a rychle zas kouknou ven, zda se náhodou neřítíte v protisměru apod.
Co se mi doopravdy hodně líbí, je zvuk a projev motoru. Pod 2000rpm o něm člověk neví, ale pak se rozhučí sytým tónem podobným osmiválci, hučení se mění ve vrčení až nádherný ryk, přičemž na pozadí cosi ječí zvukem hodně podobným tomu, jaký vydává mechanický rotační kompresor přeplňování. A od 3000 do 6500 rpm motor přímo dychtí po otáčkách. Tohle se vážně motorářům povedlo. Těším se, až se s 3,8litrovou variantou tohoto motoru svezu v kupé Genesis.
Převodovka je až na výjimky "chytrá", akorát má někdy tendenci držet tam rychloběžnou pětku stůj co stůj (např. ve městě při cca 55km/h do mírného sotupání, kdy motor točí 1000rpm a je cítit a slyšet, že se mu to úplně nelíbí) a je nutný víc prošlápnout plyn, aby podřadila. Manuální režim opravdu poslouchá a když chcete v 90 km/h podřadit na dvojku, opravdu to udělá, když při 60 km/h máte pětku a dáte plný plyn, nepodřazuje (jenom trochu povolí měnič momentu), zatímco dřív než byste se dostali do omezovače v cca 6700rpm, odřadí o stupeň výše.
Trošku zklamáním je odhlučnění podběhů, gumy jsou slyšet pořád. 235/55 R17 - tá šířka dělá svý.
V létě, nejpozději na podzim se auta chci nicméně zbavovat (chci si nechat dovézt z USA zastaralý olbřímí Mercury Grand Marquis), což znamená, že mě čeká smutné loučení.
Re: grandeur
Napsal: 10 bře 2011, 19:58
od Martun
No tak ze ten elaborát o popisu auta máš teda pochvalu!
Pěkně to vystihuje tvoje pocity z auta! Auto je to nádherný! A ještě koukám že máš i béžové sedačky, což já na tom ujíždím
Jestli můžeš , hod sem ještě foto vnitřku.. ať se pokocháme!
Re: grandeur
Napsal: 10 bře 2011, 23:53
od Jarous
Fotky vnitřku nemám skoro žádný...
Re: grandeur
Napsal: 11 bře 2011, 08:22
od Martun
Re: grandeur
Napsal: 13 bře 2011, 23:49
od Jarous
Re: grandeur
Napsal: 14 bře 2011, 00:14
od Borek
Podívej se pod monitor---------------jak tam vytékají sliny od Martuna.
Re: grandeur
Napsal: 14 bře 2011, 00:48
od Jarous
Re: grandeur
Napsal: 14 bře 2011, 23:01
od Martun
Tak, tak.. tohle auto je na poslintání!
Ale abych si něco na něm "našel" , hned bych změnil barvu podsvícení displeje v ovládání klimy.. ta zelená to vyloženě kazí.. budíky ani rádio tak "nesvítí"..