Stránka 2 z 3
Re: Kotuče + dostičky Ferofo DS Performance
Napsal: 10 zář 2010, 13:25
od mirpie
jo,, závodní brzdy, ale s těma jezdit v běžném provozu je stejně použitelný jako mít křídlo co funguje až od 250km/h
Re: Kotuče + dostičky Ferofo DS Performance
Napsal: 10 zář 2010, 17:29
od M.Z.
Mirpie: copak, už ti někdo konečně pořádně vysvětlil, že jsou brzdy, které fungují až po zahřátí?
Možná jsou závodníci tuzeři, co jim to nakukali v tuzingovém obchodě
Re: Kotuče + dostičky Ferofo DS Performance
Napsal: 13 zář 2010, 09:16
od mirpie
jo, vysvětlila mi to paní co jsem potkal za pultem v zelenině.
A tobě a dalším ostatním by se mělo vysvětlit, že Coupe není závodní auto.
Re: Kotuče + dostičky Ferofo DS Performance
Napsal: 13 zář 2010, 11:14
od kaliber
a povies mi kto tu tvrdi ze je zavodne auto?
ja som hned v mojom prvom prispevku napisal, ze by som bol nerad ak by frcali az po zahriati...
(DS Performance su v hodne do normalne premavky)
ty si sa ale hned chytil ze to je hovadina ze po zahriati funguje len gumy ... takze tak!
-------------------------------------------------------
chcem sa opytať neviete aky je náhodou štandradny rozmer predných ktúčov?
Je to 11 palcov čiže cca 28 cm?
Re: Kotuče + dostičky Ferofo DS Performance
Napsal: 13 zář 2010, 12:50
od mirpie
vy jste sem přitáhli závodní brzdy.....Pro seriové auto k ničemu, spíše nevhodné.
----------------------------------------------------------------
Ano, coupe GK maj vepředu kotouče o vnějším průměru 280mm.
Re: Kotuče + dostičky Ferofo DS Performance
Napsal: 13 zář 2010, 13:44
od M.Z.
Mirpie: je to tak, jak píše Kaliber, ty jediný si tady začal řešit závodní brzdy, zbytek se ozval, protože si suverénně tvrdil bludya místo, aby sis to uvědomil, akorát kopeš nožičkama
Re: Kotuče + dostičky Ferofo DS Performance
Napsal: 13 zář 2010, 19:54
od kaliber
na ten rozmer sa pýtam preto lebo som nasiel v práci jeden web kde som vycital, ze k tomu Bug brake kit-u sa dajú dať v pohode aj tie 11 palcove (28cm) kotúče. A pri objednávke sa dalo dokonca vybrat len ju už neviem nájsť
Ide mi o to či sa dajú tie 12 palcove kotúče kúpiť aj tu alebo ich vždy budem musieť objednávať z kdm ...
tak asi tak
Re: Kotuče + dostičky Ferofo DS Performance
Napsal: 14 zář 2010, 08:05
od mirpie
M.Z. píše:Mirpie: je to tak, jak píše Kaliber, ty jediný si tady začal řešit závodní brzdy, zbytek se ozval, protože si suverénně tvrdil bludya místo, aby sis to uvědomil, akorát kopeš nožičkama
celou dobu jsem mluvil o brzdách na seriové auto. Ani mě nenapadlo, že by někdo z vás chtěl nacpat na seriovku závodní brzdy. Ty keci o bludech si nech na někoho jinýho.
Re: Kotuče + dostičky Ferofo DS Performance
Napsal: 14 zář 2010, 08:37
od XMira
Dovolím si malou poznámečku. Neviděli jste náhodou ten díl Tpo Gear, kde Richard Hammond řídil F1? Nebrzdila mu, protože jezdil moc pomalu na to, aby se mu ohřály brzdy. Ale rychle se bál, protože mu nebrzdily brzdy
Já z praxe vím (i když z trochu jinýho oboru), že oproti organickejm destičkám jsou sintrovaný desky opravdu mnohem účinnější po zahřátí. Organiky začínají vadnout, ale sintrovaný se úplně koušou. Asi víc žerou kotouč, ale to je v tu chvíli jedno. A jako kapalinu doporučuju DOT 5.1. Howgh
Re: Kotuče + dostičky Ferofo DS Performance
Napsal: 14 zář 2010, 10:47
od dantasik
kaliber píše:na ten rozmer sa pýtam preto lebo som nasiel v práci jeden web kde som vycital, ze k tomu Bug brake kit-u sa dajú dať v pohode aj tie 11 palcove (28cm) kotúče. A pri objednávke sa dalo dokonca vybrat len ju už neviem nájsť
Ide mi o to či sa dajú tie 12 palcove kotúče kúpiť aj tu alebo ich vždy budem musieť objednávať z kdm ...
