Stránka 2 z 13

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Napsal: 24 říj 2010, 13:49
od Dextrone
to vím teď taky

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Napsal: 24 říj 2010, 13:58
od Ruska.ruleta
Vilda píše:A je to tady zase [-o< další téma " Benzin kontra diesel " ....... úplně zbytečně založený, stačí si nalejt tady opěvovanou slivovici, večer zasednout k PC a číst :idea: tuny stránek ... popsaných.
A to je ten rozdíl, ty to budeš jen číst, já to zažil Obrázek.
RR

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Napsal: 24 říj 2010, 13:59
od pepan
Dextrone píše:. A to nepočítám to martírium loni v zimě, když několikrát zamrzla nafta i přes použitá aditiva (zimní VIF) a nikdo nevěděl co s tím, čištění palivové soustavy opět 12 tis Kč a to jsem bral Shell diesel Extra nebo Benzina Top Q.:roll:
:mrgreen: :mrgreen:
tohle tady píšu bezmála 2 roky a je tady x duplicitních témat,jak je vif a ostatní sračky boží a že to nezmrzne :lol:

chuja nezmrzne...
s naftou dělám pomalu vod narození..nafta čeká špatná není..jen jí musíš brát hend od velkododavatele :wink:
jako my..ale stejně v -25 zmrzne..páč když tady je přez den -12 a v noci -30 tak se to nemá kdy vodrosolovatět a v noci znova zamrzá
na pumpě beru málo kdy...zaplaťpánbu

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT

Napsal: 24 říj 2010, 14:05
od Dextrone
To jsou jen keci. Tady na Ústecku zaváží pouze litvínovský Petrotranz a je jedno kde naftu vezmeš jestli u Tesca, Globusu, Benziny nebo Shellu. Všem tady zaváží jen Petrotranz. Buď si každá čerpačka přidá aditiva a nebo na to kašlou, nestarají se ani o nádrže. Když jsem viděl co mi vytáhli tenkrát z nádrže v rámci opravy po zamrznutí, to bys koukal. Byla to žlutá gelovitá hmota místo nafty. A nebyl jsem jediný v servise se zamrzlou naftou. A to jsem tenkrát bral plnou nádrž, myslím že to bylo 12.prosínce a všechna nafta musela jít do háje. Když jsem pak vzal plnou nádrž v Německu, tak nejen že mi klesla o litr spotřeba, ale motor byl i tišší a nic už nezamrzlo. Tu nádrž z Německa jsem vyjezdil během ledna bez problémů, ale pak jsem zase tankoval u Benziny Top Q a zamrzlo to znova. Takže není chyba v autě, ale v naftě, která je v česku bohužel šizená a pumpaři se nestarají o čistotu nádrží, atd.

Já se tady s nikým přeci hádat nechci. Jen tu říkám své poznatky s dieselem ikdyž od Forda, ale byl to také common rail, v podstatě nové auto (2005) v plné výbavě, ale muselo kvůli neustálým problémům s motorem z domu. Zkrátka nechutnala mu česká nafta.

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Napsal: 24 říj 2010, 15:39
od S0T0
jen dotaz, nezkoušel jste někdo dát to odhlučnění kapoty z crdi na cvvt? by mě zajímalo jestli to bude mít nějaký efekt... jinak já přesedlal z TDI PD na CVVT a zatím sem spokojen, ale je fakt že projev PD dieselu je otřesný...

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Napsal: 24 říj 2010, 15:50
od pepan
dextrone :mrgreen: keci to sou-teda ty co říkaj ,že s aditivem to je vše ok....mastnost naftu už jaky tutam..si pamatuju,když mě praskal ta 1000nádrř..mastnej flek do teď
teďkon?
to utřeš hadrem a je to pryč
zrovna mě tohle psát nemusíš..já nebazíruju na tom,že beru top ixtra verva q naftu a tím je to vyřešený...to sou tady jiní specialisti
jen vím za těch 11 let co berem jen u nás 2000l naftu a v bruntále 8000l za měsíc,že berem od slovnaftu...ten to tahá hned z venku...
nádrže něčistěj..to je moc práce
problém je u pumpařů a co hlavně-jsou už přepíčený top kvalitní naftový vymodlený motory,který každou chvíli dostanou rýmečku a sou nemocinkaný ](*,)

