Stránka 2 z 5
Re: Motor 1,6 GDI
Napsal: 14 lis 2010, 23:01
od azibrov
1.6GDi vs 2.0CVVT
Re: Motor 1,6 GDI
Napsal: 14 lis 2010, 23:34
od black_sheep
ja bych jeste kolem tech GDI tak nejasal, precejen se ty primovstrikovy zazehovy motory v praxi moc neosvedcili.. a treba takovy mitsubishi, ktery to vymyslelo a prodalo licenci hyundaii a mnoha dalsim, uz takovy motory nenabizi, nebo jsem je nenasel v nabidce
to je naky divny, ne?
Re: Motor 1,6 GDI
Napsal: 23 lis 2010, 06:06
od mbelas
Pánové s těmi 1,6Gdi , šup sem , šup tam recenzi k vozu ......
..... na vás stojé budoucnost Hyundaye
........ díky za každý koment . Jinak na netu prozatím žádná česká recenze na motor 1,6Gdi ....nebo špatně hledám ?
Re: Motor 1,6 GDI
Napsal: 24 lis 2010, 08:45
od havros
1,6GDi je dost povedený motor, i s relativně těžkou ix35 dokáže zahýbat subjektivně lépe než 2,0i D-CVVT
Spotřeba naší předváděčky je kolem 8 litrů, najeto zatím je jen 500km, takže půjde ještě dolů a výkon naopak povyroste.
Kombinace s 6-rychlostní převodovkou napomáhá k lepšímu využití výkonového spektra. Doporučuji vyzkoušet ix35 s touto motorizací
Re: Motor 1,6 GDI
Napsal: 24 lis 2010, 16:36
od FISHkaa
njn, ale není 4x4, tj. pro mě smůla
Ale na 2.0i si zatím nemůžu stěžovat
Re: Motor 1,6 GDI
Napsal: 24 lis 2010, 22:34
od Bangla
Nerekl bych ze je to pro tebe smula, pochybuju ze kdyby nahodou pridali tu moznost 4x4 ze bys bezel prodat svoji upapanou 2.0i a koupil 1.6GDi. Pravda vsak, s moznosti 4x4 by to byl dokonaly motor? hm?
Re: Motor 1,6 GDI
Napsal: 25 lis 2010, 05:54
od mbelas
havros píše:1,6GDi je dost povedený motor, i s relativně těžkou ix35 dokáže zahýbat subjektivně lépe než 2,0i D-CVVT
Spotřeba naší předváděčky je kolem 8 litrů, najeto zatím je jen 500km, takže půjde ještě dolů a výkon naopak povyroste.
Kombinace s 6-rychlostní převodovkou napomáhá k lepšímu využití výkonového spektra. Doporučuji vyzkoušet ix35 s touto motorizací
díky za info , tak nějak vše slyším ze všech stran něco podobného
Re: Motor 1,6 GDI
Napsal: 25 lis 2010, 06:58
od Gandalf
Není nad hodnocení odborníka z "nejlepšího servisu"
Ale mě se tahle motorizace taky moc líbí, jen si nemyslím, že by byla vhodná pro kombinaci s 4x4. Ale záleží na způsobu používání - jestli to auto funguje v běžném provozu z 99% v režimu dvojkolky, tak si jen vozí těch několik desítek kg navíc... a v případě potřeby má výhodu při problémech s adhezí
Podstatnou bude spíš otázka trvanlivosti vstřikovacího systému a jeho odolnosti vůči "českému palivu".
Re: Motor 1,6 GDI
Napsal: 25 lis 2010, 07:45
od havros
Když se bude tankovat kvalitní benzín, pak v tom nevidím problém
Jinak s pohonem 4x4 by tenhle motor už tak super nebyl. Auto by mělo o 100kg víc a malinko jiné převody
Re: Motor 1,6 GDI
Napsal: 25 lis 2010, 08:16
od Gandalf
Snad se tenhle motor časem objeví i v menších model. řadách i30 nebo ix20 a neskončí třeba jen v nové i40...