tak asi tak
Nevim jak moc jezdis/brzdis. Ale ten kotouc vypadal hodne kvalitne a troufam si rict ze vydrzi nejmin 50tKm. To nevim za jak dlouho najedes ja to mel na cca rok. Po roce se to da zase objednat. Nebal bych se toho objednavani z kdm. Vse bylo vzdy v poho jen pocitat cas jako mesic dopredu pred vymenou.
Re: Kotuče + dostičky Ferofo DS Performance
Napsal: 16 zář 2010, 13:33
od M.Z.
Mirpie: ne,tys nám jen vědecky vysvětlil, že není možné, aby závodní brzdy fungovaly na 100% až po zahřátí, operoval si zejména Deltou teploty, normálně bych ti i uvěřil
Re: Kotuče + dostičky Ferofo DS Performance
Napsal: 16 zář 2010, 15:59
od mirpie
principem je to pořád to samé. Tyhle závodní brzdy ale zase nebudou brzdit dobře zastudena. Seriový brzdy plácnu budou brzdit od -30°C do třeba 110°C a závodní brzdy plácnu od 60°C do 200°C, kde se předpokládá, že pod 60°C teplota brzd při závodech neklesne, např.. Je to jen o materiálu těch desek a kotoučů. Ale neexistujou brzdy, co budou perfektně brzdit při jakékoliv teplotě a opakovaně po sobě. Tedy závodní brzdy ti budou na silnici k ničemu. Něco jiného jsou obyčejné brzdy, nebo jak se vám to bude líbit nazvat, jen větší. Tedy smůla, nad 100°C je to to samé, blbý, není to asi cool, ale brzdit to bude lépe, než se to zase ohřeje.
Celé k smíchu je spíš dávat na stokilowattový auto závodní brzdy, navíc co je určeno na silnici, ne na okruh a hlavně, kdo z vás je takovej střelec že to potřebuje.....Já brzdy uvařil 2x, ale dobře mi tak, Coupe není závodní auto, ne na prasojízdu po silnici.
Mít na seriovém autě zavodní brzdy se kterým jezdíš do práce je stejná hovadina jako jezdit v zimě na letních pneu.
Re: Kotuče + dostičky Ferofo DS Performance
Napsal: 16 zář 2010, 16:00
od shwaara
Taky myslím, že na auto hmotnosti coupé bohatě postačí sériové ATE nebo Bremba za 1500/kotouč. Jako na machrování a průvan v peněžence fajn, ale v provozu to ani při hodně ostré jízdě nepoznáš. Rozdíl bych spíš než ve výdrži proti přehřátí viděl v odolnosti proti kroucení.
Já po cestě z Liberce do Varnsdorfa odvařil i vrtané Zimmermanny a neřekl bych, že odešly nějak výrazně později než obyčejná Bremba, která jsem měl na 607. Teď mě čeká výměna zadku a tam dám normální chlazené ATE + ATE, protože ty se mi zatím nikdy nezkroutily, brzdí dobře a cena je OK.
Re: Kotuče + dostičky Ferofo DS Performance
Napsal: 16 zář 2010, 16:02
od shwaara
Samozřejmě se nebavím o značkách starline, atp.
Re: Kotuče + dostičky Ferofo DS Performance
Napsal: 16 zář 2010, 16:04
od mirpie
mně se přední kotouče zkroutily, ale proto, že mi přes zimu přestal brzdit zadek (zarezly vodící čepy) a předek tak brzdil i za ně a přehřívaly se a zjistil jsem to když mi jednak vibroval volant při brzdění a jednak i vizuálně když jsem měnil kola z ze zimních plechů na letní alu a viděl ty rezavý zadní kotouče. Jelikož jsem člověk, co musí mít auto v top stavu, objednal jsem komplet nové kotouče a desky, zadní třmeny opravil (nové gumičky na pístkách a čepech) a brzdy ani ne před měsícem vyměnil. Jo, asi zklamu, koupil jsem seriové kotouče.