Stránka 2 z 2
Re: HYUNDAI GETZ 1.4 I DYNAMIC Kolísanie voľnobežných otáčok
Napsal: 21 říj 2010, 00:25
od lada t5
Mám motor 1,1, otáčky na studeno něco nad 1000, za tepla okolo cca 800. Žádné problémy s kolísáním otáček nemám, za mě tedy úplná spokojenost.
2000 ot na volnoběh neznám při jakékoli mínusové teplotě.
Re: HYUNDAI GETZ 1.4 I DYNAMIC Kolísanie voľnobežných otáčok
Napsal: 21 říj 2010, 07:48
od clovek
no ono je to na par sekund, potom to klesa tak na okolo 1000, tam to zotrva dlhsie
Re: HYUNDAI GETZ 1.4 I DYNAMIC Kolísanie voľnobežných otáčok
Napsal: 21 říj 2010, 11:20
od miam
Ahoj! Mám docela ten samý problém: když je motor studený, otáčky po nastartování letí na 2000, pak padají dolů. Vůbec se mi takové chování či takové naprogramování nelíbí. Obzvláště když je venku -20 st. Prý je to kvůli dosažení emisí v rámci platných norem.
Re: HYUNDAI GETZ 1.4 I DYNAMIC Kolísanie voľnobežných otáčok
Napsal: 21 říj 2010, 15:20
od gashtaan
miam píše:Ahoj! Mám docela ten samý problém: když je motor studený, otáčky po nastartování letí na 2000, pak padají dolů. Vůbec se mi takové chování či takové naprogramování nelíbí. Obzvláště když je venku -20 st. Prý je to kvůli dosažení emisí v rámci platných norem.
Mat tak tvoje problemy
Ja budem mat radsej 2000 aby som sa vobec pohol z miesta nez 500, ked uz mi vtedy na plynovy pedal ani auto nereaguje.
Re: HYUNDAI GETZ 1.4 I DYNAMIC Kolísanie voľnobežných otáčok
Napsal: 27 říj 2010, 22:45
od lada t5
Asi ani jedno nebude dobře..............