Stránka 2 z 3

Napsal: 02 čer 2006, 13:53
od black_sheep
hosi tak tohle se mi na scoupe tedka zaclo dit taky kua :lol:

jinak volnobeh ok, spotreba vsecko oka, novy kabely, rozdelovac, svicky, vag nic neukazal, motoricky v poradku..

taky jsem z toho celej jelen safra, beru jen shell v-power 95, vyjimecne na OMV. :cry:

priznaky vypadek vykonu, mirny zaskubani, a pak se to vzpamatuje, ale jen obcas.. nekdy to zase jen zaskubne, nekdy to nema vykon a najednou to plynule zabere, hlavne kdyz mam nizky otacky pod 2500 a pridam prudce plnej plyn.

Napsal: 02 čer 2006, 19:07
od Kubrt
Zdravím.
Tak jsem si dovezl auto jak jsem říkal,závada neodstraněna. :? Tři dny se v tom vrtali a stejně nic nenašli,jediné na čem jsme se shodli že ten problém tam je a že tam zůstal.Pravda nic jsem neplatil a taky se mi omluvili že to nebyli schopni odstranit.Bohužel budu muset bádat dál nebo čekat až to lehne uplně aby bylo co opravovat.Jediné čím si nebyli jisti bylo podávací čerpadlo v nádrži,je možné že prý se přidírá ale to se mi nezdá.Ale kdo ví.Teď poraďte.,já už nevím. :cry:
Kubrt

Napsal: 03 čer 2006, 01:05
od black_sheep
ty jo tu radu bych taky rad.. pac uz me to taky pekne toci.. skoro jak na cerpadlo to vypada, ale jsou to jen nizky otacky, proste dam plnej plyn a nic.. jako by to brzdilo motorem, pak najednou skub skub trosku to zatahne a jak kdy, bud uz je to pak oka nebo to zacne pomalu zatahovat.. jak me to toci kdyz s tim jezdim porad po meste a skyta to.. nekdo naky napady? diky moc predem, pac nemam ted finance ani cas to resit pres servis :cry:

Napsal: 05 čer 2006, 10:30
od ryba
no pane...to vam nezavidim...tak ty moznosti jsme tu probrali. Mate-li moznost pujcit osciloskop, projedte cidla. Proberte vsechny relatka v aute, ocistit kontakty a to i ty spodni, prostrikat kontoxem, dukladne. Evergreeny jako vaha vzduchu a tak mate doufam projety. Pokud to nepujde, doporucuji http://www.automotodiagnostika.cz/

Napsal: 05 čer 2006, 11:52
od Kubrt
ryba píše:no pane...to vam nezavidim...tak ty moznosti jsme tu probrali. Mate-li moznost pujcit osciloskop, projedte cidla. Proberte vsechny relatka v aute, ocistit kontakty a to i ty spodni, prostrikat kontoxem, dukladne. Evergreeny jako vaha vzduchu a tak mate doufam projety. Pokud to nepujde, doporucuji http://www.automotodiagnostika.cz/
Zdravím.
Ač mi říkali že všechny kontakty prošli stejně je ještě projdu jednou a vystříkám tím Kontoxem.Čidla a váhu prohazovali a diagnostiku dělali taky.Jedině co neprohazovali je palivové čerpadlo.
Kubrt

Napsal: 07 čer 2006, 01:04
od black_sheep
takze se to zhorsuje a zhorsuje, uz to cuka jako svina a netahne.. obcas se to zase uklidni ale je to v r*ti.. :cry: :cry: :cry: musim do ctvrtka cekat, jedu na komplet diagnostiku, ale vidim to na problem bud s jednotkou a jejima cidlama nebo s benzinem. Bud cerpadlo, regulator tlaku paliva nebo nakej bordel nekde, filtr ale novej. Jinak pokud jsem asi petkrat otocil klickem aby se napumpovalo cerpadlo tak po nastartovani se to nak dusilo, div to nechciplo.. ze by regulator? na nicem to nezavisi, zavada se objevi ciste nahodne a posledni dobou porad.. pokud dam plnej plyn tak to prestane cukat ale netahne.. co svicky? nemam moznost vyzkouset jiny.. :( podobne se to chovalo kdyz byl rozdelovac v haji, ale startuje to bez problemu! otacky na volnobeh taky okay, takze krokac to taky neni... :cry:

na paralerni diagnostiku je to auto prej stary.. budou chtit asi 600kc za tu diagnostiku, ale VAG myslim nema tak co tam muze kontrolovat? tlak paliva, promeri vstriky asi.. kdo vi? nebyl schopnej rict co presne.. diky za prip. tipy a pomoc, tedka zkousky, prace.. nevim co driv a auto prestava jezdit..

