Stránka 2 z 3

Re: Vymena palivoveho filtra CRDi

Napsal: 18 dub 2011, 22:34
od Wostred
Brý večír. Už asi kolem týdne se mi na accentovi 1.5 crdi(60 000 km) nepravidelně a nevyspitatelně projevuje špatné startování. Nejprve to vypadalo, že motor nechce chytnout, když je zahřátý. Prostě točí ale nechytne, až třeba napopáte, nebo vůbec. Pak zas dva dny nebyl problém a zničeho nic nešlo nastartovat ani na studeno, opět až na více pokusů. Den na to jsem startoval na studeno až napodruhé s dvouminutovou rezervou. Auto jsem měl na diagnostice, ta nic nenašla. U mechanika se problém, jak už to občas býva bohužel neprojevil :D. Jsme domluveni na výměnu palivového filtru, jinak celkem nevíme v čem by mohl být problém. Když točí, tak točí uplně normálně bez žádných zvláštních zvuků. Když chytne tak chytne normálne krásně do sekundy. Dnes se mi zdálo že prvních pár sekund po nastartování kolísaly otáčky. To by mohl být celkem průser ne? Když nezohlední ty otáčky, kterých jsem si dneska všiml, tak mi to přijde jako nějaký problém s řídící jednotkou, jakoby při těch startování, kdy to nenaskočí prostě a jednoduše systém vůbec nezadal at vstříkne paliva, a pak zničeho nic se vzpamatoval a motor úplně v pohodě naběhl. Napadá někoho něco? Zajímalo by mě jestli někdo nemáte s něčím podobným zkušenost. Díky Mějte se

Re: Vymena palivoveho filtra CRDi

Napsal: 18 dub 2011, 23:29
od ZdeněkSvoboda
Ahoj
Taky mám momentálně 60 000 km a žádný problém při startování nepozoruju (ťuk ťuk) [-o<
Podobně mi otáčky létaly akorát v zimě při nastartování v -17 st. a to se projevovalo jen pár vteřin.
Jakou bereš naftu?? Nic bych nedal za to, že i nafta může motor pozlobit. Aspoň mému ácovi "horší" nafta nechutná a je to na něm poznat :-k
Palivový filtr jsem měnil při 45000km.

Re: Vymena palivoveho filtra CRDi

Napsal: 19 dub 2011, 11:25
od Wostred
Naftu tankuju na Shelce, nikde jinde, tak snad to by nemel byt problem.

Re: Vymena palivoveho filtra CRDi

Napsal: 19 dub 2011, 11:26
od Mexican
mam pocit, ze palivovy filter sa meni kazdu druhu prehliadku. Teda prave pri 60 000km. Problemy u startovania mozu mat na svedomi zhavice. Alebo vstreky. Alebo dlhodobo nekvalitne palivo ako pise Zdenek. Brand "Shellka" nie je zarukou kvality

Re: Vymena palivoveho filtra CRDi

Napsal: 25 dub 2011, 21:29
od 69pavel
Wostred píše:Brý večír. Už asi kolem týdne se mi na accentovi 1.5 crdi(60 000 km) nepravidelně a nevyspitatelně projevuje špatné startování. Nejprve to vypadalo, že motor nechce chytnout, když je zahřátý. Prostě točí ale nechytne, až třeba napopáte, nebo vůbec. Pak zas dva dny nebyl problém a zničeho nic nešlo nastartovat ani na studeno, opět až na více pokusů. Den na to jsem startoval na studeno až napodruhé s dvouminutovou rezervou. Auto jsem měl na diagnostice, ta nic nenašla. U mechanika se problém, jak už to občas býva bohužel neprojevil :D. Jsme domluveni na výměnu palivového filtru, jinak celkem nevíme v čem by mohl být problém. Když točí, tak točí uplně normálně bez žádných zvláštních zvuků. Když chytne tak chytne normálne krásně do sekundy. Dnes se mi zdálo že prvních pár sekund po nastartování kolísaly otáčky. To by mohl být celkem průser ne? Když nezohlední ty otáčky, kterých jsem si dneska všiml, tak mi to přijde jako nějaký problém s řídící jednotkou, jakoby při těch startování, kdy to nenaskočí prostě a jednoduše systém vůbec nezadal at vstříkne paliva, a pak zničeho nic se vzpamatoval a motor úplně v pohodě naběhl. Napadá někoho něco? Zajímalo by mě jestli někdo nemáte s něčím podobným zkušenost. Díky Mějte se

a kdyz startujes co dela kontrolka imobilizeru? nemusi to vubec souviset s filrem,pokud by byl ucpan filtr tak se to zavzdusni a nenastartujes vubes do doby pokud neovzdusnis,spis bych videl problem v komunikaci mezi imobilizerem a ridici jednotkou,ty antenky dost casto odchazeji a mi treba to menili po asi 5 mesicich. takovych pripadu bylo vic. skus se zamerit na kontrolku imobilizeru.

