Spokojenost se SF
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Re: Spokojenost se SF
precitaj si forum a zistis co sa tu najviac riesi a budes mat prehlad. ale nikto ti nezaruci ze aj sorento nebude mat rovnake potiaze. myslim ze kvalitou to bude na rovnakej urovni. sadni do tych aut a zistis kde sa lepsie citis a ktore sa ti viac paci.
SANTA FE 2,2 CRDI 4WD ELEGANCE AT 7 miestne
----------------------------------------------
ACCENT 1,5 12V MT
----------------------------------------------
Coupé 2.0 CVVT
----------------------------------------------
ACCENT 1,5 12V MT
----------------------------------------------
Coupé 2.0 CVVT
- Reklama
Re: Spokojenost se SF
No právě, už jsem v obou seděl, a Sorento mě oslovilo víc. Jenže Santa je větší srdcovka.labtor píše:precitaj si forum a zistis co sa tu najviac riesi a budes mat prehlad. ale nikto ti nezaruci ze aj sorento nebude mat rovnake potiaze. myslim ze kvalitou to bude na rovnakej urovni. sadni do tych aut a zistis kde sa lepsie citis a ktore sa ti viac paci.
Re: Spokojenost se SF
Podla mna je to motoricky to isté, kia, hyundai rovnaké technologie, akurát záleží, ktoré sa ti viac páči. Ja som sa zamiloval do Santy
i love santa fe
SANTA FE 2,2 CRDI 4WD ELEGANCE AT
SANTA FE 2,2 CRDI 4WD ELEGANCE AT
Re: Spokojenost se SF
tak tu ti uz tazko radit.
SANTA FE 2,2 CRDI 4WD ELEGANCE AT 7 miestne
----------------------------------------------
ACCENT 1,5 12V MT
----------------------------------------------
Coupé 2.0 CVVT
----------------------------------------------
ACCENT 1,5 12V MT
----------------------------------------------
Coupé 2.0 CVVT
Re: Spokojenost se SF
nové Sorento je na trhu krátce, takže s nějakým hodnocením bych počkal. Starší typ byl podle mě lepší než SantaFe.
U současného je podle mě jediná opakující se závada a sice poddimenzovaná přední náprava. Jinak samo byly problémy třeba s kvalitou kůže na sedačkách, kompresory klimy, zadíráním pístů či turbem, ale to byly řekl bych ne tak časté závady, takže to bylo spíše o štěstí.
U současného je podle mě jediná opakující se závada a sice poddimenzovaná přední náprava. Jinak samo byly problémy třeba s kvalitou kůže na sedačkách, kompresory klimy, zadíráním pístů či turbem, ale to byly řekl bych ne tak časté závady, takže to bylo spíše o štěstí.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: Spokojenost se SF
Ahoj já mám Santu r.v.2007 2.2 CRDI najeto teda puhých 40 tis km ale zatím jsem nemněl žádný problém takže dávám za 1.
Re: Spokojenost se SF
Je to aj o šťastí, niekto tu písal, že ma najazdené na Santafečku cez 200 tis km a bez problému...
i love santa fe
SANTA FE 2,2 CRDI 4WD ELEGANCE AT
SANTA FE 2,2 CRDI 4WD ELEGANCE AT
Re: Spokojenost se SF
Dokonce pres 250tkm bez problemu - Santik.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Spokojenost se SF
podla mna je Sorento a Santa Fe co sa tyka techniky - podvozok, motor uplne to isté, ved ked pozrieme vonkajsie rozmery, tak je to skoro na chlp rovnaké. Akurát o bezporuchovosti by som vazne pochyboval a kto pise, ze ma 200tis. bez zavad, tak ten ma asi stastie ako vyhrat v loterii. Mam 6valec, benzin, je tak tazky ako diesel a teraz mi na zaruku po 45000 menili stabilizacne tycky, a podla toho co som tu cital, je to bezna vec. Uz asi po 30t km mi pri prudsom brzdeni tak od 80km/h vibruje volant, co som cital a po servise - zvlnenz brzdovy kotuc. Ale o tom, ze vymenit na zaruku ani pocut, vraj na kotuc je zaruka 10000km. V servise mi povedali, ze niekomu to robi aj po 10000, ale ze je to spotrebyn material, ze to nemenia. To je ale dobra.... Pochopim opotrebenie dosticiek, tie su predsa na to,ale kotuc. Oni asi nic nevedia o nauke o materiali. Kedze to ma vnutorne chladenie, su tam medzi tym rebra a asi ako sa to pri brzdeni zahrieva, casti medzi rebrami sa zvlnia, cize zla konstrukcia, alebo material alebo oboje, vysledok - vzrobna vada. V servise mi tvrdili, ze zle brzdim, neviem ako sa da zle a dobre brzdit, ja len stlacam pedal... a dalsie neovplyvnim. V servisoch to vsetci stacaju, ale preco by som mal auto, ktore mam do 5/2011 este v zaruke davat takto opravovat? Tvrdia, viete je to tazdke auto, predok, ale ved potom tak treba aj napravy, brzdy tak navrhnut, nie aby vydrzali 2 roky a 48000km. Lutujem tych co robia rocne cez 50000, to asi menia diely dost casto? a
Ake mate skusenosti s vymenou kotucou, vymienaju aj na zaruku?
Ake mate skusenosti s vymenou kotucou, vymienaju aj na zaruku?
Re: Spokojenost se SF
o tých tyčkach stabilizátoru sa všeobecne vie, že dlho nevydržia a ten kotuč tiež nie je žiadna závažna porucha...
i love santa fe
SANTA FE 2,2 CRDI 4WD ELEGANCE AT
SANTA FE 2,2 CRDI 4WD ELEGANCE AT
Re: Spokojenost se SF
Santa a Sorento určite niesú veľmi podobné autá. So Sorentom môžeme porovnať Terracan.
Sorento I je OFFROAD na rebrinovom ráme, z toho vyplýva, že zavesenie aj pohon sú dimenzované na drsnejšie zobchádzanie. Z vlastnej skúsenosti mám pocit, že vydrží určite viac. Santa Fe je SUV zamerané na pohodlnné cestovanie po kvalitnej vozovke.
A pokrivené kotúče sa mi nepodarilo zreklamovať pri žiadnom aute. Z vlastnej skúsenosti ale viem, že pokriviť sa dajú, aj keď nie úplne jednoducho. Samotný kotúč kus od kusu pri rovnakej značke môže mať úplne iné vlastnosti.
Sorento I je OFFROAD na rebrinovom ráme, z toho vyplýva, že zavesenie aj pohon sú dimenzované na drsnejšie zobchádzanie. Z vlastnej skúsenosti mám pocit, že vydrží určite viac. Santa Fe je SUV zamerané na pohodlnné cestovanie po kvalitnej vozovke.
A pokrivené kotúče sa mi nepodarilo zreklamovať pri žiadnom aute. Z vlastnej skúsenosti ale viem, že pokriviť sa dajú, aj keď nie úplne jednoducho. Samotný kotúč kus od kusu pri rovnakej značke môže mať úplne iné vlastnosti.
mx5/swiftsport/santafe/accent
Re: Spokojenost se SF
marco0: brzdové kotouče sis zničil sám, měl bys poznat hranici, kdy už mají brzdy dost a nebrdit prudce z vysokých rychlostí. Stačí menší soukromá vložka nadoraz a je po kotoučích, přehřeješ je a už žádné srovnání nepomůže, za chvíli kopou zas. SF neznám, ale předpokládám, že tam dali stejně jako ostatní výrobci, jen to nejnutnější na klidný provoz. Pokud jezdíš na brzdy, spolehlivě je odděláš. Říkají ti to dobře, těžké auto a brzdy z bláta. Doporučuju nekupovat origo, ale nějaké kvalitnější. Na kotouče těžko dostaneš záruku, takhle se zachová každý servis.
Nauku o materiálech znají zřejmě dobře, protože jsou si vědomi, z jakých mizerných materiálů mají brzdy
Závěr: lepší brzdy, nepo zmírnit jízdní styl.
Nauku o materiálech znají zřejmě dobře, protože jsou si vědomi, z jakých mizerných materiálů mají brzdy
Závěr: lepší brzdy, nepo zmírnit jízdní styl.
Re: Spokojenost se SF
Santa fe nema brzdy na to, aby ze 160ti pravidelne brzdily dvoutunovyho macka.
Jak psa M.Z....bud upgrade nebo jezdit klidne.
Jak psa M.Z....bud upgrade nebo jezdit klidne.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Spokojenost se SF
Jo jo, tak prej jsem vyhrál v loterii jak se tady dočítám myslíte že je to zrovna tento důvod? A ktěm kotoučům, když jsem dával nové při třetí výměně obložení (ve 183 000km) tak mi taky trochu házeli při větším brždění. Od odborníka mám radu sem tam když mám kola dole vyčistit vnitřní chlazení kotoučů protože štěrbiny jsou dost malé a zanesou se rzí....a co pak nechladí se, že Zkuste a vidíte. Momentálně 277 000km, hold výhra loterii
I30 1,6CVVT kombi 06/2013
New Santa fe 2006, 2,2CRDi ELEGANCE
New Santa fe 2006, 2,2CRDi ELEGANCE
Re: Spokojenost se SF
Andy4, nové Sorento už tiež nemá rám, takže je to tiež SUV podobné so Santa Fe.
Santík, to je bomba to s tým Tvojím autičkom, zatial môžme len ticho závidieť
Santík, to je bomba to s tým Tvojím autičkom, zatial môžme len ticho závidieť
i love santa fe
SANTA FE 2,2 CRDI 4WD ELEGANCE AT
SANTA FE 2,2 CRDI 4WD ELEGANCE AT