Napsal: 07 čer 2006, 01:14
od black_sheep
jeste bych dodal ze to nechcipa a volnobeh to drzi okay i po pridani plynu, jen to nema tah a skyta to..

Napsal: 07 čer 2006, 07:45
od ryba
black_sheep píše:jeste bych dodal ze to nechcipa a volnobeh to drzi okay i po pridani plynu, jen to nema tah a skyta to..
Je fakt, ze to vyresi jen diagnostika. Moznosti jsou jasny a je jich hodne:) Alep okud jede volnobeh bez houpani a pod zatezi skube a cuka a nema tah a pritom do otacek jde, tak to jsou dve media: Elektrika a benzin. Vzduch bude asi ok. Takze kabely (asi meneny - to promerej), rozdelovac (mel jsi rozdelanej??? -casta zavada, jak jsou obrouseny kontakty a zasvineny viko tak menit i s palcem, za par supu), civka...nic vic me nenapada...mozna zkusit reset ECU.

No a pak cerpadlo paliva, jeho ovladani (rele, kabelaz, koroze), vstrik(y) - to si nemyslim, humac benzin

Co takhle spalenej katalyzator? Nepruchodnost vyfuku?

Lambda sonda?

Napsal: 07 čer 2006, 11:35
od black_sheep
ryba píše:
black_sheep píše:jeste bych dodal ze to nechcipa a volnobeh to drzi okay i po pridani plynu, jen to nema tah a skyta to..
Je fakt, ze to vyresi jen diagnostika. Moznosti jsou jasny a je jich hodne:) Alep okud jede volnobeh bez houpani a pod zatezi skube a cuka a nema tah a pritom do otacek jde, tak to jsou dve media: Elektrika a benzin. Vzduch bude asi ok. Takze kabely (asi meneny - to promerej), rozdelovac (mel jsi rozdelanej??? -casta zavada, jak jsou obrouseny kontakty a zasvineny viko tak menit i s palcem, za par supu), civka...nic vic me nenapada...mozna zkusit reset ECU.

No a pak cerpadlo paliva, jeho ovladani (rele, kabelaz, koroze), vstrik(y) - to si nemyslim, humac benzin

Co takhle spalenej katalyzator? Nepruchodnost vyfuku?

Lambda sonda?
katak je novej, najeto cca 30tis a 2 roky na nem.. leda ze by nak predcasne sel papa, ale to bych vyskrtnul :) rozdelovac novej, resp nekdy na podzim, vypada okay a nerekl bych ze by byl tak rychle pryc, navic tenkrat to melo problemy i startovat a drzet volnobeh..

takze z elektriky svicky, nebo civka,
z paliva cokoliv, az to zmerej tak uvidime co dal..

co naky cidlo pro jednotku? vaha vzduchu, snimac otacek, halluv senzor, teplotni cidlo? to by ukazal snad vag.. ikdyz u tehle starejch aut to obcas nic neukazuje safra.. :roll:

Napsal: 07 čer 2006, 19:55
od rade622
U škodovek toto dělal načatý odrušovací kondenzátor u rozdělovače, ten tam ale asi nemáte.
Rade622

Napsal: 07 čer 2006, 20:34
od ivan
black_sheep píše:takze se to zhorsuje a zhorsuje, uz to cuka jako svina a netahne.. obcas se to zase uklidni ale je to v r*ti.. :cry: :cry: :cry: musim do ctvrtka cekat, jedu na komplet diagnostiku, ale vidim to na problem bud s jednotkou a jejima cidlama nebo s benzinem. Bud cerpadlo, regulator tlaku paliva nebo nakej bordel nekde, filtr ale novej. Jinak pokud jsem asi petkrat otocil klickem aby se napumpovalo cerpadlo tak po nastartovani se to nak dusilo, div to nechciplo.. ze by regulator? na nicem to nezavisi, zavada se objevi ciste nahodne a posledni dobou porad.. pokud dam plnej plyn tak to prestane cukat ale netahne.. co svicky? nemam moznost vyzkouset jiny.. :( podobne se to chovalo kdyz byl rozdelovac v haji, ale startuje to bez problemu! otacky na volnobeh taky okay, takze krokac to taky neni... :cry:

