Stránka 2 z 2

Napsal: 18 říj 2006, 20:21
od tomas.holoube
jo jo, vo tom jsem byl informovanej od chlápka kterej tahá hyundae z NDR a že to normálně u starších aut s těma dorazama takhle dělají ale určitě to tady vychází levněji.dobrej typ. Hele a neřešil jste někdo náhodou třeba jak tu prdel zvednout?? Nelíbí se mi že předek je vejš a seřezávat dolu ho nechci.a nový péra atlumiče se mi nechtějí dávat ale asi je to nejjednoduší.Slyšel jsem něco o vkládání ještě jedný užší pružiny do tý stávající a že to prý může podpořit a zvednout, ale accent má dost hubený typružiny už tak , napadlo mě co favorit? on má taky uzký a podstatně delší, no jo ale vlastně to by se zase asi nenatáhnul tlumič.Tak nevim, jsem z toho jelen... :shock:

Napsal: 18 říj 2006, 20:31
od Jirka
S tím ti neporadím, asi úplně nejjednodušší dát na přední nápravu nižší profil gumy :D .. Ale pořádný řešení nevím, nepřijde mi, že by zadek byl níž než předek. Jestli už fakt nemáš unavený pružiny nebo tlumiče.. Sice mám HB ale podvozek je stejnej.

Napsal: 18 říj 2006, 20:41
od Felotron
Ja mam sedana - sice II. generaci, ale taky to mam takovy nejaky sedly... A to nemluvim o stavu uplneho nalozeni :roll:

Taky uz jsem o tom premyslel... A dosel jsem k tomu, ze to mam na jezdeni a ne na vymysleni kravin ;) A tim jsem to vyhral 8)

Napsal: 16 zář 2007, 19:16
od Engineer
Otazka na tento problem... co by sa stalo keby som kolesa vysunul viac von nejakymi podlozkami? je aj to riesenie?