Stránka 2 z 2
Napsal: 18 říj 2006, 20:21
od tomas.holoube
jo jo, vo tom jsem byl informovanej od chlápka kterej tahá hyundae z NDR a že to normálně u starších aut s těma dorazama takhle dělají ale určitě to tady vychází levněji.dobrej typ. Hele a neřešil jste někdo náhodou třeba jak tu prdel zvednout?? Nelíbí se mi že předek je vejš a seřezávat dolu ho nechci.a nový péra atlumiče se mi nechtějí dávat ale asi je to nejjednoduší.Slyšel jsem něco o vkládání ještě jedný užší pružiny do tý stávající a že to prý může podpořit a zvednout, ale accent má dost hubený typružiny už tak , napadlo mě co favorit? on má taky uzký a podstatně delší, no jo ale vlastně to by se zase asi nenatáhnul tlumič.Tak nevim, jsem z toho jelen...
Napsal: 18 říj 2006, 20:31
od Jirka
S tím ti neporadím, asi úplně nejjednodušší dát na přední nápravu nižší profil gumy
.. Ale pořádný řešení nevím, nepřijde mi, že by zadek byl níž než předek. Jestli už fakt nemáš unavený pružiny nebo tlumiče.. Sice mám HB ale podvozek je stejnej.
Napsal: 18 říj 2006, 20:41
od Felotron
Ja mam sedana - sice II. generaci, ale taky to mam takovy nejaky sedly... A to nemluvim o stavu uplneho nalozeni
Taky uz jsem o tom premyslel... A dosel jsem k tomu, ze to mam na jezdeni a ne na vymysleni kravin
A tim jsem to vyhral
Napsal: 16 zář 2007, 19:16
od Engineer
Otazka na tento problem... co by sa stalo keby som kolesa vysunul viac von nejakymi podlozkami? je aj to riesenie?