Stránka 2 z 2
Napsal: 28 led 2008, 21:11
od vlastaFR
me by to sralo ze me nekdo sleduje. to je na povazenou
a na mensi fyzicky nasily
Napsal: 01 úno 2008, 21:27
od ovi
to v prodejne v OL neměli o Hy-clubu ani tucha a až jsem jim ukázal pokec o závadách tak hleděli jak z jara.
Re: PRODEJCI NÁS SLEDUJÍ...
Napsal: 02 lis 2009, 09:10
od Andrej-bajo
suhlasím stím že aj zo slovenska by náas mohli sledovať tak mi vedeli poradiť
čo mám robiť s Getzom
Re: PRODEJCI NÁS SLEDUJÍ...
Napsal: 02 lis 2009, 16:46
od milosh
Velky bratr je vsude
Projel jsem si cele tema od zacatku hlasky s pekacem nemaj chybu
Re: PRODEJCI NÁS SLEDUJÍ...
Napsal: 02 lis 2009, 18:51
od cert
Kéž by si to tu salony/servisy četly. Mohlo by se to trochu vylepšit...
Re: PRODEJCI NÁS SLEDUJÍ...
Napsal: 29 říj 2010, 14:03
od milosh
Tak to ozivime at si poctou
Re: PRODEJCI NÁS SLEDUJÍ...
Napsal: 29 říj 2010, 14:30
od Gandalf
Pokud by značkoví prodejci/servisy Hyundai chtěli být vstřícnější s cílem větší spokojenosti klientů, sami dost dobře vědí co a jak. Stačí se podívat na chování zde opakovaně chválených značkových prodejců/servisů (např. Vista car Hodonín a další).
Očividně ale dostatečně nepochopili, že spokojený klient znamená podstatně vyšší zisk pro ně nebo zkrátka jen odmítají více investovat do svých zaměstnanců, protože nevěří, že se jim tato investice vrátí podle jejich představ, tedy pokud možno rychle a mnohonásobně...
Osobně bych byl velmi rád, kdyby na zdejší stránky chodili a třeba i vstupovali do diskusí (pokud mají co říct), byť by se nevyhnuli jistému náznaku vlastní reklamy. Ale člověk by viděl konstruktivní zájem na druhé straně. Nikoliv jen současnou tendenci klienta v nesnázích odbýt a minimalizovat vlastní práci a náklady. Zatím jsou to tady spíš perličky, viz. zástupce Autocentra Háša apod.
Re: PRODEJCI NÁS SLEDUJÍ...
Napsal: 30 říj 2010, 12:53
od FISHkaa
no ono to asi bude fungovat. Teď mi přišlo domů nové číslo "Na cestě" - propagašní časopis od
.
Na straně 19 je vyhlášen autoservis roku 2010 -
Autocentrum Háša - gratuluji
Doufám a věřím, že můj servis bude taky na 1* - uvidíme po prvních servisní kontrole