no konecne mam cas to sem napsal..

promerili mi celej motor, prej vsecko jako novy, tlak paliva, regulace, vstrikovace.. horsi je teda zapalovani.. jedna svicka je nacata tim jak lezeli v kufru,na osciloskopu obcas vynecha mrska. Jinak zapi kabely nemaj co by podle jeho knizky meli mit, maj pro kazdou svicku rozdilnej odpor, coz je presne podle hmaservice. doporucil mi nezavisle bougicordy

ale vysvetlil jsem mu situaci u scoupecek, ze tam holt jsou naprd.. a ten rozdelovac.. no asi takhle, FACET mi byl doporucenej, chtel jsem radsi origo a ja debil.. no po necelym pul roce z nej litaj blesky skrz, staci prilozit srobouvak uzemnenej k vicku a deje se pekna bourka

takze pujde do haje, fakt se mi ulevilo ze dam max 1000,- a z toho svicky uz stejne budou potreba a vicko rozdelovace pujdu reklamovat at vratej money money

proste a jednoduse, priste zadny experimenty a rovnou jedu na diagnostiku, pro mistni je to p. Lezak v cesky lipe, sikovnej motorar.
z akutnich zavad jsem se malem dostal, abych dorazil na sraz, ale ve ctvrtek v noci mi kanal v liberci u hypernovi vorval celej pravej bok, pac byl nakej rozbitej a jak jsem ho prejel tak se vymrstim a vrazil rovnou do tech plastu!

pojistovna zaplati prej, pac jsem si byl stezovat, ale jezdit s tim je tedka pro vostudu, nehlede na to ze nejdou otvirat dvere u spolujezdce a nevim kdy upadne ten zbytek

takze doufam ze to do srazu stihnou opravit a ze jim dily prijdou, to bude jeste problem.. ovsem ten novej lak, tak jako tak do srazu nebude, porad se to odsouva a nechci na ne spechat aby to neodflaknuli.. jeste do toho chystam to pretesnovani hlavy at mam auto jako novy
