Stránka 2 z 3
Re: dušení na trojku v nižších otáčkách
Napsal: 24 pro 2010, 14:06
od JaMiskater
N2DRFT píše:nevím jestli chci po autu moc nebo čím to je, ale teď v zimě hlavně se mi stává, že se rozjedu do zatáčky jedu na dvojku
a pak když přeřadím na 3 tak se auto jakoby chvíli dusí a nic se neděje až po poměrně dlouhý chvíli se to chytne. Tak nevím čím to je. Mám i30 2010 ještě ani neni zajetá.
To mi dělala Lantra když jsem začínal jezdit. Ale po čase jsem zjistil, že řadit z 2 na 3 při 2000 otáčkách je i do hodně mírnýho kopce hodně špatný (ono i na rovině)
)) Auto se dusilo dokud se nedostalo do nějakejch 1800ot./min. a táhlo až od cca 2200ot./min. Když se mi to stane teď, že přeřadim brzo, tak pomůže jedině plnej plyn a chvilka čekání
)
A to s tim el. plynem v i30.. někde jsem tu četl, že el. plyn maj ty s tempomatem. Nebo resp. že do plynu s lankem se nedá dát tempomat. Ale co já vim
Re: Problém s motorem?
Napsal: 24 pro 2010, 15:09
od 89majlo96
1,4 a 1,6 benzin maju lanko. 2,0 by mal mat elektriku ak sa nemylim. A u dieslov by mali mat pravdepodobne elelktricky. Co sa tyka pofaceliftovych modelov, neviem ako maju rieseny plyn. Ospravedlnujem sa za svoj vyrok, zabudol som na ostatne motorizacie
Re: Problém s motorem?
Napsal: 25 pro 2010, 09:56
od Yurii
No všeobecně do plynu s lankem se tempomat dá dát
Já ho měl na jednom Scoupe
Ale je to pak o tom, že máš dvě lanka na klapku
Pokud má i30 mechanickej plyn, je to zvláštní asi to chování bude souviset s s naladěním elektroniky a pak tam v otáčkách h při studenym motoru vznikají hluchá místa.
Re: Problém s motorem?
Napsal: 27 pro 2010, 12:43
od pietro32i
vena222 píše:Když jsme u "rádce řazení" měl bych dotaz.Ukazuje PP i vhodné podřazení?Mě tedy ne,i když jsem zkoušel motor dusit kolem 1000 ot/min podřazení ne a ne doporučit.S autem jezdí i manželka,takže bych to uvítal Mně by to bylo celkem jedno,ale pokud bych to mělo fungovat,tak ať to fachá
Mne to smerom nadol tiež neukazuje. Túto funkciu beriem iba ako doplnkovú a popravde, v podstate až za obťažujúcu. Vie ma niekedy naštvať keď idem hore kopcom na trojke s 3500-5000 otáčkami a na prístrojovke mi svieti obrovské číslo päť
Re: Problém s motorem?
Napsal: 27 pro 2010, 12:54
od havros
1,4i, 1,6i, 2,0i před faceliftem - lankem ovládaný plyn
1,6CRDi, 2,0CRDi před faceliftem - elektronická klapka plynu
1,4i, 1,6i po faceliftu - elektronická klapka plynu
1,6CRDi po faceliftu - elektronická klapka plynu
Re: Problém s motorem?
Napsal: 09 led 2011, 13:59
od Radek Švub
Mám takovolu prozbu nemužete mi prosím napsat někdo čím to je když motor je na volnoběch tak se dosti houpe a když jsem to dal na počítač tak se tam ukázalo jenom že valce spalujou špatně ale závada nikde.
Re: Problém s motorem?
Napsal: 09 led 2011, 14:05
od Bolo
V zimě jsem si odpojil baterku a pak znovu zapoji. Při jízdě mi tohle dělalo. Po resetu říd. jednotky se zahřátým autem to přestalo
Re: Problém s motorem?
Napsal: 23 úno 2011, 18:04
od Jirka123
Ten rádce řazení souvisí i s polohou plynového pedálu.Zkus při 1000ot zmáčknout plyn na podlau.Ukáže se nižší stupeň.
Re: Problém s motorem?
Napsal: 26 srp 2011, 11:42
od fajo22
Mne občas na dvojke (len tam som si to zatiaľ všimol) keď prudšie akcelerujem tak niekde medzi 3000-4000 otáčkami šklbne. V servise povedali, že je to normálne, že je to spôsobené dvojhmotovým zotrvačníkom. (i30 1.6CVVT ) Robí to aj niekomu inému, je to normálne?
Re: Problém s motorem?
Napsal: 26 srp 2011, 11:54
od Mexican
fajo22 píše:Mne občas na dvojke (len tam som si to zatiaľ všimol) keď prudšie akcelerujem tak niekde medzi 3000-4000 otáčkami šklbne. V servise povedali, že je to normálne, že je to spôsobené dvojhmotovým zotrvačníkom. (i30 1.6CVVT )
dvojhmoty zostrvacnik v benzinovej 1,6?
a to tam fakt chodis do servisu?
Re: Problém s motorem?
Napsal: 26 srp 2011, 12:20
od 69pavel
uz si nepamatuji kde se to tu resilo jestli u getze nebo jineho typu ale bude souviset u vsech typu , kdyz kolisaji otacky a jsou hluche mista a plyn jakoby nereaguje hned ale se zpozdenim tak je treba vyresetovat ridici jednotku odpojenim baterie ,nevim kolik je treba jestli 5minut staci nebo je treba vic a pokud to nepomuze tak je treba navstivit servis a tam prehrajou SW. toto za predpokladu ze tam neni jina zavada a dela to jen obcas, kdyz to dela porad tak je treba hledat zavadu(sani,zapalovani aj.)
Re: Problém s motorem?
Napsal: 26 srp 2011, 13:52
od adam221
fajo22 píše:Mne občas na dvojke (len tam som si to zatiaľ všimol) keď prudšie akcelerujem tak niekde medzi 3000-4000 otáčkami šklbne. V servise povedali, že je to normálne, že je to spôsobené dvojhmotovým zotrvačníkom. (i30 1.6CVVT ) Robí to aj niekomu inému, je to normálne?
Kolko mas najazdenych? Mne to tiez robilo ked 30cka bola nova.... Aktualne to nerobi a taha od 1500 hore bez trhnutia... Mam najazdenych 11tis km...
Re: Problém s motorem?
Napsal: 26 srp 2011, 16:16
od mechoun
Jo, je to tam, připomíná to turbokopanec, přestože naštěstí turbo nemáme. Připisuju to přestavování CVVT. Jinak je to kopanec líbivej, vždycky se na něj těším. Já ho cítím někde nad 4000 otáčkami
Re: Problém s motorem?
Napsal: 27 srp 2011, 00:39
od Chasnik
vena222 píše:Když jsme u "rádce řazení" měl bych dotaz.Ukazuje PP i vhodné podřazení?Mě tedy ne,i když jsem zkoušel motor dusit kolem 1000 ot/min podřazení ne a ne doporučit.S autem jezdí i manželka,takže bych to uvítal
Mně by to bylo celkem jedno,ale pokud bych to mělo fungovat,tak ať to fachá
Ano, ukazuje. Mně v táhlém stoupání radil, abych podřadil z 6 na 5. Takže potvrzuju, že to funguje (i když podle mě nelogicky). Každopádně se radši řídím uchem
Re: Problém s motorem?
Napsal: 27 srp 2011, 10:06
od adam221
Tak mne pise, iba aby som zaradil o stupen viac.. O podradeni to moje auticko nepise.....