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Napsal: 24 říj 2010, 15:59
od Dextrone
To pepan: Souhlas, toto mi bylo potvrzeno i v servisu Ford, že motor TDCi je o proti jiným CR náchylnější na kvalitu nafty a proto ta neustálá rýmička jak píšeš. A věř že tohle z nich dostat mi dalo sakra práci. Tak to šlo z domu neboť nervy a peníze na neustálé servisy jsem neměl. Ještě zvednou procenta přidávaných biosložek a motory půjdou do kelu. Už takhle ta nafta stojí za ho___.

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Napsal: 24 říj 2010, 16:06
od saldy
@Dextrone
nech toho už, pojď radši na pivo :)

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Napsal: 24 říj 2010, 16:09
od Dextrone
To Saldy: Já jim tady líčím mé zážitky s českou naftou :D Však víš sám jak jsem si loňskou mrazivou zimu užil :roll:

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Napsal: 24 říj 2010, 16:12
od saldy
sněhulák už má na zimu kožich.

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Napsal: 24 říj 2010, 16:20
od Dextrone
To Saldy, to jsem si vloni myslel taky že mám kožich. Na podzim jsem vyměnil palivovej filtr, přidal do nafty aditivum pro snížení parafinování a bodu tuhnutí a víš sám no. 12.12. jsem bral na Shellce plnou nádrž a 18.12. jsem zamrznul. Oprava 12 tisíc a když mi ukázali co jsem měl v nádrži tak jsem šel do kolen, žlutou zrosovatělou srajdu, která neprolezla palivovým filtrem. Pak jsem nabral plnou nádrž v Rajchu hned před Pirnou a na tu jsem celej leden jezdil bez problémů i motor byl tišší a nižší spotřeba, ale pak jsem natankoval v česku Top Q a asi za 5 dní jsem zase zamrznul. Už jsem na opravu nešel a jezdil do práce busem. Však jsem ti to vyprávěl. Pak jsem přemýšlel že pořídím jiný palivový filtr s větší propustností, ale zase mi to nebylo doporučeno kvůli ochraně vstřikovačů. Bylo opravdu zajímavé pozorovat ten rozdíl při natankování německé nafty a nafty v čechách. Každému doporučuji to vyzkoušet.

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Napsal: 24 říj 2010, 16:32
od Piskotkiller
Opět a zase:
S naftou do kotle :!: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Napsal: 24 říj 2010, 16:35
od saldy
@RR
=D> taky trochu znám to empéíčko, má ho přítel z NDR a projel jsem i rychlostní úsek. Jen bych nepoužil zlé slovo vibrace,mírné chvění na volnoběh v crdi sedí lépe, popis sedí dobře. Ideální řešení motoru vidím takto: jízdní projev a vlastnosti dýzlu ve spojení s náklady a menšími riziky benzínu :mrgreen: .

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Napsal: 24 říj 2010, 17:01
od vena.m
Taky by se my líbilo mít spotřebu kolem 5ti litrů ale po přečtení různých diskuzí a článků sem si to s naftou rozmyslel. navíc kdo najede měsíčně cca 600km jako já a trasy cca do 15ti minut tak by se to asi novím Díízlákům CR nemuselo líbit časem....si tedy myslím :-k jinak můj po městě cca podle PP 7,4L to jde

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Napsal: 24 říj 2010, 17:17
od saldy
Bohužel a to se netýká jen i30 s příchodem normy euro5 se začne dávat DPF i do malých dýzlů, takže se začne nově potýkat s podmínkami regenerace a i při ideálním provozu se tahle fičura začne s..t jako první, navíc už teď je palivo prakticky neskladovatelné a bude hůř, mnohé dnešní dýzly jsou již připravené na euro6, maj v sobě labyrinty potrubí , chemickou laboratoř, nádrže s močovinou a další příjemnosti :(