na paralerni diagnostiku je to auto prej stary.. budou chtit asi 600kc za tu diagnostiku, ale VAG myslim nema tak co tam muze kontrolovat? tlak paliva, promeri vstriky asi.. kdo vi? nebyl schopnej rict co presne.. diky za prip. tipy a pomoc, tedka zkousky, prace.. nevim co driv a auto prestava jezdit..
Právě,že ne chlape!! :wink: Viz:
Paralelní diagnostika je v podstatě přímé čtení hodnot z jednotlivých čidel a komponentů motoru (např.) na pinech řídící jednotky. Ke čtení v domácích podmínkách postačí většinou multimetr, případně osciloskop. Servisy, které disponují zařízením na paralelní diagnostiku, používají speciální (a taky velice drahé) testery, které se připojují mezikusem, který se zapojí mezi řídící jednotku a kabeláž ve voze. Nevýhodou paralelní diagnostiky je, že neumožňuje vyčíst a vymazat paměť závad, nelze nastavovat parametry řídící jednotky, nelze programovat imobilizér apod. Proto se paralelní diagnostikování (mimo servisy vybavené drahými testery) používá mnohem méně, nežli sériové. Paralelní diagnostiku multimetrem či osciloskopem můžeme využít k diagnostice sériové, zejména při hledání specifických závad, či u starších nebo exotických vozů, které je problém či vůbec nelze napojit na diagnostiku sériovou.
Já vlastním tento přístroj je i na Hyundaie heč!! :D Obrázek

Napsal: 07 čer 2006, 23:57
od black_sheep
hihi hezky ivanku, hezky.. :) koukam, je tam napsano scope, to je jak scoupe, takze ti verim :P :lol:


jinak hosi je to jasny, jde tam malo paliva - chuda smes.. teda, pac jsem projezdil s tou zavadou mnohem min benzinu, spotreba sla strasne moc dolu.. :lol: fakt to nechapu, je to mozny? je fakt ze jsem jezdil skoro bez plynu aby to neskytalo, ale i tak, vychazi kolem peti litru, resp. dokonce neralne min ale pocitam nejhorsi pripad!! :shock:

Napsal: 08 čer 2006, 18:53
od black_sheep
hosi tak to byla fak zrada. rozdelovac v haji, jsem ho nepodezrival, pac byl PUL ROKU novej.. musim bezet, ale jen ve zkratce:


dily od vyrobce FACET NEBRAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

Napsal: 09 čer 2006, 07:38
od ryba
sem to rikal, je to ve VN. Asi si fakt udelam reqalifikaci 8)

Napsal: 10 čer 2006, 12:53
od black_sheep
no konecne mam cas to sem napsal.. :) promerili mi celej motor, prej vsecko jako novy, tlak paliva, regulace, vstrikovace.. horsi je teda zapalovani.. jedna svicka je nacata tim jak lezeli v kufru,na osciloskopu obcas vynecha mrska. Jinak zapi kabely nemaj co by podle jeho knizky meli mit, maj pro kazdou svicku rozdilnej odpor, coz je presne podle hmaservice. doporucil mi nezavisle bougicordy :lol: :lol: ale vysvetlil jsem mu situaci u scoupecek, ze tam holt jsou naprd.. a ten rozdelovac.. no asi takhle, FACET mi byl doporucenej, chtel jsem radsi origo a ja debil.. no po necelym pul roce z nej litaj blesky skrz, staci prilozit srobouvak uzemnenej k vicku a deje se pekna bourka :lol: takze pujde do haje, fakt se mi ulevilo ze dam max 1000,- a z toho svicky uz stejne budou potreba a vicko rozdelovace pujdu reklamovat at vratej money money :lol: proste a jednoduse, priste zadny experimenty a rovnou jedu na diagnostiku, pro mistni je to p. Lezak v cesky lipe, sikovnej motorar.

z akutnich zavad jsem se malem dostal, abych dorazil na sraz, ale ve ctvrtek v noci mi kanal v liberci u hypernovi vorval celej pravej bok, pac byl nakej rozbitej a jak jsem ho prejel tak se vymrstim a vrazil rovnou do tech plastu! :cry: pojistovna zaplati prej, pac jsem si byl stezovat, ale jezdit s tim je tedka pro vostudu, nehlede na to ze nejdou otvirat dvere u spolujezdce a nevim kdy upadne ten zbytek :roll: takze doufam ze to do srazu stihnou opravit a ze jim dily prijdou, to bude jeste problem.. ovsem ten novej lak, tak jako tak do srazu nebude, porad se to odsouva a nechci na ne spechat aby to neodflaknuli.. jeste do toho chystam to pretesnovani hlavy at mam auto jako novy :lol: