Stránka 2 z 4

Re: Cvakání v motoru

Napsal: 22 lis 2012, 22:52
od adal
Najeto 17 000 a stále cvakám. Méně než diesel, ale více než jiné benz. motory.

Re: Cvakání v motoru

Napsal: 23 lis 2012, 15:10
od Voloďa
Ahoj, Adal, a riešil si to cvakanie so servisom, alebo je to normál, že to íčka 20 robia? Mne povedal mechanik, že je to normál, ale ako ty hovoríš, iné benziňáky až tak necvakajú. nechápem, preči i20 až tak silno.

Re: Cvakání v motoru

Napsal: 23 lis 2012, 16:47
od Méďa Béďa
Mám najeto něco přes 11000 a nic necvaká.

Re: Cvakání v motoru

Napsal: 23 lis 2012, 17:24
od rcc
Mě to také cvaká a také trochu syčí. Slyšet je to nen když jsem venku u motoru. V aute ne. Asi to budou ventily. Najeto 9500km

Re: Cvakání v motoru

Napsal: 23 lis 2012, 17:37
od adal
Ptal jsem se technika v servisu viz příspěvek výše ( úno 19, 2011).....mno nevím.... To jakoby syčení slyším také od začátku a to je asi normální.

Re: Cvakání v motoru

Napsal: 23 lis 2012, 21:07
od Voloďa
Pri detekcii cvakania som si dal drevenú tyčku k uchu a priložil na vstrekovače. Cvakanie išlo z nich. Vraj je to normálne, hoci neviem... Aj mne zasyčí motor po vypnutí. Zasyčí asi 2 - 3 sekundy a je ticho. Vie niekto, čo to syčenie znamená a čo ho spôsobuje?
dík za info

Re: Cvakání v motoru

Napsal: 28 lis 2012, 15:38
od bartiik18
Ahoj, nepozoruji cvakání, ale se syčením jsem byl v servise. Prý to nic není a dělá mi to jen když natankuji více jak třičtvrtě nádrže. A syčí palivové čerpadlo zkoumal jsem to a jde to opravdu z toho místa vzadu za řidičem. Zatím mi to ani po 25 000km nic nedělá a mám to odzačátku už si toho nevšímám ;-) mě ted víc trápí, když ráno vyjedu lehce šlápnu na brzdu tak kolo za řidičem se začne škubat jako by tam bylo ABS...zasekne povolí zasekne povolí... a pak po chvíli jizdy to přestane nevíte čím to může být? jako by se mi přilepily. Mám bubny vzadu.

Re: Cvakání v motoru

Napsal: 28 lis 2012, 17:11
od jirikstbk
Učí se rychle. :-(
viz "Chybu postihující větší množství zákazníků prohlásí Microsoft za standardní chování a vlastnost produktu."

Re: Cvakání v motoru

Napsal: 29 lis 2012, 13:54
od Voloďa
Pre bartiik18

Šklbanie môže spôsobil množstvo oteru (špiny a prachu) v bubnovej brzde z pakní bŕzd. Pakne sa opotrebúvajú, prach z nich ostáva v bubne. Treba vyčistiť bubny. Ale netvrdím, že je to ono.

Re: Cvakání v motoru

Napsal: 29 lis 2012, 13:56
od Voloďa
Mám i20. Po vypnutí motora mi asi na 2 - 3 sekundy zasyčí - z motora. Robí to aj niekomu z vás?

Re: Cvakání v motoru

Napsal: 29 lis 2012, 14:57
od bartiik18
Neříkej mi, že mám čistit bubny po 1,5letech? a jen jeden? To ať si s tím servis poradí v únoru jedu na garančku tak jim dám práci ;-) no mě po zhasnutí motora nesyčí...chápal bych kdyby to byla klima ale spíš v létě než teď při těch teplotách...

Re: Cvakání v motoru

Napsal: 30 lis 2012, 04:03
od Voloďa
bartiik, nemusíš akceptovať čo ti hovorím. je to len alternatíva. asi to bude ABS, ale to by ti zrejme svietila počas problému kontrolka. Svieti? 1,5 roka nie je dôležité. Dôležité sú najazdené kilometre a tých máš 25k. To je čas na vyčistenie bubnov. Uvidíš, koľko je tam sajrajtu. Mám s tým skúsenosti. Je to dobré vyčistiť aj preto, lebo prach z ošúchaných pakní môže vytvoriť na bubnoch ryhy. Tak veľa zdaru. :)

Re: Cvakání v motoru

Napsal: 30 lis 2012, 10:41
od bartiik18
Tak teď nevím :-) se musím mrknout teda nerad bych to dával do servisu a pak zjistil, že za to chtějí jejich šílené ceny za normohodinu ;-) No uvidíme...myslím, že nebliká... ještě vyzkouším, ale děkuji za tip :-)

Re: Cvakání v motoru

Napsal: 30 lis 2012, 19:46
od caruser
Voloďa

Mám najazdených takmer 55.000, bubny som nečistil a žiaden problém so zadným obložením. Ale asi závisi ako prudko sa brzdí, niekto dokáže predné obloženie odpísať po 60.000 km :)

Re: Cvakání v motoru

Napsal: 01 pro 2012, 18:10
od Voloďa
Problém bartiika môže byť aj v tom, že mu neodskočia dostatočne pakne. V mechanizme môže byť trochu hrdze (rez) a špiny o ktorej som už písal. ďalší problém môže byť v tom, že bubon nie je guľatý, ale na jednej strane o jednu - dve stotiny milimetra užší (širší) a pakňa tak brzdí nerovnomerne. ďalší problém môže byť v tom, že často používal ručnú brzdu a pakne občas jemne prihrdzaveli k bubnu a ten nie je dokonale okrúhly. Až po chvíli pakne trochu odskočia a koleso sa točí bez problémov. V každom prípade by som však začal s vyčistením bubna a kontrolou brzdových valčekov, či pakne dobre odskakujú. Premazať treba aj bovdeny -laná ručnej brzdy. Ak mu pri probléme nesvieti kontrolka ABS, tak jedným z dôvodov môže byť to, o čom hovorím. Ale držím mu palce, nech to nie je nič závažné, ale len prkotina, ktorá však naštve.