PRODEJCI NÁS SLEDUJÍ...
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Reklama
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 05 čer 2009, 08:01
Re: PRODEJCI NÁS SLEDUJÍ...
suhlasím stím že aj zo slovenska by náas mohli sledovať tak mi vedeli poradiť čo mám robiť s Getzom
Re: PRODEJCI NÁS SLEDUJÍ...
Velky bratr je vsude
Projel jsem si cele tema od zacatku hlasky s pekacem nemaj chybu
Projel jsem si cele tema od zacatku hlasky s pekacem nemaj chybu
- cert
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 29 zář 2008, 09:39
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: PRODEJCI NÁS SLEDUJÍ...
Kéž by si to tu salony/servisy četly. Mohlo by se to trochu vylepšit...
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008
Re: PRODEJCI NÁS SLEDUJÍ...
Tak to ozivime at si poctou
Re: PRODEJCI NÁS SLEDUJÍ...
Pokud by značkoví prodejci/servisy Hyundai chtěli být vstřícnější s cílem větší spokojenosti klientů, sami dost dobře vědí co a jak. Stačí se podívat na chování zde opakovaně chválených značkových prodejců/servisů (např. Vista car Hodonín a další).
Očividně ale dostatečně nepochopili, že spokojený klient znamená podstatně vyšší zisk pro ně nebo zkrátka jen odmítají více investovat do svých zaměstnanců, protože nevěří, že se jim tato investice vrátí podle jejich představ, tedy pokud možno rychle a mnohonásobně...
Osobně bych byl velmi rád, kdyby na zdejší stránky chodili a třeba i vstupovali do diskusí (pokud mají co říct), byť by se nevyhnuli jistému náznaku vlastní reklamy. Ale člověk by viděl konstruktivní zájem na druhé straně. Nikoliv jen současnou tendenci klienta v nesnázích odbýt a minimalizovat vlastní práci a náklady. Zatím jsou to tady spíš perličky, viz. zástupce Autocentra Háša apod.
Očividně ale dostatečně nepochopili, že spokojený klient znamená podstatně vyšší zisk pro ně nebo zkrátka jen odmítají více investovat do svých zaměstnanců, protože nevěří, že se jim tato investice vrátí podle jejich představ, tedy pokud možno rychle a mnohonásobně...
Osobně bych byl velmi rád, kdyby na zdejší stránky chodili a třeba i vstupovali do diskusí (pokud mají co říct), byť by se nevyhnuli jistému náznaku vlastní reklamy. Ale člověk by viděl konstruktivní zájem na druhé straně. Nikoliv jen současnou tendenci klienta v nesnázích odbýt a minimalizovat vlastní práci a náklady. Zatím jsou to tady spíš perličky, viz. zástupce Autocentra Háša apod.
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: PRODEJCI NÁS SLEDUJÍ...
no ono to asi bude fungovat. Teď mi přišlo domů nové číslo "Na cestě" - propagašní časopis od .
Na straně 19 je vyhlášen autoservis roku 2010 - Autocentrum Háša - gratuluji
Doufám a věřím, že můj servis bude taky na 1* - uvidíme po prvních servisní kontrole
Na straně 19 je vyhlášen autoservis roku 2010 - Autocentrum Háša - gratuluji
Doufám a věřím, že můj servis bude taky na 1* - uvidíme po prvních servisní kontrole
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out