Re: Motor 1,6 GDI
Napsal: 25 lis 2010, 09:24
od FISHkaa
Bangla píše:Nerekl bych ze je to pro tebe smula, pochybuju ze kdyby nahodou pridali tu moznost 4x4 ze bys bezel prodat svoji upapanou 2.0i a koupil 1.6GDi. Pravda vsak, s moznosti 4x4 by to byl dokonaly motor? hm?
to samozřejmě ne, ale váhal bych při nákupu. Takhle sem měl (asi naštěstí pro mě) jedinou možnost
Re: Motor 1,6 GDI
Napsal: 25 lis 2010, 10:11
od Mr. HYUNDAI
Jak jsem si to tu tak pročetl, tak cítím potřebu uvést na pravou míru pár informací zde uváděných.
Technologie motoru 1,6 GDi nemá nic společného s původním přímovstřikem GDi od Mitsubishi (blahé paměti 1,8 v Carismě). Stejné obchodní označení je užíváno proto, že bylo pro motory tohoto "druhu" zaregistrováno ještě v době, kdy byl
součástí koncernu Daimler-Chrysler právě spolu s Micákem.
Komponenty přímého vstřikování dodává stejná firma, která je dodává též koncernu VW pro jejich motory s přímým vstřikem benzínu (TSI, TFSI atd.). Jedná se tedy o hromadně vyráběné a do značné míry odzkoušené komponenty. Tyto motory nejsou zdaleka tak citlivé na oktanové číslo jako původní konstrukce Mitsubishi.
A atmosféra 1,6 je jenom první krok. Na cestě je i foukaná verze a objem 2,0 (počítám náběh výroby do cca roka). Foukaný dvoulitr se už prodává, a to pod kapotou modelu Sonata 2,0T.
Motor je to hodně povedený, druhá věc je případná smysluplnost SUV bez pohonu 4x4, ale to je samozřejmě otázka priorit každého zákazníka.
Hodně dobře vypadá tento motor pod kapotou MD, snad dorazí i do Evropy.
Re: Motor 1,6 GDI
Napsal: 25 lis 2010, 12:57
od pedro_007
Tak už mesiac jazdím na
ix35 s motorom 1.6 GDI.
Mám prejdených cca 1000 km. Motor je tichý, kultivovaný.
Jazda po meste a po rovine je úplne v pohode.
Trochu horšie je to zatiaľ s pružnosťou v kopcoch. Tam je treba podradiť a riadne na to dupnúť. Zatiaľ som ho ešte nad 4000 otáčok nechcel vytáčať takže ako sa správa pri 6000 otáčkach zatiaľ neviem.
Neviem či tam je aj nejaký obmedzovač, ale zatiaľ mám pocit, že sa mu do vyšších otáčok ani veľmi nechce.
Spotreba bola prvých 500km podľa palubného počítača 8,5-9l. Teraz ukazuje 7,5 takže sa to naozaj zlepšuje. Snáď sa na tých 6,8l ktoré udáva výrobca postupne dostane.
Re: Motor 1,6 GDI
Napsal: 26 lis 2010, 17:05
od vlado1979
Kto chce vyšší posed za volantom pri zachovaní jazdných vlastností kompaktu a nepotrebuje 4x4 (nie každý má chatu v horách) je tento motor ideálny. Do mesta a na okresky ako stvorený.
Re: Motor 1,6 GDI
Napsal: 29 lis 2010, 06:12
od mbelas
pedro_007 píše:Tak už mesiac jazdím na
ix35 s motorom 1.6 GDI.
Mám prejdených cca 1000 km. Motor je tichý, kultivovaný.
Jazda po meste a po rovine je úplne v pohode.
Trochu horšie je to zatiaľ s pružnosťou v kopcoch. Tam je treba podradiť a riadne na to dupnúť. Zatiaľ som ho ešte nad 4000 otáčok nechcel vytáčať takže ako sa správa pri 6000 otáčkach zatiaľ neviem.
Neviem či tam je aj nejaký obmedzovač, ale zatiaľ mám pocit, že sa mu do vyšších otáčok ani veľmi nechce.
Spotreba bola prvých 500km podľa palubného počítača 8,5-9l. Teraz ukazuje 7,5 takže sa to naozaj zlepšuje. Snáď sa na tých 6,8l ktoré udáva výrobca postupne dostane.
ohh jéé....díky za info .....fotečky by nebyly?