repasovať vstrikovače? ano či nie?

Santa Fe druhé generace, 2006 -2012

Moderátoři: miooo, Moderátoři

Uživatelský avatar
DusanCZ
**
Příspěvky: 117
Registrován: 18 zář 2009, 08:31
Bydliště: Buštěhrad
Kontaktovat uživatele:

Re: repasovať vstrikovače? ano či nie?

Příspěvek od DusanCZ »

Pavel M píše:Pokud se nepletu,tak zde o naftě z tzvJZD nepadlo ani slovo.
To ani nemuselo, ja jen z praxe vim, ze 95% zavad a problemu na cerpadlech a vstrikovacich pochazi ze spatne nafty.
Santa Fe 2,2 CRDI 114KW 4X4 MR 2009 EXECUTIVE
Sleek Silver/černá kůže
Reklama
 

miro13
**
Příspěvky: 135
Registrován: 29 črc 2009, 11:14
Bydliště: Humenné

Re: repasovať vstrikovače? ano či nie?

Příspěvek od miro13 »

DusanCZ píše:No ja si myslim ze hlavne to je o tom co a jak tankujeme, kdyz nebudu jezdit pro naftu do JZD ci si ji nebudu brat od Tondy z bagru, tak tomu take trochu predejdu, preci jenom premiove paliva (Agip, OMV, Benzina) budou na lepsi kvalite nez nejake JZD.
Jasnej dukaz je poruchovost cerpadel a vstriku u motoru TDCI od fordu v modelovych letech 2001 - 2003, kde v nemecku s tim nemeli takove problemy, jak setrilci tady v CR.
opet dle rceni "jak se do lesa vola, tak se z lesa ozyva"
Áno, určite závisí životnosť vstrekovacej sústavy od kvality paliva, avšak vstrekovače systému Common rail pri jednom vstreku (takte) urobia 2 až 7 malých vstrekov (v závislosti od typu), čiže oproti konvenčnému vstrekovaču jeden takt = jeden vstrek, majú obmedzenú technickú životnosť.
Trajet 2.0 CRDI 2003
Škoda Forman
Lada 1200
Uživatelský avatar
M.Z.
*
Příspěvky: 65
Registrován: 06 črc 2010, 15:17

Re: repasovať vstrikovače? ano či nie?

Příspěvek od M.Z. »

Dneska v JZD, i u Tondy z bagru, musí být kvalitní nafta, protože nové stroje už jsou taky CR a jejich opravy jsou o dost výživnější, než u osobáků.
Uživatelský avatar
Pavel M
***
Příspěvky: 508
Registrován: 15 srp 2005, 21:29
Bydliště: Praha

Re: repasovať vstrikovače? ano či nie?

Příspěvek od Pavel M »

DusanCZ píše:
Pavel M píše:Pokud se nepletu,tak zde o naftě z tzvJZD nepadlo ani slovo.
To ani nemuselo, ja jen z praxe vim, ze 95% zavad a problemu na cerpadlech a vstrikovacich pochazi ze spatne nafty.
Kdo by to řekl,to tady asi dneska,ale každý ví,že naftu v JZD nebrat,ale ty potíže jsou na autech,které tu naftu tam neberou,holt je to autí od autí.
Hyundai Santa Fe CRDi 2.0 VGTr.v.2005-2008,Hyundai Santa Fe Elegance 2,2 r.v.2008-2013-Subaru xv 2013-
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Re: repasovať vstrikovače? ano či nie?

Příspěvek od Hujer »

Tak dnes sem mluvil se znamim autom. maji tam SF 2.2 a opet propaleny pist na druhem valci!Sam si zjistoval cenu opravy a kdyz se dozvedel co co stoji tak volal jestli bych mu nejak nepomohl.Auto ma najeto 90 000KM! Koukam ze to nebudou ojedinele pripady! #-o
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Uživatelský avatar
Bolo
*****
Příspěvky: 1598
Registrován: 29 pro 2007, 12:39
Bydliště: Čínský Těšín

Re: repasovať vstrikovače? ano či nie?

Příspěvek od Bolo »

Hujer píše:
Bolo píše:A co stojí repas?
Vsechny 4 cca 20 000,-!Je to rana,ale novej stoji cca 11 000,- kus!Ja mel vstriky dva v 60 000Km KO.Tak tam sly jiny!
Děkuji , tak já začnu šetřit...... :mrgreen: na provaz
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
sosi
**
Příspěvky: 188
Registrován: 28 kvě 2008, 11:58

Re: repasovať vstrikovače? ano či nie?

Příspěvek od sosi »

dal som skontrolovať trysky v origoš hyndai, cena 540 Kč
i love santa fe

SANTA FE 2,2 CRDI 4WD ELEGANCE AT
Uživatelský avatar
pepan
*******
Příspěvky: 8540
Registrován: 07 úno 2009, 19:13
Bydliště: LIHOF
Kontaktovat uživatele:

Re: repasovať vstrikovače? ano či nie?