Re: Vymena palivoveho filtra CRDi

Napsal: 18 kvě 2011, 21:27
od Wostred
Opravdu to je imobilizerem, dnes jsem se na to snazil zamerit. Prisel jsem k autu, otevrel dvere, dal klicek do zapalovani, a kontrolka imobolizeru se vubec neobjevila - neslo nastartovat, zkusil jsem vyndat klic, dat zpatky a znovu se kontrolka neobjevila a neslo nastartovat. Zavrel jsem dvere, zamkl, odemkl, otevrel dvere, zavrel dvere, dal klicek do zapalovani, kontrolka imobilizeru nabehla, po uspesnem nastartovani opet zhasla. Takze problem je opravdu v elektronice. Palivovy filtr jsem jiz pred par dny nechal vymenit, ale to je preventivni vec, ktera by se mela tak i tak udelat. Ted ale prijit na to, v cem je problem s tim imobilizerem, respektive v zavislosti na cem se to projevuje. Jestli to dela jenom kdyz jsou otevrene dvere, nebo je to pouze nahodne, a je tam nejaky problem.To uz do tohodle tematu samozdrejme nepatri, hlavni je, ze jsem nasel pricinu. Dekuji za radu.

Re: Vymena palivoveho filtra CRDi

Napsal: 19 kvě 2011, 16:11
od laccent
No vypadá to že nedávno jsem svého aktíka trochu přechvájil, mám úplně ten samý problém.
Palivový filtr byla první věc co mě napadla, v zimě se mi asi dvakrát stalo že v něm začla trochu "tuhnout" nafta. Mám najeto 42000 a ve 30000 se měl dělat ale mám pocit, že ho servis vyměnil jen na papíře. Proto jsem si filtr objednal a chystám se na výměnu, ale vypadá to že si tím moc nepomůžu. Teď to zrovna chytá bez problému tak že nevím jestli to souvisí s tou kontrolkou imobilizéru.
Jen škoda že první závada se začla projevovat dva měsíce po záruce. :roll:

Re: Vymena palivoveho filtra CRDi

Napsal: 19 kvě 2011, 16:14
od Donald
To je celkem běžná závada značky. Dělá mi to též, jednou za čas. Buď si zvykneš nebo vyměníš cívku immobilizéru.

Re: Vymena palivoveho filtra CRDi

Napsal: 23 čer 2011, 18:04
od Garcia007
... chcem sa vas opytat ... uz je v druhovyrobe alebo uz sa da kupit aj iny ako origos palivovy filter knecht 101/1 za 50 eciek na Hunday Accent 2008 CRDI ... pozeral som na nete zeby mal pasowat aj : MANN WK 824/3 za 37 eur ... viete mi niekto potvrdit tieto ciselka : vid foto : ...

Re: Vymena palivoveho filtra CRDi

Napsal: 16 črc 2011, 12:33
od DEXTER
ako sa mozes pozriet na tejto stranke sa daju zohnat za dobru cenu
http://faro.sk/catalog/filtre/hyundai/h ... ina-mc.php
ja som tam kupoval vzduchovy a kabinovy a vsetko pasovalo

Re: Vymena palivoveho filtra CRDi

Napsal: 16 črc 2011, 19:33
od jaroslav5
Su už aj filtre,aj cievky ...nechápem to .

Re: Vymena palivoveho filtra CRDi

Napsal: 02 led 2012, 18:23
od Garcia007
... zdrawim was pani ... no co mame nejake new info ohladom druhovyroby PALIVOVYCH FILTROV na nase accentiky ... 31922-2B900 - 56 Eur - origos Hyundai servis ... olejposta.sk ho ma za 40 Eur ... a nejake diely UNIFIT s cislom S31922-2B900 - za 21,33 Eur - ked som sa opytat na toto ciselko v Hyundai servise pozerali namna ako na blazna ... potom to nejako horko tazko nasli stalo to do 23 Eur ... pytam sa je mozne to potom vratit ked sa nato pozriem a nebude to to co chcem ( kedze nemaly nato ani foto ani miery filtra ) ... odpovedaly ze nieje mozne to vratit ? ... preto sa pytam mate niekto skusenosti ??? ... existuje uz druhovyroba ci nie ? ... ak ano tak kde sa to da kupit ??? ... vdaka ...

Re: Vymena palivoveho filtra CRDi

Napsal: 02 led 2012, 19:33
od Zbyněk Hanáček
No to jsou ale ceny.Druhovýroba je.Kupujeme u sousedů.Zkus pohledat podle katalogových čísel co jsou v odkaze,jestli nemáš něco poblíž. http://sklep.intercars.com.pl/?#/dynami ... &notitle=1

Re: Vymena palivoveho filtra CRDi

Napsal: 28 úno 2012, 10:25
od Ludek L.
Môže sa použiť aj tento druh palivového filtra FC-H05S ? Máte s ním niekto reálne skúsenosti? Je to z tejto stránky: http://faro.sk/catalog/filtre/hyundai/h ... ina-mc.php
Písal som do uvedenej predajni a odpovedali, že filter pasuje do CRDi 1,5. No ale nie som si 100% istý, tak sa pýtam.

Re: Vymena palivoveho filtra CRDi

Napsal: 03 bře 2012, 19:33
od ricci
neviem ci pasuje FC-H05S, ale DN1923 na môj vo stvrtov v servise nepasoval (a to mi predajca tvrdil, ze pasovat bude ???). nasedel otvor na cidlo zo spodu ...
uz si nebudem hladat svoje filtre v servise povedali, ze staci dopredu zavolat (pred garanckou) a oni mi unifit diely pozhánajú sami a urcite budú pasovat ... ono asi ide hlavne o náhradu za original palivový ktorý stojí cca 47€ co je oproti 10 - 20€ za druhovyrobu dost rozdiel...