Příspěvek od pepan »

](*,)
nafta z jzd je oupně stejná jako u benzíny..by ste se divili jak k nám choděj kontroli na ekologické uskladnění..výplach 3x do roka..to nemá ani benzína..kváky v jzd naftu nebrat sou chujovina...
to si myslíte,že ji vyráběj v kravíně?
dodávaj jí jim velkonafťáci tak jako jí berem od nás

taky mám jzd a crd 2.8 na tuhle naftu najelo 40000km, mondeo,pasát,galoper atd...
na sračku narazíš i na top benzíně..je to zmršený tím,že tyhle motory sou už tak přepíčený a náchylný na cokoliv,že to vodchází brzo= byznys...
proto za mě.. = repase stačí
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY

uplně bez hju
Uživatelský avatar
pepan
*******
Příspěvky: 8540
Registrován: 07 úno 2009, 19:13
Bydliště: LIHOF
Kontaktovat uživatele:

Re: repasovať vstrikovače? ano či nie?

Příspěvek od pepan »

UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY

uplně bez hju
Uživatelský avatar
DusanCZ
**
Příspěvky: 117
Registrován: 18 zář 2009, 08:31
Bydliště: Buštěhrad
Kontaktovat uživatele:

Re: repasovať vstrikovače? ano či nie?

Příspěvek od DusanCZ »

no ja nevim v uverejnenem seznamu spatnejch pump nikde nefiguruje OMV, AGIP, SHEL, vetsinou same "JZD"
http://data.idnes.cz/soubory/ekonomika/ ... _PUMPY.PDF
Santa Fe 2,2 CRDI 114KW 4X4 MR 2009 EXECUTIVE
Sleek Silver/černá kůže
Uživatelský avatar
pepan
*******
Příspěvky: 8540
Registrován: 07 úno 2009, 19:13
Bydliště: LIHOF
Kontaktovat uživatele:

Re: repasovať vstrikovače? ano či nie?

Příspěvek od pepan »

to už je na lidech.. ](*,) pumpařích :idea:
ne o jzd
jzd si hlídá naftu
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY

uplně bez hju
Uživatelský avatar
DusanCZ
**
Příspěvky: 117
Registrován: 18 zář 2009, 08:31
Bydliště: Buštěhrad
Kontaktovat uživatele:

Re: repasovať vstrikovače? ano či nie?

Příspěvek od DusanCZ »

asi zalezi taky jak ktere JZD, ja si ale radeji zajedu k OMV ci do Agipu
Santa Fe 2,2 CRDI 114KW 4X4 MR 2009 EXECUTIVE
Sleek Silver/černá kůže
Uživatelský avatar
pepan
*******
Příspěvky: 8540
Registrován: 07 úno 2009, 19:13
Bydliště: LIHOF
Kontaktovat uživatele:

Re: repasovať vstrikovače? ano či nie?

Příspěvek od pepan »

jo je to lepší.platit víc za stejnou naftu :lol:
já se bavím o subjektu jzd ..tak jo ho mám já ...jezdí na to crdi,tci tdi a nafta je v jzd...
to že na nějakým výčtu je psaná třeba unikorn není o naftě celé v unikornu :idea:
jen je divný,že na Benzínu a ažip atd nic není..žeby- prachy hýbou světem? :mrgreen:
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY

uplně bez hju
Uživatelský avatar
DusanCZ
**
Příspěvky: 117
Registrován: 18 zář 2009, 08:31
Bydliště: Buštěhrad
Kontaktovat uživatele:

Re: repasovať vstrikovače? ano či nie?

Příspěvek od DusanCZ »

Ta nafta neni stejna, jelikoz kazda sit cerpacich stanic si tu naftu pri staceni muze individuelne aditivovat. Coz u noname benzinek potazmo JZD se nidky nestane.

jake vsechny prisady se do nafty muzou domichat asi tobe nemusim vypisovat kdyz mas svoji cerpacku



btw, jedna benzina na seznamu je.
Santa Fe 2,2 CRDI 114KW 4X4 MR 2009 EXECUTIVE
Sleek Silver/černá kůže
Uživatelský avatar
pepan
*******
Příspěvky: 8540
Registrován: 07 úno 2009, 19:13
Bydliště: LIHOF
Kontaktovat uživatele:

Re: repasovať vstrikovače? ano či nie?

Příspěvek od pepan »

prosím tě to by ta nafta musela bejt za 40kurun litr :lol: ](*,)
né to je jak když skočíš do zdi...
nejelpčí je,že ti kteří sou informovaný jen - jedna bába povídala,a někde sem se dočet...sou ti nejzarputilejší
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY

uplně bez hju
Odpovědět

Zpět na „SANTA FE II“